יום שבת, 23 בדצמבר 2017

פרוייקט התרמה ארצי במאות מספרות

יש מילה אחת שמאוד קשה לי להתמודד איתה גם היום אחרי המון שנים, מניחה שחלקכם כבר הבנתם וזוהי מחלת הסרטן.

המחלה הארורה הזו גבתה מחיר מאוד קשה, אישי וקרוב אלי - המחלה הארורה הזו גבתה ממני המון אנשים יקרים לליבי, המחלה הזו ממשיכה בכל הכוח וממשיכה להתרבות ולהתפשט כאילו ואין מחר, כל הרפואה הכל כך מתקדמת ועדיין המחלה הארורה הזו גובה עוד ועוד קורבנות מידי יום ומידי שעה.

המחלה הארורה הזו גבתה המון קורבנות קרובים לליבי- את סבי ז"ל שהיה כל עולמי,, את דודי ז"ל, את גיסתי היקרה ז"ל, מספר חברות קרובות ועוד ועוד מכרים קרובים למשפחה.

אז אומנם לנו ההתמודדות הינה קשה מנשוא אולם אם נחשוב רגע ההתמודדות הקשה באמת הינה לחולים במחלה- ההתמודדות עם המחלה, עם הכאבים, עם הטיפולים ועם השאלות האינסופיות והרחמים של הסביבה אשר לעיתים מקשים על החולים אף יותר.

אחת ההתמודדויות הלא פשוטות (לדעתי בעיקר של נשים) הינה נשירת השיער, אשר לא אחת שמעתי כי "בלי פאה אני מרגישה כמו שלט חוצות לסרטן" ואכן זהו המינוח המדוייק להרגשתם הנוראית של החולים במחלה.

זו השנה החמישית שעמותת זכרון מנחם ומותג טיפוח השיער PANTENE יוצאים בקמפיין משותף להשיג פאה משיער טבעי לכל אישה ונערה המתמודדת עם מחלת הסרטן.

בין התאריכים 25-27.12.17 יתקיים פרוייקט התרמה ארצית במאות מספרות שיתנדבו לספר נשים, נערות וילדות ללא עלות, התנאים הנדרשים לתרומת שיער : שיער בריא ומטופל, באורך של 30 ס"מ לפחות, שלא עבר טיפולים כימיים ורובו ללא שיער שיבה, מעוניינים לתרום? היכנסו לקישור ותקבלו פירוט של כל המספרות ברחבי הארץ.

הפאות, המוענקות על ידי עמותת זכרון מנחם ופנטן, הן משיער טבעי  ואיכותי, מתואמות אישית לכל אישה לפי האורך, הצבע וסוג השיער הנדרשים. תהליך ההכנה של כל פאה משיער טבעי הוא יקר וארוך ונדרשות לו כ-8 תרומות שיער, מהן ממיינים את השיער הבריא לפי צבע, סוג שיער ואורך. על כן קיימת חשיבות רבה לאיכות ובריאות השיער שנתרם. את השיער הממוין שוזרת פאנית מקצועית שאמונה על הכנת פאה , הדומה במראה ככל הניתן לשיער המקורי של האישה ו/או הילדה.

מאז החיבור בין זכרון מנחם ומותג השיער PANTENE סך התרומות עלו בכ-78% וייצור מספר הפאות עלה פי 4.

נועה אזולאי, בת 18.5 מירושלים, פרזנטורית קמפיין המודעות של PANTENE ועמותת זכרון מנחם לרגל 5 שנים לתחילת השת"פ: לפני כשנה גילו אצלי את מחלת סרטן העצמות בברך. עברתי ניתוחים, ביניהם ניתוח משמר גפה, שבו הוציאו לי חלק מהעצם והחליפו בתותב ברזל. כמה ימים לאחר שהתחלתי בטיפול הכימותרפי הראשון, שיערי החל לנשור , כמעט בין לילה. זו הייתה חוויה קשה מאוד עבורי, נערה בכיתה י"ב, המראה הקירח והחשוף היה לי קשה והרגשתי תחושת דיכאון עמוקה. פניתי לעמותת "זכרון מנחם", הגשתי את הטפסים שצריך, ובתוך חודש קיבלתי כבר את הפאה שלי. הדבר הציל אותי לגמרי. עזר לי לקבל את המראה החדש שלי בהדרגה, בזמן שלי, ולזהות את עצמי שוב בEEראה. הפסקתי לבכות וחזרתי יותר לחייך. המקום הזה של לקחת EBמובן מאליו ולראות את הדמות שלך במראה, מראה שמשתנה ביום אחד כמעט, הוא קשה מנשוא. זה החזיר לי מאוד את הביטחון העצמי, עד כדי כך שכיום אני לא משתמשת בפאה כלל וגאה מאוד בקרחת שלי. הפאה נתנה לי את הזמן לעכל, את השליטה והבחירה מה לחשוף ומתי. אני מודה לעמותת זכרון ממנחם שאפשרו לי זאת ובמהירות, וקוראת לכל מי שיכולה להגיע ולתרום. בשבילנו זה המון".




את הקמפיין של פנטן וזכרון מנחם תוביל גם אמילי דוברובינסקי, בת 10, מבאר שבע, חולה בלוקימיה. בנוסף, דוברובינסקי אלופת הדרום בהתעמלות אמנותית.




בזכות קמפיין המודעות של מותג השיער פנטן וזכרון מנחם, עלו תרומות השיער באופן משמעותי, וכיום כל אישה חולת סרטן בישראל יכולה לקבל פאה משיער טבעי. . בנוסף, עוזר המותג פנטן במימון תהליך הכנת הפאות, על ידי תרומה ממכירותיו. כל בקבוק = תרומה.

אופיר גוטמן, מנכ"ל פרוקטר & גמבל ישראל, יצרנית מותג טיפוח השיער PANTENE: אנו גאים ונרגשים לשתף פעולה עם עמותת זכרון מנחם זו השנה החמישית. מבחינתנו למותגים יש משימה גדולה יותר ומשמעותית הרבה יותר מאשר רק לתת מוצר טוב לצרכנים. מאז שהתחלנו בקמפיין המשותף לפני 5 שנים, עלו כמויות תרומות השיער בקרוב ל-80% כל זאת בשאיפה שלכל אישה, נערה או ילדה חולת סרטן בישראל, תהיה האפשרות לקבל ללא עלות פאה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה