יום שלישי, 22 ביוני 2021

מכורי כביסה וניקיון התפקדו!

מי שמכיר אותי יודע שאחת המחלות הקשות שלי זה ניחוח הכביסה, למרות שתמיד יש אצלינו ניחוחות עזים של כביסה אני תמיד מחפשת את הדבר הבא, את הניחוח הבא, זה שישאיר חותם וישאר על הבגד לאורך זמן. מאז שילדי קטנים תמיד הצוות החינוכי שלהם החמיא על ניחוח הכביסה וכך גם כיום כאשר נסיכת הבית לוחמת בשירות קרבי נמצאת בשטח במשך שבועיים ועדיין מריחה את ניחוח הכביסה ומרגישה את הבית. 

לאחרונה כבלוגרית קיבלתי הצעה להכיר ניחוחות חדשים של מספר מוצרים חדשים שקיימים בשוק הרבה שנים אך אני בעוונותי הרבים טרם ניסיתי. אז שאני לא אנסה? ברור שכן!! נרגשת פתחתי את החבילה עמוסת הריחות ושלל המוצרים הוכיח לי כי תמיד יש מוצרים שאני לא אכיר ולא אבין איך זה לא קרה עוד קודם לכן.

הפעם אני רוצה לספר לכם על פרפיום- אשר הוקמה כבר בשלהי בשנת 2013,מתוך רצון ליצור מבשמי בדים ומבשמי רצפות איכותיים, מיוחדים וחזקים, שנרקחו לפי פורמולות ייחודיות. המותג מציע מבחר מוצרים מרוכזים במיוחד (זו הסיבה שהניחוח נ ותר לאורך זמן) נטולי אלכוהול ואינם דליקים, ידידותיים לסביבה. אשר לא נוסו על בעלי חיים. כאן ניתן למצוא מגוון רחב של ריחות: מתוקים, מרעננים, קוסמטיים, בריחות של מרככי כביסה ועוד. כלל המוצרים מתאימים לשימוש על מגוון רחב של בדים ומשטחים.


אז כאמור כפי שציינתי מעלה הגיע המשלוח המפנק ואני מיד יצאתי לדרך. ראשית התחלתי בכביסות - קיבלתי במשלוח 2 ניחוחות מטריפים- הראשון - כביסכל רוז ואילו השני בניחוח בייבי- זהו למעשה נוזל כביסה המשלב בתוכו ארבעה חומרים עיקריים אשר למעשה מנקים , מרככים, מבשמים ואנטי בקטריאליים. מהיום אין צירך במרכך כביסה ובג'ל כביסה אלא רק במוצר הזה. טוב, ראשית ולפני הכל הניחוח- ניחוח הבייבי פשוט מדהיםםםםםםםםםםם, אין אחד שלא הריח ולא התעלף, השכנה דפקה בדלת לשאול מה זה הניחוח הטוב שמגיע עד עליה, אפילו המוכרת בסופר שאלה את הילדים מה זה הניחוח המושלם הזה שנידף מהם. ניחוח הרוז הינו ניחוח נקי ורענן, מאוד מאוד פרשי. 
ועכשיו לנוחות: המוצר מגיע בבקבוק של 1.2 ליטר המספיק לעד 26 כביסות ואו בבקבוק של 2 ליטר המספיק לעד 40 כביסות.  כפי שציינתי אין צורך במספר מרכיבים אלא בבקבוק אחד שזה סופר קל, נוח ומשתלם. 

לא יודעת מה איתכם אבל אני התאהבתי. 



פרפלור נוזל לרצפה בניחוחות: פרחי כותנה ולה בוקה: מדובר בנוזל רצפות מרוכז בניחוח חזק במיוחד הנשאר זמן רב גם לאחר השטיפה ומשרה אוירה נעימה בבית. מיועד לניקוי, בישום והברקה של רצפות בבתים פרטיים ובמקומות ציבוריים, מנטרל ריחות ומפיץ ניחוח נעים לאורך זמן. מתאים לכל סוגי המשטחים כגון: שיש, טרצו, גרניט פורצלן, קרמיקה ו PVC , שומר על משטחים בעלי ציפוי ווקס.

חייבת לציין כי מאחר והריצוף שלנו הינו גרניט פורצלן לא אחת אני רוכשת מוצרים אשר פשוט לא עושים את העבודה כמו שצריך, מותירים את הבית עם סימני שטיפה מעצבנים וכאן החומר פשוט מדהים, הותיר את הבית מבריק, ריחני ונקי לאורך זמן רב. 

המוצר חסכוני במיוחד – מרוכז עד פי 4 מנוזלי רצפות רגילים, כמות קטנה המספיקה לכ 25 שטיפות. מכיל חומר חיטוי – אידיאלי לחדרי שירותים ואמבטיות ולבתים עם בעלי חיות מחמד.



מי שמכיר אותי יודע שאני מאוד אוהבת שהבית מלא בניחוחות ועל כן לא אחת מוצאת את עצמי מסתובבת סביב עצמי ופשוט מרססת לכל עבר, בעיקר על הספות, על השטיחים, על המצעים, בארונות הבגדים- כך יש תחושה של בית נקי כל הזמן.



מבשם מקלות פייבר ריחני לרכב - חזק פי 2 ממפיץ מקלות עץ! מדובר במפיץ ריח עוצמתי בריחות מיוחדים – מכיל בושם יוקרתי וצבע מרהיב. מנטרל ריחות רעים ונשאר לזמן רב – אידיאלי לרכב ולחללים קטנים, כגון: חדרי שירותים, ארונות בגדים, משרדים וכו’.מקלות פייבר מיוחדים המפזרים את הריח באופן שווה ורציף ואין צורך להפוך את המקלות. 

גודל מושלם המתאים למתכן הכוס או לדשבורד ברכב – כולל מדבקה דו”צ להדבקת המבשם
מה באריזה: בקבוק עם 100 גרם נוזל – 3 מקלות פייבר – מדבקה דו-צדדית
-




הפעם הגיע במשלוח מבשם בניחוח רוז וניחוח בייבי (זוכרים את נוזל הכביסה? בדיוק בריחות הללו). מדובר למעשה במבשם רב תכליתי בניחוח בושם איכותי ומושלם, בעל עוצמת ניחוח חזק שנותר לאורך זמן רב. אידיאלי לבישום ורענון בגדים, מצעים, וילונות, שטיחים ועוד. המוצר מתאים לכל סוגי הבדים ואינו מותיר כתמים. עשוי מחומרים בטוחים ולא דליקים.





אז אם גם אתם כמוני מכורי ניקיון וניחוחות זה המקום בעבורכם, המחירים מאוד נוחים לכל כיס והמוצרים פשוט מעולים. מותירים תחושת ניקיון וניחוח מושלם לאורך זמן. אני ממש אהבתי ואין לי כלל ספק כי אבצע בקרוב את הקניה הבאה. 

אני מצאתי את המוצרים בסטוק בבארות יצחק אך מוזמנים להכנס לרשימה המצורפת ולמצוא בדיוק את כלל נקודות מכירת המוצרים. כמו כן ישנה אפשרות לבצע הזמנה טלפונית ו/או באתר. יש מבצעים מאוד טובים ויש חבילות מובנות .


שעות פעילות:
ימים א' - ה' 8:00-16:00
יום שישי - סגור

טלפון משרד:
08-8683277

הזמנות טלפוניות
055-569-6145

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה