יום שלישי, 12 בדצמבר 2017

עושים סדר במשרד עם Grafficted

כאמא, רעיה, מנהלת שיווק ובלוגרית מובילה יש לי מיליון ואחת דברים על הראש, מיליון ואחת מטלות, פגישות, משימות ושות', על כן חייבת אבל חייבת מידי יום א' לעשות סדר בראש, אם זה בעבודה, אם זה בתכנונים עם הילדים, אם זה במשימות הביתיות ואף דייט עם בעלי.

אז עד היום היו לי תמיד מיליוני פתקים על שולחן העבודה שלי ושם הופיעו משימות רבות, כדי שיהיה לי קל אף החכמתי והכנתי פתקונים במבחר צבעים- בית וילדים היה בצבע ורוד, עבודה - בצבע כחול, נושאי הבלוג בצבע צהוב ומשימות שונות בצבע לבן- אולם מהיום שמה לזה סוף!!! מהיום עושה סדר במשרד ובחיי בטבלה אחת ומסודרת פרי רעיונה של חגית המקסימה מסטודיו Grafficted.

חגית הינה מעצבת גרפית, מרצה ובעלת סטודיו לעיצוב ולמיתוג עסקים למעלה מעשור בשם MY BRANDING-KIT, מעבר לחנות האינטרנטית שלה שתיכף נדבר עליה היא יוצרת מיתוג ועיצוב עבור לקוחות פרטיים ועסקיים, יחדיו עימה עומד צוות ענף שכולל אנשי מקצוע כגון: כותבי תוכן שיווקי, מתכנתים, צלמים, בתי דפוס, מקדמי אתרים, אנשי פרסום ועוד.

אז כאמור כפי שציינתי מעלה הזמנתי מחגית מספר פריטים שיהפכו את חיי לקלים וכיפיים יותר, מסוקרנים? רוצים לשמוע עוד קצת? רוצים גם אתם להפוך את חייכם לקלים יותר? הצטרפו אלי לחגיגה- ראשית ולפני הכל חייבת לציין את החנות האינטרנטית לטובה, מאוד נוח לשוטט ולבחור, השירות מהיר וכל המוצרים ארוזים מאוד יפה הן למתנה והן לשימוש עצמי.






בלוק משימות לתכנון יומי – בלוק נייר לתכנון משימות יומי עם כ -50 דפים נתלשים ובגודל A4 - עם מקום ייעודי לרישום משימות, טלפונים, פגישות, רשימות ומטלות, מיועד ליצירת סדר וארגון בתכנון היום, בהירות וחלוקה נוחה למיקוד ופוקוס בפעולות כך שיווצר לנו יום אפקטיבי במשרד, בעסק או בעבודה- בתחילת יום העבודה הכי קל, נגיש ונוח פשוט לרשום לעצמי את המשימות היומיות, אפילו את הדברים שנראים לנו כטפלים אולם כאשר הם כתובים זה הכי קל, נגיש ונוח.










בלוק שבועי לרישום משימות של השבוע, בלוק נייר זה מכיל כ -45 דפים נתלשים, בהם ניתן לרשום את המטרה השבועית, לחלק משימות לפי ימי השבוע, בלוק נוח להנחה בשולחן העבודה/לימודים גודלו: 12 ס”מ גובה X ס”מ 30 רוחב- טבלה שבועית כיפית במיוחד, עם המון מקום+ שימת לב לפרטים הקטנים כגון: סידורים/תשלומים חשובים , הצלחות ותודות לשבוע זה, מעקב, פגישות, שיתופי פעולה ועוד.




מחברת חד קרן נצנצים – מחברת שורות ייחודית, גודל A5, עם מקום להקדשה לחברה או לבת משפחה, מחברת שורות 100 עמודים דו”צ, 80 דפים עם שורות ו 20 דפים חלקים עם מקום לאיור וקישקושים, כריכה צבעונית רכה, במחברת חד קרן זו תוכלו להשאיר הקדשה בצד האחורי של המחברת, היא מחברת מעוצבת ומרגשת ורעיון מושלם כמתנה לחברה.


מחברת שורות מהממת! מחברת בגודל A5 עם כריכה רכה, עם 100 עמודים בפנים המחברת חד קרן תמצאו מחברת שורות עם משפט השראה לאורך המחברת כ- 80 עמודים ובסוף המחברת מחכים לכם 20 עמודים לאיור או קישקושים קסומים במיוחד.


בבית יש לי 2 נערות מתבגרות שמיד עם קבלת המשלוח עטו על המחברות וכלל לא איפשרו לי להשתמש ו/או אף לדפדף בהן, זו הכריזה שזו שלה והשניה הכריזה שזו שלה! מדובר במחברות איכותיות מאוד, מקסימות , גדולות, בעלות קשיחה עבה ומיוחדת- מתנה מהממת לעצמכן או לבנות המשפחה.

הדבר האחרון שאני כאן לספר לכם עליו הינו פוסטרי השראה- רעיון מהמם שיזכיר לנו עד כמה אנו מיוחדות/מוצלחות ושות.








פוסטר בגודל של כ -A4 עם הכיתוב הבא: אני לא מפחדת, אני אמיצה אני מוצלחת – אני מלכה.
אין מחסומים, אין תירוצים, זה הזמן שלך לפרוח ולהצליח.
לא לשכוח לנשום, בסוף הכול עובר.
ועוד ועוד.

אני התאהבתי בחנות המקסימה של חגית ואתן?

הכנסו  גם אתן , הזמינו , פנקו והתפנקו.

מעבר לזה אם אתם זקוקים לחבילות מיתוג לעסק, שירותי גרפיקה, בניית אתרים לעסקים ועוד שירותי משרד הכנסו, התייעצו עם חגית ותרוויחו- מילה שלי!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה