יום שבת, 2 בדצמבר 2017

שיפוץ ושדרוג המטבח במינימום מאמץ עם ברזי מדגל

מי שמכיר אותי ידוע שאני שונאת שינויים, שונאת לעבור דירה ושונאת מעברים, על כן אנו נוטים לגור באותה דירה שנים רבות, לאחר עשור בדירתנו הנוכחית החלטנו יחדיו כי לא עוברים דירה אך כל פעם "נופלים" על פינה אחרת בבית, משדרגים, משפצים ומשנים - הפעם המטרה היא החדר האהוב עלי בבית, יודעים מהו? נכון, בדיוק, ברור לגמרי- המטבח!!!

אז איש הזכוכיות כבר ביקר, לקח מידות והחלטנו להחליף את חיפוי השיש בזכוכית לבנה מחוסמת, הנגר לקח מידות כי החלטנו להחליף את דלתות המטבח לצבע לבן, את התנור, הכיריים והמקרר החלפתי במקום הקיימים למוצרים בצבע אחיד- צבע שחור ועכשיו פנינת המטבח - הברז, כן אותו פריט שאנו משתמשים בו אין ספור פעמים ביום ועל כן צריך להקפיד לרכוש מוצר איכותי, שיענה על כל הצרכים שלי, יפה ואיכותי.

הפעם בחרתי לפנות למדגל - כי לא אחת שמעתי שהוא הברז המצליח בעולם!

לאחר שיטוט בקטלוג המוצרים המהמם יש לומר בחרנו ברז מבית Medici- אשר משיק ברזים מעוצבים בקווים נקיים. ברזי אמבט מפוסלים בכיפופים דקורטיביים עם נגיעות עדכניות, ברזי יוקרה במראה מבריק.

זה הברז החתיך שבחרתי- - ברז מדגם 80811- ברז ערבוב ניצב למטבח עם פייה קשתית ומזלף דו מצבי נשלף- ברז איטלקי מהמם, איכותי, ברמת גימור גבוהה מאוד.



השירות מאוד אדיב, קפדני ומהיר, נציג החברה מגיע עד הבית להתקנה יסודית, אדיבה ומקצועית, כמו כן יש על כל מוצר אחריות של 10 שנים- לא משהו שכיח בברזים בארצנו הקטנטונת.

אז מי זאת חברת מדגל למעשה אתם שואלים?

מדגל הינה חת החברות המובילות בתחום הברזים בישראל החל משנת 1973. באוגוסט 2015 נרכשה ע"י חברת פלסאון ישראל. בעלת וותק עשיר של מעל 40 שנה של פעילות פיתוח ייצור ויבוא- כל אלו הופכות את מדגל להיות מובילה בתחום הברזים הן בעיצוב הן באיכות בטכנולוגיה ושירות.

לאורך השנים מדגל חרטה על דגלה את נושא הדינאמיות וההתחדשות ודואגת כל הזמן לעקוב אחר מגמות העיצוב והפתרונות בעולם ובישראל ולתת מענה עיצובי ופרקטי ללקוחות הישראלים.

במדגל מאמינים כי יש לתת ללקוח הסופי מוצר איכותי העומד בסטנדרטים גבוהים ולכן רוב הסדרות של מדגל מאושרות לסימון תו תקן מטעם מכון התקנים הישראלי – המשמעות היא עמידה בדרישות ספיקה, איכות מי שתייה, דרישות מכאניות ודרישות ציפוי מחמירות.

שירות הלקוחות של מדגל ידוע ביעילותו ובמסירותו. מדגל היא החברה היחידה בענף הברזים בעלת 'אמנת שירות ללקוח' אותו היא מיישמת הלכה למעשה ומתחייבת לשירות, אמינות, עמידה בבדיקות מכון התקנים ושירות בבית הלקוח מ-3 שנים אחריות ועד 10 שנים (תלוי בדגם)

בכפוף להצגת תעודת אחריות תקפה הלקוח יהבה משירות טכנאי עד ביתו או בשליחת חלקי חילוף לאורך כל שנות האחריות. מדגל מפעילה מוקד טלפוני 24 שעות ביממה לטובת הלקוחות ומתחייבת עד 48 שעות להגיע ולפתור את התקלה.

במדגל עושים הכל כדי שהלקוח יהיה מרוצה ומחיובים לספק את המוצר האיכותי ביותר, השירות המקצועי ביותר במחיר הגיוני ומשתלם והכל על מנת להבטיח ללקוח שימוש והנאה ממוצרי החברה לאורך שנים.

Medici by Madgal - מותג הפרימיום של מדגל. הושק בשנת 2003 ומאגד תחתיו קולקציה גדולה ומרשימה של מברזים תוצרת איטליה מהחברות האיטלקיות המובילות בתחום יצור ועיצוב הברזים בעולם. במדיצ'י מאמינים שעיצוב ברזים היא אומנות ומתייחסים לכל ברז כאל יצירה בפני עצמה. הפרטים הקטנים הם שהופכים את הברז למרהיב מעוצב ואיכותי. הברזים מיוצרים באיכות גבוהה ובטכנולוגיה מתקדמת.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה