יום שישי, 8 בדצמבר 2017

מלון IBIS הגיע לבירת ישראל

יממה לאחר הצהרתו של טראמפ הגענו לירושלים ל-24 שעות כיף לשם סקירת מלון IBIS אשר נפתח בבירה ממש לאחרונה, המלון הינו חלק מרשת ענפה אשר מונה כ-2,200 מלונות ברחבי אירופה, אחד הפרמטרים הזהים לכל המלונות ברחבי אירופה ובישראל הינו שתמיד המלון יהיה במרכז הלוקיישן- במרכז העניינים.




וגם כאן המלון ממוקם ברחוב יצחק אלישר, צמוד לכיכר ציון, בלב ליבה של העיר ירושלים, וכך, אורחי המלון נהנים ממיקום אטרקטיבי במיוחד; דקה הליכה ממדרחוב בן יהודה, מספר דקות מתחנת הרכבת הקלה, שוק מחנה יהודה ומרחק הליכה קצר ממגוון אטרקציות תיירותיות בעיר כמו שער יפו, העיר עתיקה, מגדל דוד, כיכר המוסיקה, מוזיאון יהדות איטליה, מעלית הזמן, מוזיאון ידידי ציון, בית הכנסת הגדול ושפע של גלריות, מוזיאונים, אטרקציות, בתי קפה, ברים, מסעדות ומרכזי קניות שונים.



כל מלונות הרשת זהים בעיצובם הקליל, צעיר ואורבני, כל הריהוט עשוי מחומרים טבעיים ובצבעים חמים ויפיפיים (עץ ואדום), בקווים נקיים ומדייקים מאוד, כל חללי המלון מצוחצחים למשעי (בדיוק כמו שאני אוהבת), צוות המלון אדיב ושרירותי לעזור בכל רגע ושאלה נתונים.







המלון מציע לאורחיו שירותי אינטרנט אלחוטי חינם וחופשי, עמדה להשכרת אופניים, בר בלובי המלון אשר מציע מידי יום בשעה 1800  happy hour של משקה או מאכל משתנה על חשבון הבית, כמו כן מציע ארוחות קלות של כריכים, סלטים, עוגות, פלטת גבינות, שתיה חמה, קרה וחריפה לאורך כל שעות היממה.










המלון מכיל כ-124 חדרים נקיים מאוד, מעוצבים (לא גדולים מידי אולם כל חלל ופינה מנוצלים היטב), החדרים מאוד מפנקים וכיפים, בכל חדר נמצא מיטה עם המזרן הייחודי Sweet BedTM by ibis מבית היוצר של מותג ibis העולמי- מזרן נוח במיוחד שיגרום לכם לרצות לבלות שעות נוספות במיטה, אגב את המזרן ניתן גם לרכוש באופן פרטי.



כמו כן בחדרים נמצא טלוויזיה, חדר אמבט מפנק, ארון, כספת ונוף מקסים.







חדר האוכל מציע ארוחת בוקר ישראלית ועשירה במיוחד המוגשת בין השעות 6.30-10.00, בין המטעמים נמצא: מבחר עשיר של גבינות רכות וקשות, מגוון רחב של ירקות וסלטים טריים וחמים, מאפים מתוקים ומלוחים, שקשוקה, ביצים קשות, פסטות, פירות טריים ויבשים, קורונפלקס, גרנולה ועוד ועוד פינוקים, אין לי כלל ספק כי כל אחד ימצא את מבוקשו בארוחה כיפית זו.















למשכימי הקום ו/או תיירים אשר צריכים להגיע לטיסתם המלון מציע ארוחת בוקר קלילה הכוללת עוגות, עוגיות ושתיה חמה בין השעות 4.00-6.30 ו-10.00-12.00 (אם להודות באמת לא מכירה מלון שמציע אופציה מדהימה זו)- וכל זה כמובן ללא עלות נוספת.

דבר נוסף מקסים שמאוד אהבתי במלון הינו שולחנות הבר הארוכים הן בחדר האוכל והן בבר המלון אשר מטרתו הינה ליצור אינטראקציה בין האורחים המגיעים מכל העולם ובעלי תרבויות שונות, כך ניתן לשבת יחדיו וליצור שיח מגוון ופורה.

אהרון ברנשטיין, מנכ"ל ibis ישראל מציין "אני שמח ונרגש לפתוח את המלון הראשון של מותג מלונות ibis בארץ. זו הרשת הבינלאומית השנייה שפתחה מלון בירושלים ואני בטוח שכניסת מותג ibis לישראל יביא תיירים נוספים שמחפשים את המותגים המוכרים להם בעולם, עם הסטנדרטים ואיכות השירות המוכרת והאהובה עליהם. אני רוצה להודות למשרד התיירות על הסיוע, לעיריית ירושלים ולרשות לפיתוח ירושלים על העזרה ושיתוף הפעולה".



במהלך שנת 2018 עתיד להיפתח מלון נוסף של מותג ibis בלב מדרחוב בן יהודה המרכזי בירושלים, השייך לקטגוריית ibis Styles ויכלול 105 חדרים מעוצבים ברוח המקום, הקרבה לשוק מחנה יהודה והאווירה הייחודית באזור.

במהלך 2020-2021 מתוכננים להיפתח 2 בתי מלון נוספים בת"א תחת המותג ;ibis- ibis Red שיכלול כ- 650 חדרים ו- ibis Styles עם כ- 350 חדרים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה