יום שלישי, 1 ביוני 2021

קפיצה קטנה לפריז- brioche bistro bar

אחת ההנאות הגדולות של חיינו זה אוכל טוב וטיולים בעולם. אני והזוגי מאוד אוהבים לשוטט בעולם שלובי ידיים, לעצור ולהחשף לעוד ועוד מקומות, לעוד טעמים, לעוד ניחוחות, צבעים ומרקמים. בשל הקורונה לצערנו למעלה משנה וחצי לא טיילנו בעולם אולם לא נפלה רוחנו ואנו מפצים את עצמנו בכך שנחשפים ומכירים עוד ועוד מקומות קסומים בארצנו הקטנטונת. 

ממש לאחרונה נחשפנו לפנינה קסומה brioche bistro bar וכבר כאשר מגיעים למקום ניתן לחוש בוויב המדהים שהמקום מציע, פנינה קסומה וקטנה, ניכר כאילו וקפצנו גיחה קצרה לפריז.



 brioche bistro bar הוקמה לפני מספר חודשים על ידי טלאור, בחור מקסים ומיוחד אשר בעסקי המסעדות למעלה מעשרים שנה ולא בכדי, הוא מכיר את הענף, איכפתי, יודע את העבודה ולא מתפשר על הפרטים הקטנים והגדולים. המקום מעוצב בלוק צרפתי מדוייק ומדוקדק, יפיפיה בצורה יוצאת דופן, השולחנות הפרוסים מחוץ למסעדה מדומים אחד לאחד לאותם ביסטרויים קטנים ומיוחדים אי שם בפריז הזכורה לנו לטובה. 



אז העיצוב כפי שציינתי מוקפד, הוויב מדליק ומיוחד, חניה בשפע באיזור, השירות מדהים וסופר סופר קפדני ומקצועי והאוכל? אימל'ה ואבל'ה זה התיאור המדוייק ואם נרד לפרטים אז יש כאן מבחר רחב מאוד של טעמים מיוחדים. כאן כל אחד ימצא את מבוקשו- אלו המחפשים קפה עם עוגה, אלו המחפשים קוקטייל ו/או משקה איכותי , אלו המחפשים ארוחה דשנה ואלו המחפשים ארוחת פינוקים קלילה, טעימה, מיוחדת ובטעמים מפתיעים שטרם הכרתם. 




אז שנתחיל חברים? התחלנו את הארוחה עם קוקטיילים מעולים שהמלצרית והברמנית המדהימה רקחה במיוחד בעבורנו, קוקטילים איכותיים, טעימים מאוד. אני בחרתי ב- East side- ג'ין, נענע, מלפפון, מי סוכר ולימון - התענגתי על כל לגימה ולגימה, קוקטייל מצויין שעשוי בקפידה ולא במלא בקרח אלא במשקה אמיתי. הזוגי מבחינתו מאוד אוהב אוזו ולכן המקסימונת רקחה בעבורו קוקטייל על בסיס מלפפון, לימון ואוזו - גם הוא ציין כי מדובר במשקה איכותי וטעים מאוד, מאוזן בטעמים:


מודה, זו הייתה בן הפעמים הבודדות שהיה לנו ממש קשה לבחור את התפריט  ועל כן ביקשנו את עזרתו של טלאור בבחירת המנות. חשוב לציין כי מלבד התפריט ישנם מידי יום מבחר רחב של מנות ספיישל שכולכן ככולן מושקעות, איכותיות, טריות, בשילובי טעמים חלומיים וסופר איכותיות. 

אט אט שולחננו התמלא במטעמים נפלאים שבאמת כל אחד היו טוב מקודמו. כלל חומרי הגלם באיכות גבוהה מאוד, פרשיים, טריים ומפתיעים. 

ברוסטקה בורטה- בריוש קלוי, בורטה קרועה, ארטישוק שרוף, שמן זית ופלפל שחור- אחת המנות המוצלחות שדגמתי לאחרונה. בריוש טעים ומתקתק במעט, עם בורטה וארטישוק- 2 המרכיבים האהובים עלי ביותר בנדיבות רבה, שילוב מדוייק ומאוזן בין שלל המרכיבים יצרו חגיגת טעמים לחיך:




 סביצ'ה דג ים- דג ים טרי במיוחד קצוץ גס בשילוב סלט פרשי וטרי מאוד, על מצע של טחינה. לא אחת יצא לנו לדגום סביצה שממש היינו צריכים לדוג את חתיכות הדג במנה אולם כאן כלל המרכיבים שווים, מתובל בדיוק כפי שצריך להיות וכלל המרכיבים יוצרים איזון מדהים:




שווארמת דגים- וואו מנה פשוט מדהימה ומיוחדת מאוד. שווארמת דגים עם בצל וגרגירי חומוס, הדגים גם כאן נהדרים, טריים ובטעמים מושלמים, מוגש על מצע יוגורט ומלפפונים בסגנון צזיקי אך עם ייחוד המקום. גם מנה זו נזללה בהנאה מרובה, התיבול כאן מתון ולא מוגזם ושילוב כלל המרכיבים יחדיו זו פשוט חגיגה:



סלט ארטישוק ותפוחי אדמה- וואו, מי שמכיר אותי יודע שאני מאוד מאוד אוהבת ארטישוק צרוב ויכולה לחיות על זה 24 שעות ביממה כך שבכלל לא היו לבטים לגבי הסלט הזה. מה שהתברר כבחירה סופר נכונה. מדובר בסלט מצד אחד עם תפוחי אדמה חמימים, קריספיים וטעימים לצד ארטישוק צרוב ופרוסות דקיקות של גבינת פרמז'ן. תקשיבו!! מי שנמצא כאן במטבח בהחלט יודע את העבודה. אחד הסלטים המוצלחים שדגמתי.




הרינג שמרינג- בריוש קלוי עם חמאה, דג הרינג טרי,  שמנת חמוצה, בצל ירוק, ביצה רכה, נגיעה של חריף ועגבניה סחוטה - לא!! אתם פשוט לא!! יכולים לוותר על המנה הזו, אימל'ה ואבל'ה כמה שהיא טעימה ומיוחדת, מפתיעה. כל ביס מהמנה זה פשוט לונה פארק שלם של טעמים- שלמות זה כאן!!!




בשלב זה כבר לא ממש הצלחנו לנשום אולם טלאור לא ויתר והוציא לנו את מנות הספיישל בגזרת הדגים- לברק ודניס צרובים לצד אנטיפסטי. גם כאן בדיוק כמו בשאר המנות מדובר במנה סופר טרייה, סופר מיוחדת, סופר מדוייקת וסופר טעימה. שילוב מנצח בין שלל מרכיבים יוצרים כאן מנות מדהימות וכפי שציינתי מעלה אין ספק שמי שאמון על התפריט בהחלט יודע את העבודה. 






כמובן שלא ניתן לסיים ארוחה כל כך דשנה, טעימה ומיוחדת ללא קינוח, בהמלצתו של טלאור בחרנו בטרמיסו שאחותו מכינה, ביס קטן מקפיץ אתכם אי שם לשיטוטים באיטליה, כל ביס חגיגת טעמים:




בתחילת הערב טלאור ציין בפנינו כי אינו מתפשר על כלום וזה בהחלט ניכר. הוא עושה עבודה נהדרת!! לא בכדי המקום הומה אדם. חברים, אני  חייבת לציין, מי שעוקב באדיקות אחרי הבלוג שלי יודע שאנחנו מבלים בהמון מסעדות, מסקרים באופן תדיר אך לא תמיד המקום מצליח להכנס לי ללב , כאן טלאור והפנינה הקסומה שפתח בהחלט עשו זאת!! אין לי כלל ספק כי זה הולך להיות מקום הבית שלנו!! בדיוק כפי שציינתי בתחילת הפוסט ה-כ-ל היה מוצלח!! הוויב, האווירה, השירות, המשקאות, האוכל וטלאור האחד והיחיד!!

אז אתם עוד פה חברים? רוצו עוד היום, הזמינו מקומות, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!

המקום כשר.



שעות פתיחה:
א'-ה': 7.00-24.00
שישי עד שעתיים לפני כניסת שבת
מוצאי שבת מצאת השבת

כתובת:
שארית ישראל 4, תל אביב.

טלפון להזמנות:
052-5777032



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה