יום שבת, 31 במרץ 2018

חברת הרבלייף מציעה: משקה צמחים בארבעה טעמים



חברת הרבלייף מציעה: 

משקה צמחים בארבעה טעמים  תוספת טבעית של אנרגיה 



מניחה שאתם זוכרים שהתחלתי תהליך של תזונה נכונה, אורח חיים בריא וירידה במשקל בעזרת מוצרי הרבלייף, בשבועות הקרובים כל פעם אשתף אתכם באחד ממוצרי המותג שעוזרים לי לעבור את התהליך בקלות, יעילות ונוחות.

הפעם אני בוחרת לספר לכם על משקה הצמחים המלווה אותי במהלך היום, למותג יש 4 טעמים שונים- פטל,לימון,אפרסק וטבעי- אני בחרתי בטבעי.

המשקה מהווה תוספת טבעית של אנרגיה ומתאים במיוחד לימי הקיץ הקרבים ובאים- ניתן לשתות אותו חם או קר ואני באופן אישי מעדיפה אותו קר (בשילוב קוביות קרח)- יוצר עבורי משקה מרענן וטעים. המשקה הינו דל קלוריות המיועד לשתייה יומיומית. 

המשקה מסייע להרגשה אנרגטית, בזכות תמציות התה הירוק הקיימות בו, כמו גם תמציות התה השחור והקפאין. מחקרים מראים כי שילוב שלושת התמציות יחד תורמות לירידה במשקל. בנוסף, המשקה מכיל תכונות המגבירות את קצב חילוף החומרים בגוף ותכונות נוגדות חמצון - תכונות אלו הופכות אותו לחלק בלתי נפרד מכל תוכנית לבקרת משקל.

לדברי מיטל עזר - תזונאית הבית של הרבלייף ישראל (BSC ותזונאית קלינית): "מחקרים מראים כי משקה תה צמחים נמס, עשוי לסייע בתרומה לביצועים המנטאליים. הוא מסייע בשמירה ושיפור הערנות. המשקה מכיל את יתרונותיו הבריאותיים של התה הירוק ומשלב מבחר עשבי תבלין. שימוש במוצר זה מסייע להמרצת האנרגיה". 

המשקה כשר בהשגחת הרבנות הראשית לישראל 

ניתן להשיג בטלפון: 03-9431155 

באתר החברה: http://herbalife.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה