יום חמישי, 8 במרץ 2018

עוגת עלי וופל חלומית ונוסטלגית


חג פורים ממש רגע מאחורינו והנוסטלגיה פוקדת אותי כבר ימים ארוכים, כל שנה סבתי עליה השלום הייתה מכינה עוגת וופל חלומית, שכבות שכבות של עונג צרוף כאשר בתוכו מתכון סודי אותו לקחה עימה לקבר, שנים ניסיתי להתחקות אחר הטעמים ללא הצלחה ופשוט הרמתי ידיים, החלטתי שמנסה מתכון שיתאים לנו, למשפחתנו, טעמים אותם ילדי ייקחו עימם לדרך, היום קיבלתי משלוח של עלי אפיפית לעוגה - עלים הכשרים לפסח, נטולים גלוטן ותוספות סוכר למיניהם, ידעתי מיד כי אני חייבת להכין קינוח טעים לשבת כניסוי רגע לפני חג הפסח.

את העוגה יצרתי בחמש דקות עבודה ומה אגיד לכם? הטעם? חלומי, חצי עוגה כבר הסתיימה לה ואת החצי השני שומרת בקופסא למחר קינוח לארוחת השבת.

אז שנתחיל?

המצרכים:
חבילת עלי וופל נטולי גלוטן מבית עלמה
ממרח טחינה עם סילאן 
2 כפות קקאו
מעט אגוזים קצוצים וקוקוס קלוי

אופן ההכנה- פשוט וקל:
לערבב את כל חומרי המלית לתערובת אחידה.
להניח עלי וופל, למרוח 1/3 מתערובת מילוי וחוזר חלילה, לסיים בעלי וופל.
לקרר מעט ולהגיש קר.




את הפסח הזה אפשר לחגוג קצת אחרת. חברת גילרו, היצרנית המובילה בישראל לגביעי גלידה, וופלים וקישוטי עוגות, יצרנית ומשווקת מותג "עלמה", משיקה לרגל חג הפסח מוצר חדש ומהפכני בתחום הקינוחים: עלי אפיפית לעוגה. עלי וופל כשרים לפסח (לאוכלי קטניות), ללא גלוטן וללא תוספת סוכר. עלי האפיפית מתאימים לעוגות וקינוחים, נוחים וקלים לשימוש, ללא שומן מוקשה וללא רכיבים מהחי, המתאים גם לטבעונים. 

עלי אפיפית לעוגה של עלמה ארוזים באריזה חגיגית, הכוללת 8 יחידות של ופל איכותי, איתם ניתן להכין שלל קינוחים מתוקים לרגל חג הפסח. עלי הופל יכולים להחליף שימוש במצות עם ממרח שוקולד שכה אהובים על ילדי ישראל, ולשפר את חווית החג. לאריזת עלי הוופל מצורפים שני מתכונים להכנה עם עלי הוופל, עלי ופל עם ריבת חלב ועלי ופל עם שוקולד. העלים מיוצרים בטכנולוגיה ייחודית וברמת בטיחות ואיכות המזון מהגבוהים בעולם. נפלאים לשימוש באירוח וכקינוח בתוספת גלידה להנאת המשפחה בימי חג הפסח. 


כפי שסיפרתי מעלה את המילוי הכנתי עם ממרח טחינה עם סילאן - ממרח שתמיד תמצאו אצלי בארון (אני כבר מכורה)- הממרח מכיל טחינה גולמית משומשום מלא, טעם במיוחד, ללא שומן טראנס , חומרים משמרים וצבעי מאכל. בעל יתרונות תזונתיים רבים: סיבים תזונתיים, דל בנתרן, עשיר בוויטמינים, מינרלים וחומצות שומן חיוניות.

בפסח- מצה עם ממרח טחינה וסילאן ואני מסודרת.

מעבר לזה כמובן מוסיפה המון להכנת קינוחים מתוקים, עוגות, ממרחים ועוד, ממליצה בחום.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה