יום רביעי, 2 ביוני 2021

אין חגיגה בלי עוגה והפעם - Koral Hazut הפתיעה

שבוע שעבר חגגנו מסיבת הפתעה לבכורתנו בת ה-23. כאילו ואתמול נולדה ובכל שנה מתרגשת מחדש. היא טיפוס ששונא חגיגות והפתעות אך יחד עם זאת השנה לא ויתרנו והפתענו בענק. 

מי שמכיר אותי יודע שאני מאוד אוהבת לאפות ולבשל ועושה זאת באופן תדיר אולם לעצב עוגות זה לא אני!! לכן תמיד פונה אל הטובות שיש בשוק והפעם פניתי אל Koral Hazut המקסימה אשר הקשיבה לדרישות שלי, לאהבות והעדפות שלה ובחרנו יחד את עוגת הפינוקים המושלמת- טריקולד עשיר בטעמים, מקושט מדהים והכי חשוב טעימה במיוחד (ולא כבדה כלל).






הנסיכה שלי לא חובבת מושבעת של עוגות אולם אם אוכלת יודעת מה הכי טוב בעבורה. אחת העוגות שהיא מאוד אוהבת זוהי עוגת הטריקולד. קורל הפתיעה בענק, מדובר בטריקולד במרקם אווירירי וטעים במיוחד עם שילוב מתוקים מיוחדים שיצרו טאצ' מיוחד ויוקרה . חייבת לציין כי כלל הנוכחים התענגו על כל ביס וביס.

קורל מכינה מארזי קינוחים, שולחנות מתוקים מעוצבים, עוגות מעוצבות, עוגות מוס, מגשי אירוח, שולחנות אוכל, עוגיות, עוגות גן , מארזי הפעלה לילדים ועוד ועוד פינוקים. משתמשת בחומרי הגלם באיכות הגבוהה ביותר ודואגת לשים דגש על טיב, איכות וטעם.














קורל מתגוררת בפתח תקווה ועושה משלוחים לכל איזור המרכז בתוספת תשלום.

כלל המחירים מאוד נוחים לכל כיס.

אז חברים אם גם אתם חוגגים בקרוב יום הולדת , אירוע או סתם בא לכם לפנק את יקירכם פנו לקורל המקסימה והתפנקו עם עוגות ומאפים טובים ואיכותים. הנאה מרובה מצפה לכם, מילה שלי!!

טלפון להזמנות:
050-8371353.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה