יום חמישי, 24 ביוני 2021

קל לפיצוח עפולה- מהיום קל ונוח להזמין עד הבית

הימים שלי מאוד עמוסים- אמא עסוקה ופעילה, רעיה, מנהלת שיווק במשרה מלאה, בלוגרית מובילה, על כן אני מחפשת לעצמי כמה שיותר חיים קלים. מאז פרוץ הקורונה לחיינו נחשפתי להזמנות האינטרנטיות ומאז אימצתי את השיטה הנוחה. בזמני החופשי (בחצות הלילה בדרך כלל) , שוכבת במיטה ו/או מתרווחת על הספה הביתית, נכנסת לאתרים השונים ומבצעת הזמנה בקלות, בנוחות וביעילות. 

כך היה ממש לאחרונה עת נחשפתי לקל לפיצוח עפולה אתר לממכר פיצוחים טבעיים וקלויים, תבלינים משובחים, קיטניות, פירות יבשים, מוצרים ללא גלוטן , מארזי מתנה מיוחדים ומשופעים מכל טוב הפיצוח ועוד. 

קל לפיצוח עפולה דואגת לסחורה איכותית מאוד- את הפיצוחים המיוחדים (אגוזים, קשיו ואחרים) הם מייבאים מחו"ל באיכות גבוהה ואת "חלק הארי" של הפיצוחים מגדלים בישראל ומשווקים בהזמנה אישית ובליווי צמוד של תהליך הגידול והאספקה.

מעבר לכל אלו קל לפיצוח עפולה הנה זכיינית מוצרי הקלייה של רשת תחנות הדלק "סונול" ב-10 תחנות דלק בפריסה ארצית.

המוטו המרכזי של המותג שם במרכז את איכות הפיצוחים , המיוצרים ונקלים בשדות עמק יזרעאל ועפולה באיכות ודייקנות רבה בתהליך הקלייה, האריזה והשיווק. השרות ותודעת השרות שלהם הם "נר לרגלם" ויעשו את הכל על מנת שאנו הלקוחות נהנה מפיצוחים בריאים, טעימים ובאיכות גבוהה ביותר. האתר מאוד קל ונוח לשימוש , מסודר לפי הקטגוריות הברורות ובמחירים נוחים מאוד. יש משלוחים לכל הארץ!

אז כאמור בשעת לילה מאוחרת נכנסתי לאתר ובקלילות וביעילות ביצעתי הזמנה, הקטגוריות מסודרות בצורה מופתית ומאוד קל להתמצא באתר. בחרתי לנו פירות יבשים, מעט תבלינים, פיצוחים, שמן זית מובחר וגרנולה מעולה.





ביצעתי את ההזמנה וכעבור יומיים (הזמנה מגיעה עד שלושה ימי עסקים) ההזמנה נחתה אצלי בביית, ארוזה בקפידה - התקבל ארגז מלא כל טוב. 

התבלינים מגיעים או בצנצנת או בשקיות, מה שהיה ארוז בצנצנת נעטף בניילון בועות ששמר שחלילה לה יקרה משהו למוצר. שאר המוצרים ארוזים בשקיות ארמטיות ואף הפיצוחים בשקיות זיפ אטומות , מה ששומר מאוד על המוצר ועל טריותו. 






כפי שאתם מכירים אותי כבר אין מצב שאני מעלה כתבה אצלי בבלוג לפני שבאמת בדקתי את המוצרים וכך גם הפעם. טעמנו את כלל הפירות יבשים, הפיצוחים ואף בישלתי עם השמן זית והתבלינים וגיליתי היצע נרחב מאוד של מוצרים ברמה גבוהה מאוד. כלל המוצרים היו טריים מאוד, טעימים, הפיצוחים קלויים בדיוק כמו שאנחנו אוהבים (לא אחת קיבלנו פיצוחים קלויים יותר מידי ועם טעם שרוף). אין לי ספק כי מהיום זהו אתר הבית בעבורי, כיף כל כך להחשף ולהכיר מקומות חדשים עם היצע נרחב ואיכות ללא תחרות. 

בגזרת הפיצוחים דגמנו המון סוגים, כפי שציינתי כולם ככולם היו מאוד טריים ובזכות שקית הזיפ מנייר נשמרה טריותם גם לאחר כשבוע. תוכלו למצוא מגוון פיצוחים של : אפונה קלויה, פיסטוק, גרעיני אבטיח, גרעינים שחורים, תירס קלוי,  קשיו, שקדים מולבנים:









בגזרת הפירות יבשים גם נחלנו הצלחה מרובה וכולם ככולם היו טעימים מאוד, כאחת ששומרים על אורח חיים בריא אני מאוד מקפידה שתמיד יהיו לי בעבודה נשנושים בריאים ומפנקים ואלו ממש ענו לי על ההגדרה. בין הפירות היבשים שהזמנתי תמצאו: משמשים, תמרים, תאנים, שזיפים ופקאן מסוכר:







מהגרנולה שקיבלתי הכנתי עוגיות מדהימות:



חומרים ל-2 צנצנות גדולות מלאות עוגיות
250 גרם חמאה רכה
3/4 כוס סוכר 
1+1/4 כוסות דחוסות סוכר חום כהה
2 ביצים שלמות + 1 חלמון בנוסף
2 כוסות קמח 
1 כפית שטוחה אבקת סודה לשתייה
1 כפית קינמון
1/2כפית מלח
1+1/3 כוסות גרנולה 
1 כוס שיבולת שועל
1 כוס אגוזי מלך קצוצים גס 
1 כוס חמוציות מיובשות או צימוקים 


אופן ההכנה:
מחממים תנור ל-160 מעלות.

במיקסר עם וו גיטרה מעבדים חמאה ושני סוגי סוכר במהירות בינונית עד לקבלת תערובת קרמית. מוסיפים את החלמון ואת הביצים אחת אחת ומעבדים לתערובת אחידה. מנמיכים את מהירות המיקסר ומוסיפים קמח, אבקת סודה לשתייה, קינמון ומלח. מעבדים רק עד לקבלת בצק אחיד. מוסיפים גרנולה ושיבולת שועל, אגוזים, חמוציות מיובשות ושוקולד צ’יפס ומעבדים קצרות לפיזורם האחיד בתערובת.
בעזרת כף גלידה קפיצית מניחים גבעות מהתערובת באופן מרווח על תבנית מרופדת בנייר אפייה. אם אין כף גלידה – בידיים רטובות מגלגלים את התערובת לכדורים דחוסים וגדולים יחסית (בגודל פינג-פונג).
אופים 18-20 דקות בלבד, עד שהעוגיות משתטחות מעט ומזהיבות. העוגיות מוכנות כשהן יציבות בשוליים ועדיין רכות ובהירות במרכז.



גם את התבלינים מאוד אהבתי, כולם טריים והשתלבו מעולה עם תבשילי השבת. האמת כאחת שקונה המון תבלינים חייבת לציין שמאוד כיף שיש את האופציה לקבל את התבלינים או בשקית או בצנצנת, שומר על מטבח מסודר וארגוני מאוד. כלל התבלינים בטעמים דומיננטים ובעלי נוכחות, עם ניחוח טריות.





אז חברים אם גם אתם מחפשים את האתר הבא להזמנת פיצוחים, פירות יבשים, תבלינים ומארזי מתנה זה המקום בעבורכם. כפי שציינתי האתר מאוד נוח וקל לשימוש. כלל המוצרים סופר טריים ואיכותים, ארוזים  בקפידה וכל אלו במשלוח עד הבית (כאמור עד שלושה ימי עסקים).

משלוחים לכל הארץ בעלות של 29 שקלים (ברכישה מעל 290 שקלים המשלוח בחינם).

הכנסו עוד היום לאתר של קל לפיצוח עפולה בצעו הזמנה בנוחות וקלילות, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!!


טלפון להזמנות:
04-6598590

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה