יום שבת, 9 בדצמבר 2017

חוגגים את חג החנוכה בגלידת ג'ף

בשבוע הקרוב נחגוג את חג החנוכה לצד סופגניות, לביבות והדלקת נרות המסורתיות.

מידי שנה אני מחפשת אטרקציות (בייחוד קולינריות) מפתיעות ושונות, השנה מצאתי את גלידת ג'ף השוכנת ביפו אשר מציעה סופגניות ממולאות בגלידה ורטבים שטרם טעמתם.

אז בערבו של יום חורפי השבוע יצאנו לבקר בגלידת ג'ף ודגמנו סופגניות ממולאות בגלידה, יוגורט מפנק בשלל תוספות, וופל בלגי ועוד ועוד...



לרגל חג המולד הסניף מקושט ויוצר אווירה חגיגית ומזמינה, עוד טרם אמשיך אני חייבת לציין לטובה את ניקיון המקום, הכל מצוחצח ומזמין, כל הפירות רעננים וטריים, התוספות במגוון רחב והיד נטויה, השירות מעולה ומזמין, אין לי כלל ספק כי נחזור לבקר כאן בקרוב.




למי שלא מכיר גלידת ג'ף קיימת כבר למעלה משמונה שנים ומנוהלת על ידי ג'וני (הבעלים),JEFF גלידרייה איטלקית אותנטית הממוקמת ביפו הקסומה, מציעה מגוון רחב של גלידה איטלקית בטעמים מדהימים בייצור עצמי (יום יומי) כולל גלידות טבעוניות ,מקפא יוגורט.








 בנוסף נמצא במקום מגוון קינוחים מיוחדים שכוללים: וופל בלגי ,קרפ צרפתי ,,סופלה , עוגת גבינה ועוד- והכל במחירים נוחים:



לכבוד חנוכה נמצא כאן פינוקי סופגניות טריות (ממאפייה איכותית) וטעימות במיוחד אשר ממולאות בגלידה איטלקית (בטעם שתבחרו) ועם מבחר תוספות מפנקות לבחירה- חשוב לציין כי אכן מדובר בסופגניה איכותית, רכה ושמנמנה אשר מכילה באהבה את התוספות- הסופגניה לא כבדה ושומנית מידי- ממליצה בחום לרוץ ולהנות כי הפינוק הזה מככב רק עד סוף חנוכה:




נסיך הבית חובב יוגורט ועל כן דגמנו במקום מקפא יוגורט (קיים בטעם טבעי ובטעם תות) עם מבחר תוספות מפנקות של שוקולדים איכותיים ופירות טריים- אגב כאן אין הגבלה על כמות התוספות שתקבלו:




נסיכת הבית לא נמנית על חובבי הסופגניות ולכן בחרה בקינוח מפנק במיוחד- וופל בלגי שנעשה במקום עם מבחר תוספות:



אתם עוד פה? רוצו לבקר ולהתלקק, מבטיחה לכם הנאה מרובה.
יפת 18, תל אביב-יפו
03-9233513










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה