יום שבת, 23 בדצמבר 2017

SQUAT MAGIC סקווט מג'יק - מכשיר כושר לעיצוב וחיטוב הרגליים והישבן

בחודשים האחרונים שוב חזרתי לשמירה על תזונה נכונה, מעט ספורט והמון כוונות טובות, אולם יחד עם זאת מי שמכיר אותי יודע שמסיביות היום יום שלי כל כך מטורפת- בית, ילדים, עבודה, בעל, בלוג , וועדים ועוד ועוד לא ממש משאירים לי כוח, אנרגיות וסבלנות לחוגי התעמלות השונים על כן אני מחפשת פתרונות אינסטנט מהירים, נוחים וקלים לתפעול.

הפעם בחרתי להזמין לעצמי מערוץ הקניות את מכשיר הכושר- SQUAT MAGIC סקווט מג'יק - מכשיר כושר לעיצוב וחיטוב הרגליים והישבן, מסייע בשיפור היציבה וגמישות הגוף.




מכשיר הכושר סקווט מג'יק יסייע לכם לבצע סקווטים בצורה חכמה, נכונה ובטוחה ללא מתחים ופציעות מיותרות. הסקווט מג'יק קל לשימוש, אינו מסובך. רק יושבים ומתחילים עם הסקווטים. 

הסקווט מג'יק תומך בתנועת הכפיפה ובאמצעות הפטנט החכם הוא חוזר ומשיב בדחיפה כלפי מעלה. תומך בישבן לתרגול סקווטים בצורה נכונה ותקינה. מונע תאונות אימון. 

מכשיר הסקוואט מג'יק טוב לעיצוב וחיטוב הרגליים, הישבן. מסייע בחיזוק היציבה. שורף קלוריות, אפקטיבי ןמחזק את הגוף. משפר את ביטחון העצמי. 

מתאים לאימון בנוחות של הבית. קל משקל ונוח לאיחסון. 



ניתן לשנות את גובה הסקווט מגיק תוך סיבוב המושב המחובר בהברגה וכן לבחור דרגת הקושי (למתיחה נמוכה עד גבוהה) באמצעות שינוי מיקום הגומיות שעל גבי המכשיר. 

פשוט מסובבים חצי סיבוב מושכים החוצה את גלגל הפלסטיק המחובר לגומיה ומציבים לפי בחירתכם באחד המיקומים בטור ישר על המכשיר. חוזרים על אותה הפעולה בשלושת הגומיות הנוספות. 

ניתן לשלב מספר דרגות קושי - כך ששתי גומיות יהיו בנקודת קושי גבוהה והשתיים הנוספות בנקודה נמוכה יותר*.


מידות: 
גובה: 62 ס"מ. 
קוטר בסיס: 26.5 ס"מ. 
קוטר מושב: 13.5 ס"מ. 

משקל מירבי למשתמש: 110 ק"ג. 
גובה משתמש מירבי: 1.89 מ'. 

צבע: שחור בשילוב אפור וכתום. 

תכולת מוצר: 
מכשיר כושר סקווט מג'יק. 
מדריך תרגילים באנגלית. 
חוברת תפריט בריאות באנגלית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה