יום שבת, 23 בדצמבר 2017

בראנגוס- הבראנץ של אנגוס- לרעבים והאמיצים שביננו

הזוגי שלי קרניבור לא קטן, מבחינתו לאכול בשר לארוחת בוקר, ארוחת צהריים, ארוחת ארבע, ארוחת ערב וארוחת לילה, על כן לא היתה תמוהה בעיניו הצעתי לצאת לבראנץ בשרי באנגוס, כן, מודה, בהחלט צריך להיות עם קיבה כזו שיכולה להכיל את כל הכבודה העשירה הזו אבל אין לי כלל ספק כי זוהי אחת הארוחות הנפלאות שדגמנו וכבר בדרכנו הביתה הזוגי קבע עם חברים לחזור על כך שנית.



את הארוחה דגמנו במסעדת אנגוס התל אביבית (שפע חניה בסביבה) אשר מעוצבת בעיצוב שיקי, ספק תל אביבי, ספק הצפון הירוק עתיר הסוסים והעצים, עם מוזיקת רקע נעימה, שירות מוקפד ואיכותי עד מאוד והאוכל? קרניבורי, עסיסי וטעים להפליא (בדיוק כמו שאנגוס יודעים להציע).






אז מהי בעצם ארוחת הבראנץ ומה היא כוללת? מה מחירה? ומה דעתנו? מיד כל הפרטים:



מבחר מנות פתיחה אשר מוגשות למרכז השולחן וניתנות למילוי חופשי לאורך כל הארוחה:




אנטיפסטי: קוביות בטטה בצל שרוף על האש, זוקיני צרוב וטעים במיוחד, רצועות דקיקות של קולורבי בעל טעם אגוזי חלומי.
מבחר מטבלים: חמאה מתובלת מדהימה, חרפרפה וטעימה במיוחד, סלסת עגבניות, סלט פלפלים קלויים, סלט סלק, סלט ביצים, טחינה מתובלת בחמצמצות מדהימה, אצבעות ירקות.





סלט חצילים קלוי עם גבינת פטה מגורדת: שילוב מושלם!! הסלט קלוי ובטעם חרוך נפלא ושילוב הגבינה הנימוחה יצרו חגיגת טעמים בחיך.


נתחים כבושים/צלויים המוגשים קר בליוי חרדל , רוטב שום וקונפי שום.




סלסלת לחמים- חמים, נימוחים, טריים - כאלו שיגרמו לכם להמשיך לנשנש גם כשאתם רוצים להפסיק.


למנה עיקרית ניתן לבחור מנה מששת הסוגים המוצעים, אנו בחרנו:

הזוגי קרניבור הבית בחר ב- Steak&Eggs- סטייק סינטה לצד 2 ביצי עין וחמאה מתובלת- נתח איכותי, עסיסי, עשוי במידה המדויקת , נימוח בפה אשר גרם בכל ביס לגרגורי הנאה מצידו- שילוב ביצת העין והחמאה הנמסה  הקפיצו את הנתח מספר דרגות מעלה:








אני בחרתי באסאדו מונטה קריסטו- פרנץ' טוסט מקסטן בריוש ממולא גאודה ואסאדו- טוב, אחת המנות המאתגרות, הטעימות והמוצלחות שדגמתי בחיי- שילוב קטלני של כל המרכיבים שאני אוהבת- כל ביס יצר לונה פארק של טעמים בפה- מדהיםםם:




הארוחה מלווה בשתייה קרה קלה (תפוזים או לימונדה) ושתייה חמה וכל העונג הזה במחיר די מצחיק יש לומר של 109 שקלים בלבד!!! חברים בשביל התמורה שאנו מקבלים מדובר באמת במחיר מגוחך.

וכפי שמופיע בשלט שיש במסעדה - לקינוחים ישנה קיבה נפרדת ועל כן קינחנו בפנקוטה לבנה עם טופי- מדהימה, אוורירית ונימוחה- בעלת מתקתקות עדינה למדי - קינוח מושלם לארוחת מלאכים:





לפני למעלה מששים שנה, רעה סאלח דבאח הצעיר את עדר הצאן הקטן שלו, בין גבעות הגליל ופתח אטליז ומכולת קטנה, בסמטה צרה, בכפר דיר אל אסד.

איכות הבשר הטרי, החלה למשוך קונים מכל האזור, לאט לאט העסק התרחב והמסורת נוצרה.

עם השנים התרחבה המשפחה, בניה נדדו ברחבי העולם וחזרו הביתה לאחר שצברו ידע רב ומקצועיות בתחום הבשר, העסק המשפחתי גדל, העדר הפרטי התרחב ו”דבאח”, הפך לשם נרדף, לבשר טרי ומשובח.

הבשר המוגש , מגיע למסעדה בנתחים שלמים, לאחר שיושן בתנאים אופטימליים, על ידי הקצב הראשי של הרשת, נתחי הבקר הינם מזן האנגוס, שמקורו בסקוטלנד והוא ידוע באיכותו הגבוהה.

העגלים והטלאים גדלים בתנאי מרעה טבעי בהרי הגליל ונהנים מאוכל וסביבת גידול מהמשובחים ביותר.

סניף תל אביב: מסעדה, 
אנגוסרי וקצבייה רחוב הארבעה 20 
טלפון:03-7715733 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה