יום שבת, 16 בדצמבר 2017

בלב מודיעין- ענבה- בר מסעדה


ביום חמישי האחרון שנייה לפני שהסתיים לו שבוע עמוס, גדוש ומאתגר יצאנו לדייט זוגי, רומנטי, מהנה וכיפי, הפעם בחרנו במסעדת "ענבה" השוכנת בלב העיר מודיעין ונקראת על שם הפארק והוואדי הקסומים שהמסעדה יושבת ממש מעליהם.



המסעדה שנפתחה בשלהי שנת 2016 הביאה אל האזור ואל תושביו מקום בילוי שבו מככבים הנוף הפסטורלי (ביום יפה חובה אבל חובה לשבת במרפסת הקסומה), השקט המרגיע, האוויר הפתוח והצלול וזה עוד לפני שדיברתי על האוכל הטעים, המפנק והמיוחד המוגש במקום.

בתפריט של ענבה מגוון מנות ראשונות, סלטים ומנות עיקריות בדגש על בשר איכותי. במקביל תמצאו בתפריט גם מאכלי פיוז’ן, מנות דגים, מנות ללא גלוטן, מנות צמחוניות וטבעוניות וגם מנות מיוחדות לילדים – זאת אומרת, ענבה מספקת מענה נהדר לכל מבקר וסועד. בר האלכוהול המצויד של המקום מציע מבחר משקאות מוכרים וכן קוקטיילים מלהיבים הייחודיים למקום.

בערב בו אנו הגענו זכינו להנות מטעימה קטנה של מסיבה גדולה- מסיבת ריקודים עד השעות הקטנות של הלילה עם D.J איכותי שהקפיץ ללא הרף את הסועדים (וזאת ללא תוספת תשלום ו/או חובת מינימום הזמנה- אם להודות באמת לא מכירה מקום שמציע מסיבה בתנאים כללו).

האווירה במקום קסומה ומיוחדת, המקום מעוצב מאוד יפה, השירות מוקפד, בקיא וסובלני מאוד, בר המשקאות כפי שציינתי מעלה עשיר, המחירים נוחים והאוכל מדהים, אז שנתחיל?

למנות ראשונות הגיעו לשולחננו:

לחם פרנה - מוגש עם שני מטבלים- סלסת עגבניות ופסטו קטיפתי- לחם מצויין כזה שיגרום לכם לרצות לזלול עוד ועוד:



חציל ביצה- חציל קלוי מוגש עם שמן זית, מיץ לימון, מלח ים, טחינה ביתית, סלסת עגבניות, פיטרוזליה, ביצה קשה ופלפל חריף- מנה מיוחדת, אומנם לא כביכול פשוטה ורגילה אך החציל היה בעל ניחוח וטעם קלוי ושרוף בדיוק במידה הנכונה, שילוב הטחינה שעטפה את המנה באהבה ושאר הפרודוקטים יצרו מנה מיוחדת במינה שיחד עם לחם הפרנה כיכבו בענק:



פלאפל קינואה - כדורי פלאפל העשויים מקינואה ושעועית מש, סלטון חמצמץ של חסה, גמבות, סצל סגול וצ’יפס כרישה עם טחינה לבנה- אם להודות באמת לא היינו מזמינים מנה זו מהחשש שמא לא תהיה מוצלחת אולם הופתענו בענק מהטעמים הנפלאים שלה- גם אם השם מעט מרתיע אתכם אל תוותרו- מנה מדהימה ומיוחדת מאוד:



ריזוטו פטריות- שמפיניון, פורטובלו ופורצ’יני, יין לבן, פרמז’ן, בצל ירוק ובזיליקום- שלמות זה כאן!!! אנחנו מאוד אוהבים ריזוטו אולם לא אחת "נופלים" במסעדות אשר לא מצליחות לדייק במנה כאן היא פשוט מושלמת, ברכות עדינה ובטעמים מדהימים שיגרמו לחיך שלכם להנות עד מאוד:




הזוגי חובב הבשר בחר למנה עיקרית - אנטריקוט -300 גרם בשר אנטריקוט עם צ’ימיצ’ורי ופירה- התקבל נתח איכותי, משוייש במידה מתונה, עשוי במידת העשייה המתבקשת- רוטב הצימיצורי היה עסיסי  וטעים (היה חסר לי קצת מיצים אבל עדיין היה טעים מאוד), הפירה קטיפתי ונימוח- מעולה!!!



אני בחרתי בפילה מוסר ים- הוגש עם מבחר ירקות שורש- חתיכה גדולה, נדיבה וטעימה, במינימום תיבול אשר גרם להנות מטעמו העסיסי של הדג, שילוב ירקות השורש יצרו מנה חגיגית ועשירה מאוד:



קינחנו בגלידת חלווה- מגדל של גלידת ווניל, שערות חלווה, טחינה גולמית, סילאן ופיסטוקים- מנה מדהימה, פשוטה מאוד אולם עשירה בטעמים נפלאים- קינוח עדין, לא מתוק מידי ומיוחד מאוד!



רגע לפני שאסיים אני חייבת לתת לכם הצצה לתפריט המשקאות המהמם יש לומר של המקום- במחברת החומה של פעם:



ממליצה בחום להזמין מקומות, מקום מעולה מעולה שאין לי ספק שנחזור אליו שנית.

עמק זבולון 1, מודיעין
077-7296363

שעות פתיחה:
א-ו 12:00-23:00
ש 10:00-23:00


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה