יום ראשון, 6 ביוני 2021

ניני האצ'י- פנינה קולינארית שאתם חייבים להכיר

שבוע שעבר בני בן התשע ביקש ממני לעצור רגע ולחשוב מה המאכל שאני הכי אוהבת לאכול. כפודיזית אמיתית מודה ומתוודה זו הייתה משימה לא קלה אך לאחר התלבטות קלה עם עצמי נפלה ההכרעה, אני הכי אוהבת סושי, יכולה לאכול סושי לארוחת בוקר, צהריים וערב ולעולם לא יימאס לי. 

על מסעדת ניני האצ'י כבר שמעתם? אם לא אתם חייבים לעצור רגע ולקרוא את הפוסט הזה. ביקרנו במסעדה לפני מספר שנים והיא הותירה בנו חותם וידענו כי נחזור בשנית ואכן שבוע שעבר קפצנו לבקר בשנית, הוקסמנו והתאהבנו אף יותר מהביקור הראשון שלנו במקום. 

משמעות השם ביפנית ניני האצ'י הינה 228 , ני – 2 , האצ'י – 8. עקב מיקומה ברחוב בן יהודה 228 בתל אביב. בעלי המסעדה הינם אודי רומנובסקי ויואב ולין. שניהם פעילים בתחום המסעדנות מעל ל 15 שנים ובהיסטוריה שלהם, ניהול המסעדות המובילות בישראל.





ניני האצ'י הינה מסעדת סושי איכותית ומיוחדת, כשרה אשר מביאה לנו הלקוחות תפריט מגוון, צבעוני, ייחודי ומיוחד המתאים את עצמו לאופי הצעיר של המסעדה. במקום בר סושי עמוס בדגים איכותיים עם מגוון טעמים מפתיעים לצד מרקים, מנות טפניאקי אותניות, מנות ווק קלאסיות, סלטים מפתיעים ועוד. 

אופי המטבח היפני מאפשר לך להתחשב קצת יותר ותוכלו למצוא במסעדה:
• פס סושי לנשים בהריון, משטח עבודה נפרד עם קרש עבודה נפרד, סכין נפרדת שלא נוגעת בדג נא, מחצלת גלגול נפרדת וליווי צמוד של "מכון מאה", המכון הישראלי לאיכות ובטחון מזון בראשותו של דר' גידי ציפורי.
• תפריט טבעוני עשיר שבו תוכלו למצוא חלק מהמנות המומלצות , אגדאשי טופו, טפניאקי אספרגוס פטריות , מנות על בסיס אטריות אורז, סלטים ומרקים.
• תפריט ללא גלוטן , אורז הסושי אינו מכיל גלוטן.

המסעדה מחולקת לשתי קומות ואזור ישיבה בחוץ, הקומה השנייה מחולקת לשני אזורי ישיבה ודלפק המשקיף לרחוב בן יהודה, אשר ניתן לערוך בה אירועים פרטיים.

את הארוחה התחלנו עם קוקטייל איכותי יוחיטו- ליקר יוזו, נענע, לימון וג'ינג'ר, די סקפטית הזמנתי את הקוקטייל הזה שהתברר כבחירה מצויינת, איכותי, טעים, פרשי, קליל ומיוחד מאוד. הזוגי בחר בבירת מלכה צוננת וקרה:


את הארוחה התחלנו עם מנות פתיחה מרשימות, מפנקות וטעימות, כל אחת יותר מקודמתה.

גיוזה עוף- גיוזה דקיקים עם מילוי עוף קצוץ וטעים במיוחד. בשונה מהרבה גיוזות שאכלתי במקומות אחרים, כאן הגיוזה צרובה על הפלאנצ'ה מה שמעניק לה טאצ' וטעמים מיוחדים שטרם טעמתם, התענגתי על כל ביס וביס ויכולתי לזלול בהנאה מרובה עוד מנה שכזו:







סלט סשימי- סלמון, טונה ובס. סלילי מלפפון, גזר וצנון. כוסברה, נענע, בצל ירוק ופלפל חריף- אחד הסלטים הטעימים שדגמתי. מדובר בסלט פרשי, קליל ומיוחד עם כ-170 גרם דגים נעים , טריים ואיכותיים. מדובר בסלט משביע מאוד ומיוחד בטעמו ובתיבולו. לדעתי כל אוהבי הדגים פשוט יעופו עליו:




קושיאקי- שיפוד פילה בקר על הגריל ברוטב טריאקי בצירוף חמוצי הבית - מבחינת הזוגי הקרניבור הוא יכל לאכול מהמנה הזו עוד ועוד שיפודים, הבשר היה עשוי בדיוק כמתבקש, נתח סופר איכותי וטעים (במחיר סופר נוח ), וואו, מנה פשוט מדהימה, התענגנו על כל ביס וביס:





ועכשיו חברים גולת הכותרת שלשמה התכנסנו, המנה העיקרית- מגש עמוס סושי איכותיים, טעימים, בשילובי טעמים מפתיעים. נתחיל באורז שעשוי באופן ידני בדיוק כמו שאני אוהבת- דביק מעט. כלל הדגים היו טריים מאוד, שילובי הטעמים עם הירקות ושאר המרכיבים יצרו חגיגת טעמים אמיתית בחיך, כזה שטרם אכלתם.

יואב בעל המסעדה הרכיב בעבורנו את מגש החלומות, למרות שהתמלאנו די מהר לא הצלחנו להפסיק לזלול בהנאה מרובה.  המגש כלל שלל פינוקים: 
סלמון טונה טטאקי:טונה אבוקדו ואספרגוס עטוף בסלמון צרוב קלות ובצל ירוק. 
רוקנרול: טונה פיקנטית ואבוקדו עטוף בטונה צרובה רוטב פונדו ובצל ירוק. 
אינטיאס גאז: אינטיאס ואבוקדו בפנים עטוף באינטיאס, טטאקי פונזו ועירית. 
קריסטל סלמון: ללא אורז וללא אצה, סלמון וירקות עטופים בדף אורז. 
סלמון קראנץ: סלמון אבוקדו עטוף בסלמון אבוקדו ושבבי טמפורה.













בהחלט יכולה להכריז כי זהו הסושי הטעים ביותר שאכלתי עד היום!!! ממליצה בחום לכ-ו-ל-ם להגיע לכאן וכמה שיותר מהר.

גם על שלב הקינוחים כמובן לא הצלחנו לוותר כי כידוע לכם לקינוחים יש קיבה נפרדת אז בחרנו ב-2 קינוחי פרווה מקומיים וטעימים במיוחד, הראשון מוצ'י Ice Cream: המנה המקורית מורכבת מ-4 כדורי גלידה עטופים בבצק אורז דק, ב-4 טעמים שונים, מאחר ואנחנו באמת כבר לא הצלחנו לדגום יותר מידי בחרנו לקבל 2 טעמים נבחרים: שומשום שחור וקוקוס- וואו, קינוח קליל, מפתיע, טעים ופרשי מאוד, אל תוותרו:





עוד דגמנו כדורי שוקולד, קוקוס, מנגו והמון טעמים קסומים , קרירים וטעימים:






חייבת לציין רגע לפני סיום, המסעדה הזו לא סתם נחקקה בזכרוני, מדובר במסעדה ברמה אחת מעל כולם. מסעדה ששמה לפניה את איכות האוכל, את דיוק הטעמים, את חומרי הגלם הטובים ביותר שיש לשוק להציע ולא פחות חשוב - השירות הסופר מוקפד, אדיב, מקצועי, סובלני וסבלני (במיוחד בימים טרופים אלו זה כלל לא מובן מאליו).

לשמחתי ממש בקרוב הם פותחים סניף נוסף בפתח תקווה ואין לי כלל ספק כי נבקר גם בו כי על הטוב ביותר לא מתפשרים. 

אז חברים אתם עוד פה? רוצו להזמין מקומות, ממליצה בחום כי המקום הומה אדם ולא בכדי, זוהי מסעדה ששמה הולך לפניה. הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!!


כתובת:
בן יהודה 228 תל אביב (חניון קרוב ברחוב מוצקין 8)
טלפון להזמנות:
03-6249228
שעות פתיחה:
א-ה: 12:00-24:00 
ו: 12:00-16:00 
שבת: חצי שעה לאחר צאת השבת עד 24:00

    אין תגובות:

    הוסף רשומת תגובה