יום חמישי, 29 במרץ 2018

סנדלי שורש בניחוח אביבי וצבעוניות רעננה לדגם ה"אורבן" עור נשים – 2018


אומנם האביב די מתעתע בנו- רגע קריר ורגע חםם אך אני כבר העברתי את רוב קולקציית ההלבשה שלי לבגדי הקיץ ועל כן מתחילה להכין יותר ויותר פריטי לבוש והנעלה שילוו אותי העונה.


לא אחת למדתי כי על איכות לא מתפשרים, יש המון נעלים וסנדלים שנמצא במבחר החנויות אולם על נוחות אני כבר לא מוותרת ועל כן קונה את הטוב ביותר - הפעם אני רוצה להמליץ לכם על סנדלי אורבן - סנדל מהמם, נוח וכיפי מבית שורש- סנדלי אורבן עור בצבעוניות חדשה וקיצית במיוחד.

שורש, יצרנית ציוד המטיילים המקומית – שמובילה בקטגוריה מזה שלושה עשורים - התאימה את הסנדל האיקוני והקלאסי שלה לקצב של העיר. 


לא אחת אני שומעת שאנשים לא אוהבים סנדלי שורש, אולם תשכחו מכל מה שאתם מכירים מהיום הסנדל יפה יותר, אופנתי יותר, קליל ונוח.

דגם האורבן קל בהרבה מהסנדלים הוותיקים וכולל רפידות עור למגע נעים עם כף הרגל, טכנולוגיה ייחודית למניעת היווצרות ריחות לא נעימים בסוליה, רצועות צבעוניות חדשות בצבעי סגול לילך, מאלנג' ירוק וקנבס (בהיר) וכל זה מבלי לוותר על העמידות, אחיזת הקרקע והאיכות המפורסמת של סנדלי שורש. 

התוצאה? סנדלים קיציים, יפים ונוחים שמתאימים לפעילות יומיומית גם בסביבה אורבנית. 



דגם ה"אורבן" עם רפידת עור לנשים עם רצועות צבעוניות מושלמות בצבעי- סגול לילך, מאלנג' ירוק וקנבס (בהיר). מידות- 36-42. מחיר- 299 ש"ח. 



ניתן להשיג את המוצרים מבית "שורש" בחנויות המטיילים, ההנעלה והספורט המובחרות. למציאת החנות הקרובה למקום מגוריך: http://source-israel.co.il/stores /

אתר "שורש" - http://source-israel.co.il/



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה