יום שלישי, 22 ביוני 2021

קרניבורים התפקדו!! חוות הג'ילבון

כאשר יוצאים לחופשה מפנקת ומהנה במיוחד חובה לסיימה בארוחה דשנה, איכותית וטעימה. הפעם בחרנו לסעוד במסעדת חוות הג'ילבון המעולה השוכנת בכביש 91. 

בלב הטבע בגולן שוכנת לה חוות הג'ילבון - למעשה מדובר במסעדת בשרים כשרה סופר איכותית הממוקמת בבקתת עץ מקסימה ומיוחדת שנבנתה על ידי אב ובן (בעלי המקום) בעשרים אצבעותיהם. כל פינה ופינה במקום זוכה ליחס אישי וניכר כי בעלי המקום בהחלט אוהבים את המקום ואת עבודתם ועושים אותה בנאמנות כבר למעלה מעשרים שנים. 

חוות הג'ילבון מתמחים ביישונם של בשרים מובחרים ובשפע של מנות המוגשות לצד סלטים ביתיים, לחמים מהטאבון המקומי ובר משקאות עשיר. צוות המלצרים אדיב, מקצועי, סובלני וסבלני מאוד. אווירה נעימה מאוד ומוזיקת רקע נעימה מתנגנת לה בחלל וניכר כבר כאשר נכנסים למקום כי הגענו למקום הנכון. 

אז כאמור הגענו בשעת צהריים, רעבים ועייפים מכל האטרקציות שעשינו, התקבלנו בסבר פנים יפות למסעדה קרירה  ונעימה, כבר כאשר התיישבנו עוד רגע לפני שבכלל הצצנו בתפריטים הגיע לשולחננו קנקן מים קרים וצונן. 


הפעם בחרנו את ארוחת החוואים הזוגית (שבהחלט מתאימה ליותר מזוג). מדובר בארוחה דשנה, איכותית, מפנקת וטעימה במיוחד. 


התחלנו עם מנות פתיחה של לחם הבית ומבחר סלטים ומטבלים ביתיים שכללו בין היתר: טפנד זיתים, סלט טחינה, חומוס ביתי, סלט סלק, סלט גזר, סלט חצילים, סלט סלרי, פסטו ועוד- כלל הסלטים והמטבלים היו טריים, רעננים וטעימים מאוד, מתובלים בדיוק כמו שאנחנו אוהבים. 






התאוששות קצרה וחיש מהר הגיעה לשולחננו פלטת בשרים חמה עם מבחר בשרים איכותיים - כ-900 גרם של : אנטריקוט עגלה, סינטה, שיפוד מולארד, פרגית וקבבונים- כלל הבשרים היו איכותיים וטעימים מאוד, עשויים במידת העשייה המדוייקת וניכר שמי שאחראי כאן על הבשרים יודע את העבודה כי כולם ככולם היו סופר מוצלחים. כל ביס טעים מקודמו. לצד פלטת הבשרים הוגשו צימיצורי מושלם, פוטטו עשויים היטב וחמימים וסלט ירוק רענן. 









נסיך הבית בן התשע החליט שממש מתחשק לו המבורגר והוא הזמין את מנת הילדים (אגב, ההמבורגר לדעתי ממש גדול לארוחת ילדים) , הארוחה מגיעה עם מנת ציפס גדולה. ההמבורגר היה עסיסי , קציצה טעימה מאוד שנזללה בהנאה על ידי קרניבור הבית. 



כאשר בילינו במקום המסעדה הייתה די מלאה ואני ממש מבינה מדוע, לא בכדי שמה הולך לפניה כבר למעלה מעשרים שנים, יש כאן צוות מקצוענים שיודעים את העבודה ועושים זאת באהבה גדולה. אין לי כלל ספק כי לכאן אנו נחזור ממש בקרוב בשנית כי נהננו מאוד. אז חברים אם גם אתם מבקרים בצפון ו/או מתגוררים באיזור ממליצה בחום לקפוץ ולהנות מארוחה מפנקת, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!

חוות הג'ילבון פועלת בכל יום החל מ-12:00 בצהריים ועד חצות. 
המסעדה סגורה בימי שישי ופתוחה במוצ"ש, שעה לאחר יציאת השבת. 

חוות הג'ילבון היא מסעדה כשרה בהשגחת הרבנות רמת הגולן.

טלפון להזמנות:
053-7932978

בימי א-ד בין השעות 17.00-22.00 ניתן להזמין משלוחים לבסיסי צה”ל הקרובים ביניהם: נפח, עוז, סער, צנובר, ברק, קרן. סכום המינימום להזמנה 200 ש”ח

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה