יום שבת, 2 בדצמבר 2017

טבע נאות משיקה את קולקציית חורף 2017-18


''טבע נאות'' משיקה את הקולקציה החדשה לחורף 2017-18 הכוללת כ- 150 דגמים ביניהם מגפיים, נעליים, כפכפים ונעלי עקב אלגנטיות במגוון רחב.

בצעירותי לא הבנתי עד כמה חשובות נעליים איכותיים ונוחות, לעיתים אף הייתי רוכשת נעליים מחנויות לא מוכרות, חלקן נוחות, חלקן פחות אך מה שבטוח שהן לא היו באיכות הנדרשת, ברבות הימים לאחר הריונות ובעיות בגב החכמתי והבנתי כי על מנת שאוכל לעמוד על רגלי לאורך שעות היממה אני זקוקה לנעליים איכותיות ופניתי לטבע נאות.

אז נכון, הנעליים לא זולות בכלל אולם כל זאת בשל איכותן  הגבוהה- הנעליים מיוצרות מעור איטלקי משובח וכוללות רפידת נחות הנשלפת שתומכת בכף הרגל באופן מושלם ובכך גורמות לנו ללכת עם ולהרגיש בלי.




חברת "טבע נאות" משיקה קולקציה חדשה לחורף 2017-18 שתוצג למכירה בישראל ובעוד כ-3000 נקודות מכירה ברחבי העולם. קולקציית החורף כוללת כ - 150 דגמים ומתוכם כ- 30 דגמים חדשים לנשים ולגברים ביניהם מגפיים, נעליים, כפכפים ונעלי עקב אלגנטיות במגוון רחב. 



הקולקציה נוצרה בהשראת טרנדים נוסטלגיים ועדינים, לצד קלאסיקה מודרנית ואלגנטית, והיא מתאפיינת בצבעוניות מגוונת בשימוש בירוקים יחד עם צבעים כהים כגון חום ואדמדם, היוצרים מראה נוסטלגי ועתיק. מנגד, ליצירת מראה קלאסי ומודרני, נעשה שימוש בצבעים נקיים כגון בז' המשולב עם חום ונגיעה של מטאליות. ערבוב של אפורים, כחולים, ירוקים ושחורים יוצר מראה אלגנטי ומתוחכם. 



מגוון הפריטים מביא ללקוחות בחירה בין נוכחות שקטה או מרשימה יותר ומתבלטת, בשילוב טרנדים עדכניים. התוצאה לוק נינוח ואלגנטי היוצר קולקציה חורפית שעושה חשק להתלבש בימים הקרים. 

העונה אנו רואים בעולם טרנד חזק ובו דגמים עם מראה חצי אלגנטי וחצי קזו'אל, בשילוב סוליות עם מראה "טרקטור". כמענה יצאנו עם דגמים חדשים לגברים בקו ה"סרנגטי" - נעלי גברים אופנתיות המתאימות למראה קז'ואל, יום יומי, לגברים אופנתיים וקצת יותר נועזים. וכמו כן, עם דגמים חדשים בקו ה"אקזקיוטיב" - נעלי גברים אלגנטיות. 



הטרנדים המובילים לחורף 2017-18: 

Free Will 
נוסטלגיה עדינה ומתוחכמת. אווירה של וינטאז' וטעם עתיק. 
למראה אלגנטי ומלכותי. צבעוניות: ערבוב של צבעים חזקים וחמים יחד עם טונים בהירים. ירוק, חום ואדמדם. 

Exposure 
קלאסיקה מודרנית וניצחית. השראה של רטרו ואלגנטיות אינסופית. 
מתאים למראה מינימלסטי, נקי ואורבני. צבעוניות: טונים חומים עמוקים עם שילוב של בז' ואספקטים מטאליים, מבריקים ונוצצים. 

Not So Black 
אלגנטיות, מינימליזם ומיסתורין. חציית גבולות, לקיחת סיכונים ומרדף אחרי החלומות שלנו. מתאים למראה אלגנטי ומתוחכם. צבעוניות: צבעים קרים – ערבוב של אפורים, כחולים ירוקים ושחורים. 


טווח מחירים: 349-850 ₪ 

להשיג בסניפי "טבע נאות" הפרוסים ברחבי הארץ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה