יום שבת, 31 במרץ 2018

אנטיסטקס (Antistax) – תוסף תזונה חדש בטבליות




אנטיסטקס (Antistax) – תוסף תזונה חדש בטבליות- מטפל ביעילות בבעיות ורידים ברגליים 



עונת החורף היא תקופה מצוינת לטיפול מבפנים בבעיות ורידי הרגליים! ולמרות זאת אנחנו נזכרים/ות, כמעט תמיד, לטפל בוורידי הרגליים דווקא בקיץ, כשהבצקות והוורידים הנפוחים נראים ומפריעים לנו יותר אסתטית ותפקודית- לא עוד!! הפעם אני בוחרת להביא לכם את הבשורה שתעשה לנו את החיים קלים יותר- ללא כאבים מיותרים, ללא קשיים- בקלילות, בנטילת כדור אחד מידי יום נזכה לתוצאות טובות.

אני באופן אישי סובלת מהתחלה של ורידים בולטים ועל כן שימוש במשך כחודש וחצי בטבליות נתנו לי כבר תוצאה נפלאה, זרימת הדם ברגליים גברה, פחתו לי הכאבים והורידים כמעט ונעלמו כלא היו- לי באופן אישי המוצר עזר נפלאות - אך חשוב לי לציין כי פוסט זה לא נועד להחליף ייעוץ והמלצת רופא.

אנטיסטקס (Antistax), תוסף תזונה חדש, נמצא במחקרים קליניים כמסייע לשיפור תפקוד כלי הדם וזרימת הדם ברגלים, הפחתת הכאב, הנפיחות (בצקות), תחושת כובד והעייפות. טבליות אנטיסטקס (Antistax), מבוססות על תמצית עלי גפן אדומה ((AS195® Vitis Vinifera. תרכובת ייחודית של נוגדי חמצון רבי עוצמה (ביו-פלאבנואידים). השפעתן של טבליות אנטיסטקס ניכרת כעבור כשבועיים עד ארבעה שבועות מתחילת הטיפול היומי. להצלחת הטיפול מומלץ ליטול את הטבליות 3 חודשים ללא הפסקה. 

במחקרים הקליניים אשר כללו מטופלים שסבלו מבעיות אי-ספיקה ורידית בדרגות 1-3 נמצא, כי: לאחר שלושה חודשי טיפול יום יומי בטבליות אנטיסטקס (360 מ"ג), נצפתה ירידה משמעותית בבצקות ובנפיחות ברגליים (הבדל של כ-100 מ"ל נוזל בכל רגל בשימוש באנטיסטקס, בהשוואה לפלצבו). המטופלים דיווחו גם על הקלה בתחושת הכבדות, הכאבים, הנימול והעקצוץ. 

כרבע מהאוכלוסיה הבוגרת סובלים מבעיות בוורידי רגליים בדרגות חומרה שונות. תופעה המכונה בעגה הרפואית בשם, אי-ספיקה ורידית (Chronic Venous Insufficiency). התופעה שכיחה יותר אצל נשים ונוטה להתגבר בנשים עם הריונות מרובים. בין גורמי הסיכון לאי ספיקה ורידית: עמידה או ישיבה ממושכת, משקל עודף, היעדר פעילות גופנית, גיל ותורשה. בין התסמינים הראשונים האופייניים: רגליים עייפות וכבדות, מראה של נימים דקים (Spider Veins), נפיחות, עקצוצים וגרד. בד"כ, בשלב זה רוב האנשים לא מייחסים את התסמינים לבעיית ורידים ואינם מבקשים טיפול. בשלב מתקדם יותר תופענה דליות (ורידים בולטים ומסולסלים), כאבים והתכווצויות, שינויים בעור ואף פצעים ברגליים. 

רותי קולס, רוקחת בחברת פרמשלום, יבואנית אנטיסטקס, שפותח בחברת התרופות "בורינגר אינגלהיים" ומשווק כיום על ידי ענק התרופות סאנופי: "בנייר עמדה שפרסם ב-2016, על ידי איגוד הדרמטולוגים הגרמני נכלל השימוש בטבליות תמצית עלי הגפן האדומה כחלופה טיפולית עם תיעוד קליני באיכות גבוהה במיוחד. השימוש בטבליות מומלץ גם בשילוב טיפול כירורגי". 


טבליות אנטיסטקס משווקות ברשתות הפארם, בבתי מרקחת פרטיים, ובקופ"ח מאוחדת ומכבי. מחיר מומלץ לצרכן לטיפול חודשי - 119.50 ₪.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה