יום שני, 14 ביוני 2021

ושוב חזרנו לאהובה בפשפשים


אם יש משהו שאנחנו אוהבים זה למצוא את המקומות המושלמים בלוקיישנים המדליקים שיש לעיר הגדולה להציע, כך היה לפני מספר שבועות, עת יצאנו עם חברינו הטובים לדייט זוגות כיפי ומהנה במיוחד- באהובה בשוק הפשפשים . הגענו לפנינה קסומה בסמטה הסמוכה לשוק הפשפשים ההומה אדם במהלך כל שעות היממה , מאז כאמור עברו המון מים בנהר אך אותו הבילוי נחקק בזכרוננו וחיכינו בקוצר רוח לשוב לדייט נוסף.



אז את הדייט קבענו די מראש במיוחד לאור העובדה שמדובר ביום חמישי, כאשר הגענו למקום בשעת ערב מוקדמת, עוד היו מספר שולחנות פנויים אך חיש מהר ומבלי ששמנו לב גם אלו נתפסו להם מהר ולא בכדי, מדובר באחת הפנינות הקסומות שיש לעיר להציע, על כן אני יותר ממליצה לכם להזמין מקומות מראש.



אחד הדברים הכיפים כאן זה הדילים הסופר שווים ומפנקים בכל תחום ותחום- הן בגזרת המשקאות, הן במזאטים, הן במנות העיקריות. 

מאזטים - 5 מאזטים + בייגלה יפואי במחיר מצחיק של 89 ש"ח בלבד, בין המזאטים תמצאו: איקרה רומנית- בצל סגול ושמן זית. פאטלז'ן- חציל מגולגל בגבינת עזים על רסק חריף ונענע. כרובית בטחינה- כרובית מטוגנת עם פלפלים, בצל, עשבי תיבול וטחינה גולמית. חציל בטחינה- חציל שרוף עם שום, טחינה ופטרוזליה. בטטה צלויה מוגשת עם גבינת פטה, סילאן והמון טעם איכותי. לכל המנות כאמור מצטרף לו בייגלה יפואי חמים, טעים וקריספי - כזה שרק תרצו להמשיך לזלול בהנאה מרובה. כלל המנות היו טריות, איכותיות וטעימות מאוד, בהחלט הנשנוש הכיפי והאולטימטיבי לצד הבירה ו/או המשקה אלכוהולי שתבחרו לשתות מהמגוון הרחב שיש למקום להציע:







לצד אלו הוגשו חמוצי הבית וזיתים- טעימים במיוחד:



עראיס- פיתת גריל עם בשר, טחינה ועגבניות חריפות- המאכל שכבר מזמן הפך ללאומי ונמצא כמעט בכל מקום שמכבד את עצמו, זכרנו את המנה כמוצלחת מפעם קודמת ולכן הזמנו אותה בשנית. גם כאן המנה הייתה מצויינת, בשר איכותי, טעים, מתובל היטב:





ציפס מתובל- הנשנוש האולטימטיבי בכל גיל ובכל ארוחה, נשנשנו בהנאה לצד המשקה האלכוהולי :




אז חברים אם גם אם מחפשים את המקום הנכון, עם האווירה המושלמת, השירות המוקפד, האוכל הטעים , האלכוהול האיכותי זה המקום בעבורכם, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי. אם אנחנו חזרנו בשנית ומתכננים כבר את הביקור הבא תאמינו לי שזה המקום בעבורכם.


אהובה בשוק הפשפשים

טלפון להזמנות:
03-6838611

כתובת:
רבי פינחס 13 שוק הפישפשים


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה