יום שבת, 23 בדצמבר 2017

מסעדת קמפאי סטריט ווק אושילנד

הנחמות הגדולות שלי באוכל הינן שוקולד ו... סושי, כן, כן, סושי, אני מאוד אוהבת את כל האוכל האסייתי ובעיקר את גזרת הסושי על כל גווניו.

יצא לנו לדגום בהמון מסעדות סושי אולם המסעדה אליה אנו חוזרים פעם אחר פעם הינה מסעדת קמפאי סטריט ווק השוכנת במתחם אושילנד בכפר סבא (16 דקות בלבד מפתח תקווה).

קמפאי למי שלא יודע זה "לחיים" ביפנית, הינה מסעדת אוכל אסייתי אשר כוללת תפריט רחב היקף שכולל סושי, מנות ווק, גריל אסייתי, מבחר רחב של סלטים, מרקים ועוד.

קמפאי הינה רשת מסעדות אשר נפתחה אי שם בשנת 2008 לראשונה בבאר שבע וחיש מהר הפכה לרשת בפריסה ארצית ששמה הולך לפניה.

התפריט משלב אוכל רחוב אותנטי עם פיוז'ן קולינארי תוך הקפדה על שימוש בחומרי גלם איכותיים וטריים, חיבור מדוייק של טעמים וצבעים, השירות במסעדה מהיר , חייכני ואדיב (הגשה עצמית אך בהחלט בצוות מתוגבר), ברקע מתנגנת לה מוזיקת רקע נעימה (ולא רועשת מידי), אומנם המסעדה שוכנת בתוך הקניון אך בהחלט מנותקת מהמולת הרעש והבלאגן.

המסעדה ממוקמת בקומה העליונה ומשלבת מקומות ישיבה בתוך המסעדה, ברחבה מחוץ למסעדה ובמרפסת הצמודה בה תמצאו נדנדות להנאתכם ומסך טלוויזיה גדול. 



את הארוחה פתחנו במרק טום יאם קאי - מרק תאילנדי חמוץ חריף עם עוף צלוי, קרם קוקוס, צ‘ילי, ליים, עגבניות שרי, אטריות, בצלים, פטריות וכוסברה. חריף אש!- בכל ביקור שלנו במסעדות הרשת אנו מתחילים עם המרק המצויין הזה, מדובר במנה עשירה מאוד שלמרות מחירה (39) גדולה מאוד , מלאה בפרודוקטים איכותיים ובשפע רב- בהחלט מנה שניתן ורצוי לחלוק:




המשכנו עם סלט פפאיה - סלט רחוב תאילנדי עם פפאיה ירוקה, עגבניות שרי, גזר, שעועית ירוקה, כוסברה ובוטנים כתושים ברוטב צ‘ילי, ליים ולמון גראס. פיקנטי! סלט מדהים ומיוחד, בעל שילוב טעמים מעולה של חרפרפות, מתקתקות לצד חמצמצות- סלט מושלם:



כרובית טמפורה - ברוטב צ'ילי קוריאני פיקנטי עם ג'ינג'ר, שומשום קלוי וכוסברה- כביכול מנה לא מתיימרת אולם שילוב הרוטב והדיוק בטיגון הכרובית יצרו מנה קריספית, חמימה וטעימה במיוחד:



טוקיו נודלס - אטריות עם נתחי עוף, בקר, אווז מעושן וירקות ברוטב טריאקי, ג‘ינג‘ר ושומשום קלוי. ברוטב הוי-סין,יין אורז ושמן שומשום - כאשר אני לא סגורה על איזה סוג בשר אני רוצה לאכול אני בוחרת את המנה המושלמת הזו, כן, היא גם האהובה והנמכרת מאוד ברשת, מדובר במנה מושלמת, מדוייקת מאוד, עשירה בטעמים וניחוחות- אל תוותרו:




בגזרת הסושי בחרנו בטונה יוזו רול - במילוי אבוקדו, טמאגו ומלפפון, עטוף בטונה אדומה, קרם יוזו ושבבי טמפורה - טוב, עד היום נמנעתי מלהזמין רול זה בשל החשש מקרם היוזו- אולם לאחר המלצת הצוות המקומי הזמנתי את הרול ומה אגיד לכם? מדהיםםםםםםםםםם, אחד הרטבים הטובים שטעמתי, מעט לימוני אם כי לא עז ומעניק לרול טעם בלתי נשכח- תזמינו ותופתעו כמוני:





וולקנו רול - במילוי טמאגו, בצל ירוק, מלפפון ואבוקדו, עטוף בסלמון צרוב, טריאקי, מיונז ושבבי טמפורה- הרול האהוב עלינו- מדויק בטעמיו, מיוחד לאוהבי הסלמון:







קוסמיקס שוקולד - מוס שוקולד עם בראוניז, קרם קרמל אגוזים וטוויל פריך- קינוח שוקולדי מושחת:


טלפון: 6288*

כתובת: עתיר ידע 2, מתחם אושילנד
שעות פעילות:
א- ש 11:30-22:00


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה