יום שבת, 17 במרץ 2018

לכבוד החג התחדשתי

מי שמכיר אותי יודע שאחד הדברים שאני הכי אוהבת זה לחדש ולהתחדש, לקראת החגים בפרט מחדשת אין ספור פריטים בבית, זורקת, מנקה, מסדרת ומתחדשת.

הפעם אני רוצה לספר לכם על "הלהיט" הכיפי במיוחד עבורי, כאחת שמבלה המון שעות שבועיות במטבח תמיד דואגת להוסיף, לגוון, לחדש פריטי עיצוב מדליקים, כאלו שיהפכו את השהות בחדר הפופולארי בבית ליפה/כיפי ומיוחד יותר.

הפעם אני בוחרת לספר לכם על שטיחי המטבח המרהיבים של חברת "אחים עיני" אשר משיקה לכבוד חג הפסח קולקציה מרהיבה של שטיחים מעוצבים המונעים החלקה וניתנים לכיבוס במכונת הכביסה (עבורי מהווה שיקול מהותי ברכישת שטיח).



כ"חולת ניקיון" אחת הסיבות שטרם רכשתי שטיח שכזה הינה שאופציית הכביסה לא קיימת וכאן הבטיחו שניתן לכבס במכונת הכביסה, אז לאחר כשבוע שימוש יצאתי למבחן התוצאה, היה מעט קשה להכניס את השטיח למכונה בגלל גודלו אולם יצא מבריק, לא מקומט ונקי במיוחד לאחר כביסה עדינה- אליפות!!! כיף אמיתי, כזה שיגרום לנו להסיר דאגה מליבנו אם חלילה השטיח יתלכלך- אני התאהבתי ואתם?



מדובר בשטיח ראנר בגודל 150*50 ס"מ במבחר דגמים מרהיבים ובמחיר מיוחד לקראת החג רק 149 ש"ח (במקום 189 ש"ח) - בתוקף עד ה-30.4.2018- רוצו לקנות והתחדשו לקראת החג- מבטיחה לכם שאתם תתאהבו כמוני.







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה