יום רביעי, 14 במרץ 2018

גם בפסח הקרוב קוקי פורץ את גבולות התנור



המותג קוקי נותן לנו פיתרון קל לערב חג הפסח לאירוח טעים, נוח ופשוט 
גם בפסח הקרוב קוקי פורץ את גבולות התנור ומרחיב את חזון המותג לעבודה קלה, נוחה ונקייה יותר במטבח בתחום הכנת האוכל 


אין לי מושג למה ומדוע אבל רגע לפני פסח אני נכנסת לחרדות איומות בכל מה שקורה לחג- אם זה בתחום הניקיונות, אם זה בתחום הכנת התפריט, רכישת המצרכים וכו', אבל דבר אחד בטוח יש מוצרים שאותם אני לא מחליפה גם בפסח- אחד מהם זה מוצרי קוקי אשר מלווה אותי זה זמן רב.

מניחה שאין אחד/ת שלא מכיר/ה את מוצרי "שקיות קוקי" אשר במשך שנים רבות כיכבו במטבחנו רק בתור שקיות קוקי ולאחרונה אף התרחבו וקוקי נכנס למוצרים נוספים בתחום הכנת האוכל במטבח.  במסגרת זו, השיקה הסדרה מוצרים נוספים עם חדשנות וייחודיות, שיעניקו פתרונות לעבודה קלה, נוחה ונקייה יותר במטבח. 

מוצרי הסדרה קלים ונוחים לתפעול לכל מטבח, וגורם למתכונים המסובכים ביותר להיות קלים ופשוטים, ועושים חשק לקשט את המטבח ולהתחיל לבשל ופרט חשוב אף יותר מדובר במוצרים איכותיים מאוד. 

סדרת קוקי החדשה כוללת את המוצרים הבאים: 

"תבנית פלוס" – תבנית אלומיניום שלבסיסה מוצמד נייר אפייה היוצר הפרדה בין המזון לתבנית. נייר האפייה מייתר את הצורך לשמן את התבנית ומונע מהאוכל להידבק לתבנית. 

מגיע ב-2 גדלים L x 3 יח' / XL x2 יח' 



דפי קוקי – איך לא חשבו על זה קודם? יריעות לתבנית התנור, מתאימות לצלייה של עוף, בשר, דגים, אנטיפסטי, דגים או כל מאכל שעד היום לכלך את התבנית משומן. 

עם דפי קוקי, אשר אטומים יותר מנייר אפייה, השומן לא עובר לתבנית ושומר אותה נקייה ויבשה. 

25 יח' במארז 

רדיד אלומיניום כוכבים עם סכין חיתוך - רדיד אלומיניום עם סכין חיתוך, קל ונוח לשימוש, מעוטר בכוכבים יפים אשר מסייעים גם להפחתת הידבקות המזון לרדיד. 




ניילון נצמד עם סכין חיתוך – ניילון לעיטוף מזון, הנצמד מעולה לכל כלי! 

120 מ' באריזה קומפקטית הנכנסת לכל מגירה במטבח. 




תבניות אלומיניום שמחות- תבניות אלומיניום צבעוניות, מתאימות לאפייה, צלייה, הקפאה וקירור. בצבעים שמחים שילדים אוהבים: ורוד וכחול. 

מגיע בשני גדלים: 
אינגליש קייק (5 יח' במארז) 
מלבניות (3 יח' במארז) 



לאלו ש"חולות ניקיון" כמוני מצרפת מספר עובדות שצריך לדעת, טיפים ועצות לבישול נוח, קל ונקי עם שקית צלייה 

בישול בעזרת שקית צלייה היא הדרך המהירה, הקלה, הנוחה והנקייה לתבשיל טעים ועסיסי המזון מתבשל מהר יותר ובעזרת מיצי המזון הנשמרים בשקית התבשיל נשאר עסיסי ורך במיוחד. 

לרגל השקת שקיות צלייה של קוקי, מומחה המותג הכינו עובדות של חובב מטבח צריך לדעת וטיפים ועצות שימושיות: 
  • הידעת כי שימוש בשקית צלייה שומר על הערך התזונתי של הירקות?! 
  • כיצד לשמור על עסיסיות האוכל ? 10 דקות לפני סיום הבישול, יש לחורר 3-4 חורים עם קיסם ותתקבל תוצאות מושלמות! 
  • כיצד לשמור על תבנית נקייה לאחר הבישול? בעזרת שימוש בשקית צלייה התבנית והתנור יישארו נקיים וכל הנוזלים יישארו בתוך השקית, לאחר הבישול יש להוציא את השקית והתבנית נשארת נקייה. 
  • כאשר הזמן קצר והילדים כבר בדרך הביתה מהגן או מבית הספר ואין זמן לבשל מנה עיקרית ותוספת בנפרד, שקית הצלייה היא פתרון נפלא: זורקים הכל ביחד לשקית ויש ארוחה מלאה, עשירה ובריאה. 
  • הידעת? כי בישול בשקית מחוררת מאפשרת לאדים להשתחרר ובכך להוריד את הלחות בשקית ולאפשר יצירה של ציפוי פריך, והשחמה של חומרי הגלם ללא סכנה שהאוכל יישרף ויתייבש. 
  • דרך מצוינת להשריית בשר במרינדה בלי לכלכך כלים נוספים במטבח: מניחים את הבשר עם המרינדה בשקית במקרר לכמה שעות ולאחר מכן מכניסים אותה לתנור וכך לא מתלכלך שום כלי וגם התבנית יוצאת נקייה לאחר הבישול. 
  • לאלו שלא רוצים להפריז בכמויות השמן, השימוש בשקית מאפשר להשתמש בכמות קטנה של שמן כיוון שהשקית מונעת הידבקות ומאפשרת ריכוז טעמים. 




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה