יום שבת, 10 במרץ 2018

הכוכב שלי להברקת הבית

מי שמכיר אותי יודע שכ"חולת ניקיון" יש לי את כל סוגי חומרי הניקוי, האני מאמין שלי הוא שלכל פינה בבית החומר שלה- חלונות רק עם ספריי חלונות, משטחי שיש, ספות, שטיחים, משטחי עץ, שירותים, אמבטיה ועוד ועוד- יש לי ארון מפוצץ בחומרי ניקוי שלכל אחד מהם הייעוד הספציפי שלו- שלא תטעו ניסיתי אין ספור חומרים שמבטיחים תוצאה טובה לכל סוגי הניקיונות אולם בפועל לא צלחו את מבחן הניקוי שלי.

השבוע בעת התחלת קדחת ניקיונות הפסח הגיע לניסוי "קוויק&ברייט" - מודה לא שמעתי עליו קודם לכן אולם ברגע ששוחחתי עם 2 חברות הן העידו כי ניסו את המוצר ואהבו מאוד, המוצר מגיע במארז של 1 ק"ג או 2.5 ק"ג ומתאים לכל סוגי הניקוי, החומר פופולארי בעיקר בארה"ב ובעולם וכעת משווק גם בישראל, אז יצאתי למבחן התוצאה וחזרתי מאוהבת.



המוצר נוח ויעיל מאוד לשימוש, חסכוני מאוד, מגיע בצורת ג'ל מרוכז ובזכות תכונה זו ניתן לקבוע את הכמות הרצויה לניקוי בכל שימוש, מתאים לכל סוגי הניקוי : שירותים, מקלחות, שטיחים, חלונות, קירות ועוד ועוד...

טרם השימוש מכינים את התערובת: אני בחרתי בתמיסה חזקה: 2/3 כוס חומר עם 4 ליטר מים חמים (אני מניחה שגם עם התערובת הקלה נקבל תוצאה טובה אבל אני חיפשתי את הברק ואת העבודה הקלה.




התחלתי את הניקיון בפירוק חלונות וקירצוף התריסים (כן, למרות האובך המטורף שהיה), המשכתי לניקוי המיטות, השטיחים, הספות, אמבטיות ושירותים, כל אלו עם החומר אשר עשה עבודה מופלאה!! הכל מבריק, נקי וריחני- מילה שלי- תנסו ותתאהבו כמוני!! כי על מנת לקבל בית מבריק לא צריך לעבוד קשה ולא צריך מיליון חומרי ניקוי.

את המוצר כפי שציינתי מעלה ניתן להשיג בשני גדלים ובמחיר מבצע לפסח (המבצע עד 30.4.18):
מחיר מארז 1 ק"ג הינו 89 שקלים , במקום 139 שקלים.
מחיר מארז 2.5 ק"ג הינו 179 שקלים, במקום 239 שקלים.

ניתן להשיג בלעדי באתר חברת "אחים עיני" ו/או ב-1-800-69-69-69.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה