יום שבת, 24 במרץ 2018

הניקוי האישי שלי

פסח עוד רגע כבר כאן ועימו טרפת הניקיונות, השנה אני החלטתי שבנוסף לניקיון הבית אני מנקה גם את נפשי וגופי, השנה אני עושה שינוי רגע לפני יום הולדת 40.

הגוף כבר לא כשהיה, התחילו כאבים כאן וכאבים שם - החלטתי לא עוד!! אני עושה שינוי באורח החיים שלי, בתזונה שלי, בספורט (כן, משימה לא פשוטה במיוחד לאור העובדה שלדעתי לפחות 10 שנים לא הזזתי שום שריר בגופי) אני רוצה להעניק לעצמי מתנה- את התוצאה לה אני כמהה כבר שנים רבות.



מי ששמן יודע ששמן זה בראש, שמן נלחם כל חייו עם האוכל, עם המחשבות- התמודדות לא פשוטה- נפילה קטנה וזהו הכל מתפוצץ בפנים, אני לא יודעת איך זה אצלכם אבל אני יכולה להיות בתהליך של הרזיה לאורך זמן ובנפילה אחת קטנה הכל נשבר- ממש כמו ילדים קטנים- לא משחקים שוברים את הכלים! כך גם אני - נפילה וייאלה מתחילה לזלול את כל מה שבא לידי- לא חשוב מה העיקר כל מה שלא היה!

שבוע שעבר התחלתי תהליך שייקח זמן ויביא עימו תוצאות- תהליך שיוביל אותי לאורח חיים בריא, כזה שיעניק לחיי אושר, זוהר, בריאות ושמחה- התחלתי את תזונת הרבלייף המבוססת על חלבונים (בהמשך הדרך אספר על המוצרים המלווים אותי ועוזרים לי בתהליך).



את התהליך אני לא עוברת לבד אלא עם רוני המאמנת הצמודה שלי, כזו שיודעת לתת לי בראש, להזכיר לי את מה שאני שוכחת, מעודדת ותומכת (כן, אומנם עבר רק שבוע אבל היו לנו אין ספור שיחות עידוד וצמיחה בדרך), היא מזכירה לי את הייעד הסופי! בתחילת הדרך נפגשנו לשיחת הבהרה, תיאום ציפיות ומדידות- שם במהלך הפגישה רוני התאימה לי את כל מה שאני צריכה על מנת שנוכל לצאת לדרך בריאה, קלילה ונעימה יותר.

מלבד התזונה בעידודה הנמרץ של רוני הצטרפתי לשיעורי ספורט בסטודיו של "פשוט לזוז" ולא אל תחשבו שזה כזה פשוט בשבילי אולם התחייבתי לתהליך ואני כל כולי בתוכו!

לראשונה מזה שנים רבות אני שמה את עצמי במרכז, לא מוותרת, כל בוקר מכינה לעצמי צידה לדרך כזו שתספיק לי לכל היום, לא עוד נפילות לנשנושים ושטויות בעבודה, גם כשיוצאת לבילוי לוקחת עימי את הצידה שלי, שותה (וממש לא מוותרת לעצמי) לפחות 2 ליטר מיים- גם בארוחת השבת ידעתי לאזן ולפנק את עצמי כך שלא נפלתי לנשנושי השבת (עם הודעת עידוד מרוני נזהרתי אף יותר).



כפי שציינתי מעלה החלטתי לחזור לספורט ולהזכיר לעצמי איזה שרירים יש לנו בגוף- מיותר לציין כי לאחר האימון הראשון חזרתי תפוסה לחלוטין (שאפילו פעילות בסיסית כמו ללכת לשירותים כאבה בטירוף) אולם למרות הכל לא ויתרתי לעצמי ואמש אף יצאתי להליכה של 45 דקות.

מרגישה שאני בהחלט יכולה לטפוח לעצמי על השכם- השבוע הראשון הביא עימו התחדשות- רעננות- אני כבר לא עייפה, נמרצת יותר, לא רעבה, לא כבדה והשיא עבורי זה שהשלתי 2.8 ק"ג ממשקל גופי, כן זוכרת התהליך ארוך, מניחה ששבוע הבא התוצאה לא תהיה כזו אך יחד עם זאת גאה ומאושרת!!!

אז אם גם אתם מרגישים כמוני כבדים, עייפים ובעיקר סובלים מעודף משקל הצטרפו אלי לחגיגה (בהחלט חגיגה) והתחילו אורח חיים בריא - כי זה כיף גדול.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה