יום שבת, 2 בדצמבר 2017

המשפחה המטיילת- צפון איטליה

תמיד אומרים שהחיים הינם בית הספר האמיתי ביותר ואכן כך הדבר, לפני מספר שנים כל טיול שיצאנו עם הילדים היה בהחלטה של רגע, תמיד שמענו את אלו החוסכים המון כסף מאחר והיה תכנון מוקדם ויעיל אולם לא הבנו זאת עד שלפני כשנתיים הזוגי שיחיה התחיל לתכנן טיולים בקפידה , מראש, בתזמון מדויק ועם המון מחשבה.

כך קרה שאת כרטיסי הטיסה רכשנו כבר כחצי שנה לפני מועד הטיסה וכך גם מלון/בית דירות.

את המסלול הזוגי מכין גם בקפידה יתרה, עם המון תשומת לב לפרטים הקטנים, המלצות, חוות דעת של אנשים אחרים שביקרו באתר אליו אנו מיועדים לנסוע ועוד.

שנה שעברה ממש רגע לפני הטיסה (כחודש) השכלנו והצטיידנו בספר "משפחה מטיילת" , כאן ניתן למצוא את כל האינפורמציה הפזורה ברחבי הרשת, בספר אחד בודד ניתן לקבל מסלולים, המלצות, בתי מלון, מסעדות ועוד, אין צורך לעבור מאתר לאתר!! אגב מוזמנים לקרוא על החוויות מהספר הקודם בטיולנו ליער השחור.

עוד רגע לפני שאמשיך לספר על הספר והמסלול החדש אספר לכם - לאלו שלא מכירים על משפחה מטיילת- בתוך ים המידע הקשור לטיולים וליעדים בעולם, אתר המשפחה המטיילת מוקדש לטיולים מיוחדים במינם: טיולים בחו"ל עם הילדים.
המטרה היא להפוך את הטיול המשפחתי שלנו לחוויה נפלאה ובלתי נשכחת. מדריכי הנסיעות ליעדים השונים (היער השחור, צפון איטליה, אוסטריה, הולנד, פריז וסלובניה וצפון קרואטיה), ילוו אותנו החל משלב תכנון הנסיעה ובמהלך הטיול עצמו, ויסייעו לנו להפיק את המקסימום מהזמן, הכסף והאנרגיה שלנו.

באתר ניתן להזמין את המדריכים והחוברות , למצוא מוצרי טיול מדליקים נוספים, להתייעץ ולשתף בפורומים השונים ולקרוא עדכונים, כתבות וטיפים בכל מה שקשור לטיול משפחתי בחו"ל.

מהדורת 2017 של ספר צפון איטליה! 



מדריך נסיעות לטיול בצפון איטליה עם ילדים, שמלווה אותנו כבר שלב התכנון ועד הטיול עצמו: יש בו את כל המידע הדרוש לטיול משפחתי מעולה.



26 מסלולים;
מידע מפורט על אטרקציות בצפון איטליה ואתרים המתאימים לכל המשפחה;
מפות, תמונות ואיורים;
טיפים כיצד לחסוך בעלויות;
עצות של מומחים בתחומים שונים;
מידע כללי וטריוויה על היעד;
שיחון, טיפים לטיול קרוואנים, רעיונות למשחקים לדרך ועוד ועוד!




 בדומה למהדורות החדשות של ספרי סלובניה והיער השחור, גם במהדורה החדשה של המדריך לצפון איטליה הוסיפו את קודי ה-QR, שיובילו אתכם היישר אל תוכנת הניווט- חייבת רגע לעצור ולשתף כי בטיולנו ליער השחור אופציה זו הייתה פשוט רעיון גאוני , קל ופשוט כל כך .


בנוסף, עודכנו שעות פתיחה ומחירים והוספו אתרים חדשים- מסלולי הליכה, מרכזי קניות, אטרקציות ועוד.


לרוכשים את אחד הספרים ישנה אופציה לתאם מפגש ייעוץ ל יעד אליו אתם נוסעים בעלות של 120 שקלים בלבד, אופציה נוספת הינה רכישת חוברת הפעלה לילדים בעלות של 25 שקלים בלבד.

אנחנו התאהבנו בספרי המשפחה המטיילת ובהחלט ממליצים בחום לרכוש את הספר טרם הנסיעה ובכך להקל על עצמכם את תכנון הטיול וקבלת רעיונות רבים.

ממליצה בחום!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה