יום רביעי, 21 במרץ 2018

קבעתם כבר תוכניות לפסח? הכנסו וקבלו רעיונות לאטרקציות כיפיות - חלקן בחינם


 2018 GAME IN MAKO FEST!! 



פסטיבל GAME IN MAKO FEST יוצא לדרך בפעם השלישית אחרי הצלחה מסחררת בשנים קודמות, הפסטיבל השנה הוא גדול יותר, ומושקע הרבה יותר 

מתחם ענק שגם ההורים יכולים ליהנות עם הילדים עם מאות עמדות משחק, השקות של משחקים חדשים, מגוון של מתחמים למשחק חופשי, קרבות ראווה, מתחמי רטרו,אינדי,VR 

ועוד הפתעות רבות. 

28-29 למרץ 2018, היכל שלמה תל אביב 

2018 GAME IN MAKO FESTיתקיים בתאריכים 28-29 למרץ 2018, בימי ד-ה בהיכל שלמה תל אביב, ברח' אייזק רמבה 7 ת"א. 

באי הפסטיבל GAME IN MAKO FEST יוכלו ליהנות מעשרות מתחמי גיימינג והשקות של המשחקים הכי חמים. 

זירות ESPORT מושקעות עם מאות מקומות ישיבה וצפייה בשחקנים ובקבוצות הכי טובות בגמרים , חצאי גמר שיכללו גם קרבות ראווה של המתחרים בליגה. 

מתחם אינדי - שדרת מפתחי משחקים ישראליים עם עשרות משחקי אינדי להתנסות. 

מתחם VR - מתחם שיכיל את כל החידושים האחרונים בתחום. 

מתחם רטרו - מסע נוסטלגי עם המשחקים האהובים והחשובים בהיסטוריה של הגיימינג. 

מתחם סדנאות לגיימרים איך לייצר אפליקציות ואיך לעצב בתלת מימד - BIG IDEA, איך להפוך ליוטיובר מצליח - קריסטינה, איך להפוך למעצב משחקים - אסף לוי. 

בפסטיבל יתקיימו המשחקים הסופיים של ליגת ה- E SPORT הראשונה בישראל. ויוכרזו הזוכים של הקבוצות הטובות ביותר במשחקים: FIFA , Leauge of legends', CSGO , 

ועוד טורנירים ב ROCKET LEAUGE , TEKEN 7 וOVERWATCH. 

בכל משחק ליגה יחולקו פרסים שווי ערך החל מ 500 ועד 8,000 ₪ לשחקן בששת המקומות הראשונים. וזו הפעם הראשונה בישראל שמחולקים פרסים בשווי הזה בתחום. המנצחים הגדולים של הליגה יקבלו פרסים וציוד גיימינג מתקדם בשווי 300,000 ₪ ! 

בפסטיבל יתקיימו שלוש משמרות בכל יום: 10:00-14:00 ו- 15:00-19:00 ומשמרת לילה 19:30-23:30. תחרויות קוספליי, מתחם מנוחה עם אוכל, השקות של המשחקים הכי חדשים, והרבה הפתעות. 

מחיר כרטיס כניסה לפסטיבל GAME IN MAKO FEST 85-115 ₪ 

רכישה באתר הפסטיבל: https://www.gamein.co.il

הכניסה לפסטיבל מותרת מגיל 5. ובליווי הורה עד גיל 10 
כתובת היכל שלמה: רח' אייזק רמבה 7 תל אביב



מרכז המבקרים של טבע נאות בקיבוץ נאות מרדכי - חוויה לכל המשפחה! 



חברת "טבע נאות", יצרנית נעלי הנוחות האופנתיות המובילה בישראל, חוגגת בימים אלו 70 שנה להיווסדה במסגרת חגיגות ה – 70 תפעיל החברה בחול המועד פסח, מרכז מבקרים בה תוכל כל המשפחה להכיר מפעל נעליים יחיד במינו בישראל! 

הביקור משלב סיור מרתק במפעל המייצר מידי שנה כמיליון זוגות נעליים. במהלך הסיור יוכלו המבקרים לצפות בתהליך ייצור נעליים המורכב מעבודת יד בשיטות עבודה מסורתיות לצד טכנולוגיות מתקדמות של ייצור נעליים. במסגרת הסיור במרכז המבקרים מוקרן סרט המתאר את ההתפתחות של טבע נאות ב- 70 שנה ,ממותג ישראלי מקומי למותג בינלאומי הנמכר ב 6,000 נקודות מכירה ברחבי העולם. 

מומלץ לסיים את הסיור בחנות המפעל המיתולוגית של טבע נאות ולהצטייד בנעליים נוחות במחירים אטרקטיביים של חנות מפעל.

מרכז המבקרים יהיה פתוח לציבור הרחב, ללא תשלום, בחול המועד פסח בין הימים ב'-ה' 2-5/4/2018 

לפרטים נוספים והרשמה היכנסו לעמוד הפייסבוק של "טבע נאות" 
https://www.facebook.com/tevanaotshoes/app609594932492907



כוכבת הפופ של ישראל נועה קירל מגיעה לפסטיבל יד2 לייב 



הופעות לייב * מופע הקרקס הקווקזי * דוכני יד שנייה: 
יד2, בשיתוף עיריית תל-אביב-יפו, יקיימו בחוה"מ פסח פסטיבל בו תוכלו למכור את המוצרים שלכם ולקבל תמורתם כסף. 

אתר יד2, בשיתוף המחלקה למופעים בעיריית תל-אביב-יפו, יקיימו בחוה"מ פסח פסטיבל יד2 לייב ענק בן יומיים לכל המשפחה. יכלול מתחם דוכנים בהם יימכרו פריטי יד שנייה לצד שפע של הופעות לייב: כוכבת הפופ של ישראל - נועה קירל, גיא פרידמן ולהקת רטלין. בנוסף יתקיימו בפסטיבל מופעי ראווה של הקרקס הקווקזי, אמן להטוטים, פסלים חיים, תצוגות אפנה של בגדי יד שנייה, לקידום מכירות בזאר יד2 מכל הלב עבור עמותת פתחון לב, פריסה של דוכני מזון כשרים לפסח ופעילויות מגוונות לכל המשפחה. 

מתחם דוכני יד שנייה יכלול: 
דוכני אופנה – בהם יימכרו פריטי ביגוד, אביזרי ביגוד, נעליים, תכשיטי וינטג', שמלות כלה, שמלות ערב ועוד 
דוכני ילדים ומשפחות - בהם ילדים מוכרים לילדים צעצועים ועוד, פעילויות, פינות יצירה והפעלה. 
דוכני אספנות – בהם מוכרים של אוספים מיוחדים, בובות עתיקות, דגמים של מכוניות קטנות, כלי נגינה ופטיפונים, חוברות קומיקס ואחרים. 
דוכני כל מיני – כשמו כן הוא, דוכנים בהם ניתן למכור מגוון רחב של מוצרים מתחומים שונים כמו תקליטים ישנים, מניאטורות נדירות, כלי בית וינטאז', כלי נגינה בקיצור הכל מהכל ! 
דוכן ערוץ "הופ!" - בו תתקיים הפעילות הפופולרית של החלפת צעצועים, בשילוב דמויות הופ שיגיעו לשטח הפסטיבל. 

הפסטיבל נערך בשיתוף תחנת הרדיו eco99fm שמחזיקה באג'נדה חברתית סביבתית ומעודדת את קהל המאזינים להתנהגות ירוקה וצרכנות נבונה, על ידי טיפים ירוקים ואייטמים חברתיים וסביבתיים. 


הפסטיבל יתקיים בגן כרונינגן בצמוד לבלומפילד 
ימי שני ושלישי, ה-2 וה-3 באפריל, 
החל מהשעה 11:00 בבוקר ועד 17:00 אחה"צ. 
הכניסה חופשית 


יום הגנים הבוטניים 
כניסה חינם לגן הבוטני האוניברסיטאי בגבעת רם 
סיורים וסדנאות לכל המשפחה * רכבת הגן 
חופשת פסח, שלישי 27.3.2018 



הגן הבוטני האוניברסיטאי נמצא בימים אלה בשיא פריחתו. המבקרים בגן אלה ימצאו בו מרבדים ענקיים של, , תורמוסים, נוריות, אירוסים ועוד. זה הזמן ליהנות מחגיגת אביב מרהיבה בתקופה היפה ביותר בשנה. 

לרגל יום הגנים הבוטניים שיתקיים ב27.3.18 במהלך יום שלישי בחופשת פסח תתאפשר כניסה ללא תשלום בין השעות 10:00-18:00. 

מבקרי הגן יהנו מסיורי פריחה בכל שעה עגולה בין השעות 11:00-14:00, סדנת שתילת פרחים בין השעות 11-15:00, סיורים עם רכבת הגן לכל המשפחה ועוד. 

בנוסף, במהלך חוה"מ פסח יוכלו המבקרים ליהנות מכניסה חופשית לגן באדיבות בנק הפועלים ומפעילות ייחודית לכל המשפחה בין ה- 1-5 אפריל 2018 

מבקרי הגן מוזמנים להצטרף לסיורים בשלושה מסלולים מודרכים שיתקיימו במהלך פסח: פריחה, אדם וטבע והעולם המופלא של הצמח. 

כמו כן יתקיימו סדנאות יצירה לקטנטנים: הכנת ראש דשא ויצירה מחומרים טבעיים עם כל המשפחה. כמו כן מוזמנים הילדים לצייר על דפי ציור ענקיים ולחפש זהב באטרקציה הייחודית והאהובה – שביל התגליות. 

שביל התגליות - נבנה בהשקעה של 15 מיליון ₪. לאורך השביל, שאורכו כחצי קילומטר, מתקני משחק ופעילויות לילדים באזורי מים, אדמה, צמרות ושורשים בהם יכולים הילדים ללמוד על הצמחים הגדלים בגן ועל הקשר שבין האזורים השונים. 

שעות וימי פעילות במהלך חול המועד פסח 
ימים ראשון עד רביעי ה 1-4.4 בין השעות 10:00 – 17:00 (סגירת שערים בשעה 16:00) 
יום חמישי ה 5.4 בין השעות 10:00 – 15:00 (סגירת שערים בשעה 14:00) 

הכניסה לגן ביום שלישי 27.3 חינם במסגרת יום הגנים הבוטניים ובמהלך חול המועד פסח חינם באדיבות בנק הפועלים. 
כניסה בחוה"מ פסח למתחם הסדנאות 15 ₪ למשתתף. כניסה משפחתית למתחם הסדנאות (5 נפשות) 50 ₪. 
סדנת זהב ב 5 ₪ או כחלק ממתחם הסדנאות. 

לפרטים נוספים: הגן הבוטני 02-6794012 



מרכז המבקרים של ד"ר דבור המציע סיורים והרצאות לכל המשפחה בגינת צמחי הגליל ובמפעל הקוסמטיקה הטבעית ד"ר דבור 


ד"ר דבור מזמין אתכם בחול המועד פסח למרכז המבקרים שבבית ג'אן בגליל. גינת צמחי מרפא ענקית, מפעל למוצרי דרמוקוסמטיקה טבעית בינלאומי, חוויה גלילית דרוזית, סיורים מיוחדים, הרצאות וסדנאות להכנת מוצרי קוסמטיקה טבעית וכל זאת מתובל אין ספור סיפורים המתבססים על ידע שנאסף ונצבר במשך דורות מהמסורת הדרוזית, המתמחה בסגולות המרפא של צמחי הגליל. 

מבקרים בגליל בחול המועד פסח? אתם מוזמנים לעצור במרכז המבקרים של ד"ר דבור בבית ג'אן, שם מחכה לכם חוויה ארומתרפית מרעננת. מרכז המבקרים מציע 3 סוגי סיורים בהנחה של 10% בימי חול המועד פסח, המאפשרים לקבוצות או משפחות מטיילות ללמוד על סודות צמחי המרפא של הגליל בגינת ענק מטופחת, לשמוע סיפורים המתבססים על ידע שנאסף במשך דורות מהמסורת, להכיר מקרוב את סגולות המרפא של צמחי הגליל, שהפכו לגולת הכותרת של מותג הדרמוקוסמטיקה הבינלאומי ד"ר דבור. 

במסגרת הביקור תוכלו להשתתף בסדנת ארומתרפיה להכנת קרם\תחליב גוף כשבסופה תקבלו לשימוש אישי בקבוק של הקרם (עלות השתתפות בסדנא 45 ₪ עד 15 איש). למי שרוצה ניתן גם רק לסייר וללמוד על דרך שלבי הייצור במפעל, וגינת צמחי מרפא המיוחדת וכמובן ביקור בחנות המפעל, בה תמצאו את כל המוצרים הטבעיים לצד אפשרות לייעוץ במקום (בעלות השתתפות 35 ₪). הסיורים מיועדים למשפחות או בודדים, חברות וארגונים בתאום מראש בקב' של 10-15 משתתפים. 

ניתן גם להגיע עצמאית למפעל ולקבל הסבר על המוצרים, לצפות בסרטון על המקום וליהנות מתה חליטת צמחים. 

במהלך חול המועד תהיה 10% הנחה על הסיורים בתיאום מראש (הביקור במקום מתאים לילדים החל מגיל 5). 

לתיאום ביקור יש ניתן ליצור קשר בטלפון 04-9803711 

אתר האינטרנט של ד"ר דבור www.drdabour.com


מתכננים לנפוש באילת בחופשת הפסח? אל תפספסו את האטרקציות החדשות שנפתחות בימים אלה בקניון האייס מול: "לייזר טאג" ו"השור הזועם" - המצטרפות למגוון האטרקציות לילדים ולמבוגרים



חווייה נוספת תתקיים בשעה 20:00 בכל ערב במהלך חול המועד: מופע החלקה אומנותית על הקרח של הנבחרת האילתית 

קניון אייס מול באילת, הגדול מסוגו בעולם שבו משטח החלקה אולימפי על הקרח ואטרקציות רבות נוספות, מציע חוויות לבילוי כיפי ומהנה לכל המשפחה בחול המועד פסח. 

לקראת החג מתחדש הקניון באטרקציות חדשות: "לייזר טאג" ו"השור הזועם", המצטרפות לכ-20 האטרקציות שכבר פועלות במקום ומתאימות לכל המשפחה. חוויה נוספת תתקיים בשעה 20:00 בכל ערב במהלך חול המועד: מופע של החלקה אומנותית על הקרח של הנבחרת האילתית.



האטרקציות החדשות באייס מול: "לייזר טאג" - משחק אקשן קבוצתי המתאים לכל המשפחה (מגיל 6). המשחק מתקיים במתחם מעוצב ומיוחד המשתרע על שטח של 300 מ"ר, והוא כולל ירי ברובי לייזר ולבוש של אפוד מיוחד. מטרת המשחק היא לנצח את הקבוצה היריבה ולצבור נקודות, תוך כדי עבודת צוות. הלייזר טאג מציע חוויה מלאת אדרנלין, מהנה ומגבשת. (עד 19 משתתפים במשחק). מחיר למשתתף: 65 ש"ח. אפשר להירשם מראש באתר: http://www.funtasy.co.il/lasertag/


"השור הזועם" – אטרקציה כיפית ומאתגרת בסגנון תחרויות הרודיאו, המתאימה לילדים, נוער ומבוגרים (מגיל 5). השור יעשה כל מאמץ כדי להעיף אתכם מעליו וכמה שיותר מהר. כמה זמן תצליחו להחזיק מעמד בלי ליפול? מסביב לשור מזרונים מתנפחים שיאפשרו נחיתה רכה. מחיר: 20 ₪ ל- 3 נפילות.

האטרקציות החדשות מתווספות למגוון האטרקציות לילדים ולמבוגרים הפועלות באייס מול, בהן: משטח אולימפי ענק להחלקה על הקרח, רכבת הרים, קולנוע 7 ממדים - רב חושי, פארק בבילון (משחקי וידאו וסימולטורים), מבוך מראות, אטרקציית הכדורגל סים-גול – מבקיעים לשוער רובוטי, אטרקציית מציאות מדומה – קורת הפחד, משחק פוט-פול (סנוקר בסגנון כדורגל) ועוד. 

האייס מול מאפשר לברוח מהחום האילתי למתחם ממוזג ונעים המציע שלל אפשרויות לבילוי במקום אחד: מגוון עשיר של אטרקציות מהנות לכל הגילאים, מסעדות בסגנונות שונים, בתי קפה ושופינג במבחר החנויות והמותגים. 

סרטון להמחשה של האטרקציה "לייזר טאג": https://youtu.be/xKEz6Ojlizk
סרטון המחשה של האטרקציות בקניון: https://youtu.be/cEY8Ov3VoCo

לפרטים: www.icemalleilat.co.il ובפייסבוק.


בפסח הזה יוצאים להרפתקה:
מוצאים את המטמון בפעילות החדשה במהותי "הרפתקה באי" 



במהלך חופשת הפסח, בתאריכים 24.3, 1-5.4 וב-7.4 בין השעות 10:00-16:00 תתקיים חגיגה אביבית במהותי. המבקרים יוכלו להשתתף בהפנינג ובו חידות, משחקים, עמדת לגו, יצירה ועוד, ולראשונה לקחת חלק בכתב החידה החדש "הרפתקה באי" 

בין העצים, החופים, החיות וההרים מסתתרות חידות מסקרנות, משימות מגוונות מטמון אחד יחיד ומיוחד שעליכם לגלות! בעזרת כתב חידה יוצא דופן יפגשו הילדים עם אתגרים מסקרנים ועם ערכים, חלומות ושאיפות. הפעילות מתקיימת בשתי רמות קושי, לילדים בכיתה א-ב ולילדים בכיתות ג-ו בגילאי 7-12.

משך הפעילות: כשעה ורבע
מחיר: 25 ₪ לילד , 10 שקלים למבוגר 

הקטנטנים יוכלו לצפות בהצגה "מסע בארץ האור", הצגת יחיד קסומה וערכית המספרת את הסיפור של אור וחברו הטוב, קופי הקוף. יחד הם יוצאים למסע בעקבות מפת אוצר מסתורי. תוך כדי המסע הם לומדים להכיר את עצמם, את הייחודיות שלהם ואת היופי בשיתוף פעולה. בהצגה משולבות משימות והפעלות המזמנות אפשרות ביטוי. לאחר ההצגה תתקיים פעילות יצירה בעקבות הסיפור.

הפעילות מתאימה לגילאי 4-6.
משך הפעילות: כשעה
מחיר: 25 ₪ לילד (מבוגר בחינם)


פעילות נוספת במרכז: פעילות חוויתית–הפעילות החוויתית במהותי מזמינה את המשתתפים, הורים וילדים, לצאת למסע היכרות עצמית המעורר מחשבה על איך כל אחד מאתנו יכול להשפיע על סביבתו. הפעילות כוללת תחנות אינטראקטיביות כשבכל אחת מהן הפעלה מרתקת. התחנות יוצרות יחד מסלול מעגלי שמגרה את הדמיון והיצירתיות, המחשבה והסקרנות, ומאפשר לכל אחד להרגיש שהוא יחיד ומיוחד. 

הפעילות מתאימה מיטבית לגילאי 8-12, אך תותר כניסה מגיל 7.
משך זמן הסיור: כשעה ורבע 
מחיר: 25 ₪ למשתתף


למזמינים שני כרטיסי ילדים לאותה הפעילות יינתנו 10% הנחה. מי שרוצה ליהנות ממהותי במלואו יוכל לרכוש מראש כרטיס משולב לשתי פעילויות: פעילות חוויתית במרכז + הרפתקה באי- 50 שח לילד ו-35 שח למבוגר. 

יש להתעדכן באתר בשעות הפעילות המדויקות.
כתובת: מרכז מהותי, רח' שאול המלך 21 (ברחבת הקאמרי). הביקור בתיאום מראש בטלפון
03-718133 או באתר: www.mahuti.co.il

"מהותי" – מרכז פעילויות לכל המשפחה מבית "מהות החיים", מציע חוויית בילוי ייחודית ויוצאת דופן, המקדמת תכנים חינוכיים ומעשירים באמצעות שילוב מרתק ומסקרן בין משחקים ותחנות הפעלה.

מהות החיים הינו ארגון הפועל לתועלת הציבור וללא כוונות רווח תחת הקרן המשפחתית על-שם תד אריסון. הארגון נוסד במטרה להגביר את המודעות האישית ולהעניק כלים להשגת שלום פנימי.


אביב הגיע, פסח בא: מגוון אירועי פסח לכל המשפחה בירושלים והסביבה

רק קרטון במוזיאון המדע * חגיגת אביב בגן הבוטני * מסע רב-חושי במעלית הזמן * חדר בריחה וירטואלי ומשקפי מציאות מדומה ברובע היהודי * כלי נגינה ומשחקי מחשב במוזיאון המוסיקה * יוצרים בשוקולד בגליתא צובה * אופים פיתות רגע לפני החג בפארק קיפצובה. 

לרגל הפסח שכמעט כבר כאן במהלכו יהנה עם ישראל מחוה"מ ארוך השנה שיוקדש לטיולים ופעילות חווייתית, קבלו כמה המלצות שוות במיוחד, במחירים נוחים, חלקם חינם, המתאימים לבילוי כיפי ואיכותי F2ם כל המשפחה.


"רק קרטון": לחשוב מתוך הקופסה במוזיאון המדע

מתי? 1-4.4.2018 ראשון-רביעי, ימי חוה"מ פסח 10:00 – 18:00 | 5-6.4.2018 חמישי-שישי, ערב חג וחג פסח שני 10:00 – 14:00 | 7.4.2018 שבת, אסרו חג 10:00 – 17:00

מה? במהלך חופשת הפסח מוזמן הקהל הרחב לחגיגה משפחתית שכולה קרטון. בנייה, התנסות, עיצוב, דמיון, הנאה וחוויה בה יוכלו המבקרים ליהנות מתערוכה חדשה 'קל וחומר', 'ללכת לאיבוד' במבוך עשוי קרטון, לבקר בבתים מקרטון ולבנות עיר דמיונית מקרטון, להשתתף בהדגמה מדעית מפתיעה, להרכיב חיות דמיונית שייקחו איתם הביתה למזכרת וליהנות ממופע חדש לכל המשפחה. 

כמה? ילד / מבוגר 60 ¤ | כרטיס משפחתי 220 ¤ הנחות למחזיקי כרטיס ירושלמי, חיילים נכים גמלאים ועוד. לפרטים נוספים: 02-6544888 או באתר www.mada.org.il



מעלית הזמן בשד' ממילא

מתי? א'-ה' בין השעות 10-22 מיצג אחרון 21:20 - שישי 10-14 שבתות וחגים סגור.

מה? מסע מדהים ורב חושי הכולל ביקור ב- 4 מיצגים חדשניים המשלבים אפקטים ייחודיים . 250 מ"ר של מסכי לד היקפיים העוטפים את הקהל ב-180 מעלות, מערכות שמע ותאורה מהמתקדמות בעולם, 104 מושבים, 98 מהם נעים על 6 צירי תנועה ו- 6 מהם נייחים (כאשר עפ"י דרישה מראש ניתן לקבע מספר מושבים רב יותר).

מסע ביקום – מכדור הארץ אל קצות הגלקסיה הרגע בו נוצר היקום – המפץ הגדול וליהנות מסיור וירטואלי במערכת השמש, סביב כדור הארץ, הירח והפלנטות השכנות. מסע בגוף האדם. סודותיה של המכונה המשוכללת ביותר ביקום, גוף האדם. בעזרת 'אינפו' קפסולה – רובוטית עתידנית המנחה את המסע ומספקת לאורך המיצג נקודת מבט ייחודית משלה על הנעשה בגופנו. מעלית הזמן –מיצג חוויתי בהדרכתו של חיים טופול העושה סדר בהיסטוריה הארוכה והמורכבת של העיר ירושלים. 

כמה? 54 ¤ ברכישת כרטיס בקופת האתר. 46 ¤ הנחות לתושב ירושלמי/חיילים/סטודנטים לפרטים נוספים: 02-6248381 או באתר www.time-elevator.co.il

מגוון חידושים לפסח באתרי הרובע היהודי 

מתי? פסח 1-5.4.2018 בין 09:30 עד 20:30

מה? החברה לשיקום ופיתוח הרובע היהודי בירושלים מזמינה אתכם במהלך חוה"מ ליהנות ממגוון פעילויות ואטרקציות חדשות כמו חדר בריחה וירטואלי, גיבורים בדרך אליך - חוויה רב חושית דרך משקפי מציאות מדומה - מיזם טכנולוגי חדש וחווייתי ברובע היהודי מביא את התנ"ך אל עבר שנת 2018, עם טכנולוגיה שמאפשרת למבקרים לחוות את סיפורי התנ"ך - להיות בתוך הבור עם יוסף ולהילחם בגוליית יחד עם דוד ועוד. בנוסף מוזמן הציבור לבקר בבית פלוגות הכותל החדש שנפתח ממש לרגל החג, ליהנות מסיורים מודרכים בין אתרי הרובע וללמוד מהו סיפורו הייחודי של כל אחד מאתרי הרובע, לצפות במנורת הזהב שעברה השבוע לרחבת החורבה, לחוות את פרוייקט הפסיפסים בקארדו ועוד.

כמה? כרטיס משפחתי לביקו=F8 ב-7 אתרי הרובע כולל סיורים והדרכות במחיר מיוחד של 125 ¤ בלבד למשפחה!!

לפרטים נוספים: http://www.rova-yehudi.org.il /

מעבדות לחרות סיורים מוסיקליים במוזיאון המוסיקה העברי



מתי? 1-5..4.2018 בין 09:30 עד 20:30.

מה? סיורים ייחודיים הממחישים את היציאה מעבדות לחרות דרך עולם המוזיקה. מדוע המציאו את הקראקב הקסטנייטות האפריקאיות? מתי הגיע אגוגו פעמון אפריקאי לאמריקה? אילו כלים מקבלים תקומה חדשה במוסיקה העברית? תשובות לכל השאלות יקבלו מבקרי המוזיאון במהלך חוה"מ. בנוסף יתקיימו בפסח סדנאות תיפוף לילדים בהן יתנסו הילדים בתיפוף, סוגי מקצבים שונים שישתלבו בהרמוניה קבוצתית.

כמה? רגיל – 50 ¤ | ילד מגיל 5 ומעלה – 40 ¤ | אזרחים ותיקים- 40 ¤ | סטודנט 35 ¤ | חייל 30 ¤.

לפרטים נוספים ותיאום הגעה בטלפון 02-5406505 http://hebrewmusicmuseum.com/

סדנאות שוקולד בגליתא צובה ואפיית פיתות לפני החג בקיפצובה - תיירות צובה, קיבוץ צובה

מתי? פארק קיפצובה בין ה 22.3 עד ה-7.4 – בין השעות 10-19 שישי בין 10-17 ושבת בין 10-18

יש להתעדכן בשעות הפתיחה בטלפון: 02-5347952

חוות השוקולד גליתא 22.3- 5.4 - בין ה 22.3-29.3- 10:00-18:00 סדנא אחרונה ב 16:00 סגור בשבת ובחג.

היכן? פארק קיפצובה וחוות השוקולד גליתא בתיירות צובה

מה? בחוות השוקולד גליתא בצובה מוזמנים הילדים וההורים לסדנת שוקולד ברוח החג במהלכה יכינו טבלת שוקולד ופרלינים של שוקולד עם מילוי קרם אגוזים מיוחד לפסח. החווה כשרה למהדרין – חתם סופר פ"ת ללא חשש קטניות. בקיפצובהמוזמנים הילדים להכין לפני החג פיתות בטאבון בין ה-22-29.3 בלבד וליהנות מסדנאות יצירה חגיגיות.

במהלך חוה"מ יוכלו המבקרים ליהנות ממבצעים והנחות על מגוון היינות של יקב צובה.

לפרטים נוספים:02-5347952 : www.kiftzuba.co.il גליתא צובה 02-5347650


חול המועד פסח במרכז המבקרים של 'מלח הארץ' בעתלית
פעילות חגיגית, חווייתית וייחודית לכל המשפחה


חברת 'מלח הארץ' פותחת את שעריה במהלך חוה"מ פסח ומזמינה את הציבור הרחב לביקור במרכז המבקרים של החברה בעתלית. לכבוד החג תקיים החברה פעילות חגיגית וייחודית לכל המשפחה. 

משך הפעילות שתתקיים במרכז המבקרים של "מלח הארץ" בעתלית בחופשת החג – כשעה וחצי ובמהלכה ייהנו המשתתפים ממגוון חוויות, בהן:

ביקור במרכז המבקרים השוכן בסמוך לבריכות המלח ולמפעל של החברה. המרכז מציע חוויה מרתקת המשלבת בין ההיסטוריה של המפעל החלוצי לבין העידן המודרני, דרך משחק משימות אינטראקטיבי, הכולל חידות והפעלות שונות, תוך היכרות מקרוב עם תכונותיו הייחודיות של המלח בהיבטים רבים. 

סיור רכוב בעגלה סביב בריכות המלח המרהיבות ביופיין. תצפית והסבר על תהליך ייצור המלח ועל מגוון ציפורי המים המקננות בבריכות המלח.

 סדנאת יצירה לילדים –עיצוב וקישוט מלחיות ועוד שלל הפתעות

* הביקור והסיורים הינם על בסיס מקום פנוי ובתיאום מראש בלבד!!!

ימי ושעות הפעילות: הפעילות במרכז המבקרים של "מלח הארץ" מותאמת לילדים מגיל 6 ומעלה והיא תתקיים במהלך חוה"מ פסח, בימים שני ושלישי, 2-3 באפריל, בשעות: 09:30 / 12:30 / 15:30

המחירים: לילד- 20 ₪, למבוגר- 30 ₪, לגמלאי- 15 ₪ 

להרשמה לפעילות ולפרטים נוספים בטלפון: 04-9549561 או במייל : bathen@salt.co.il

בקרו אותנו גם באתר החברה : http://www.salt.co.il/ ובדף הפייסבוק של מלח הארץ: https://www.facebook.com/israelsalt?fref=ts



"מלח הארץ", הינה יצרנית המלח בארץ ישראל מאז 1922. המלח המשובח של ארץ ישראל, מופק בתהליך טבעי ממימיו הצלולים של הים האדום, מניב מלח ים נפלא, טבעי וטהור. מותג "מלח הארץ" מוביל את מהלך מיתוג עולם המלח בישראל ומציע מגוון רחב של מלחים בטעמים במרקמים ולשימושים שונים, אותם ניתן להשיג ברשתות השיווק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה