יום שלישי, 8 ביוני 2021

בית הפנקייק המקורי גבעת שמואל

אם תעירו את ילדי באמצע הלילה ותשאלו אותם מה מתחשק להם לאכול הם מיד יכריזו "פנקייק". מי שמכיר את ילדי יודע שהם מאוד אניני טעם ומבינים עניין בכל נושא הקולינריה ועל כן לא מתפשרים על פחות ממצויין. השבוע בחרנו לפתוח את השבוע בפינוק שבועי בבית הפנקייק המקורי בגבעת שמואל. סניף חדש יחסית שנפתח ממש בשלהי תקופת הקורונה (בחודש פברואר אם נדייק). הסניף הוקם על ידי אמיר והוא הסניף הראשון הכשר ברשת (לאחריו נוספו עוד מספר סניפים כשרים נוספים).

הסניף אומנם עדיין בחבלי לידה אך נושא השירות, האיכות, הירידה לפרטים , השימוש בחומרי הגלם הטובים ביותר הינם משוא נפשם של אמיר הבעלים ובתו אופיר המנהלת את הסניף ביד רמה. שאלתי את אמיר מדוע לא פתח את הסניף בקניון ו/או באיזור מרכזי יותר והוא מצידו טוען ומאוד בצדק כי המותג בית הפנקייק המקורי מביא את הלקוחות אליו לכל מקום ולא בכדי, בכל זאת האיכות הינה ברמה הגבוהה ביותר שיש לשוק להציע.

כיום ניתן להנות מישיבה בסניף המרווח ו/או להזמין משלוח מפנק ואיכותי עד הבית. המוטו של צוות המקום הינו לתת לתושבי גבעת שמואל והאיזור חווית בילוי שונה וכיפית, טעימה ומגוונת. 

רגע לפני שאמשיך ואשתף אתכם במה שאנחנו אכלנו חשוב לי מאוד לציין כי בבית הפנקייק ניתן להנות מחומוס איכותי שנעשה במקום טרי טרי מידי יום, שקשוקה, סלטים מושקעים, מנות איטלקיות כגון: פסטה, פיצה, רביולי ועוד. כריכים, טוסטים, אבל מעל הכל ואולי הכי חשוב כי לשמו התכנסנו- פנקייקים מושחתים, טעימים, שמנמנים ומפנקים.




אז חברים, שנתחיל?

הפעם ביקרנו בסניף רק עם שני הבנים שלנו- האחד מטורף על פיצות ואילו השני על פסטות אז זוהי הייתה בחירתם גם כאן. 

פסטה לינגוויני ברוטב רוזה- פסטה טעימה, חמימה, מנה גדולה ומפנקת מאוד. נסיך הבית מאוד בררן ובהרבה מקומות לא מתחבר לרוטב מאחר ולפעמים מגישים יותר מידי רוטב או פחות מידי, כאן המנה השתלבה מצויין עם כמות רוטב מדוייקת וטעימה:


פיצה ביאנקה- פיצה לבנה אפויה על לבנים ברוטב אלפרדו וגבינת מוצרלה אמיתית בליווי פטריות ועלי בזיליקום- פיצה קריספית בשילוב טעמים מדוייק ומאוזן מאוד, גם מנה זו נזללה לה בהנאה מרובה חיש מהר:



פנקייק פיצה- שני עיגולי פנקייק בתוספת רוטב פיצה וגבינה צהובה בתוכם- זו פעם ראשונה שדגמתי כזה פנקייק מושלם, לרוב אנחנו מזמינים פנקייק ומעליו כל התוספות, כאן הכל התחבא בפנים ויצר טעם מושלם ומיוחד מאוד. אהבנו מאוד. חייבת לצין כי שילוב המתקתקות של הפנקייק עם המליחות של רוטב הפיצה והגבינה יצרו חגיגת טעמים מושלמת:





יש בימים אלו בסניף חודש פנקיק סופלה ובהמלצתה של אופיר המקסימה החלטנו שלא נוותר עליה, אם כבר שחיתות אז עד הסוף. 




בחרנו בסופלה לואקר- שני פנקייקים אווריריים בעיטור רוטב לואקר, וופל לואקר. אימל'ה השחיתות בהתגלמותה, 2 פנקייקים שמנמנים וטעימים במיוחד , מעליהם נח לו סופלה חמים וטעים, מעל הכל הרררר של רוטב לואקר וריבועי וופל. טוב, שחיתות טעימה ומושלמת, לונה פארק שלם של טעמים לחיך, שמעו לי, אל תוותרו!!





אז חברים אם גם חשקה נפשכם בארוחת שחיתות טעימה ומפנקת זה המקום בעבורכם. הכנסו עוד היום לבית הפנקייק המקורי בגבעת שמואל, הזמינו מקום ו/או משלוח והתענגו, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!!


טלפון להזמנות:
03-502-4444

להזמנת משלוחים:
http://bit.ly/3bvtVuJ

תגובה 1:

  1. אוכל מפתיע לטובה באיכות גבוהה, על הפנקייקים אין מה לדבר - פשוט מדהימים ועשירים. כל כך גדולים שלא הצלחנו לסיים, והצוות הנחמד פשוט ארז לנו לקחת הביתה. בטוח שנחזור!!!

    השבמחק