יום חמישי, 29 במרץ 2018

אני אוהב... אני אוהבת...

אחד הדברים שאני עובדת חזק עם ילדי הינו העצמת הרגשות הטובים, מגיל קטן מלמדת אותם שאנחנו אוהבים יותר או פחות אבל לא שונאים, אנחנו רוצים פחות או יותר אבל אין לא רוצים, על כן כאשר ראיתי את המשחק אני אוהב.. אני אוהבת... התלהבתי מאוד (אם להודות באמת לא יודעת מי מאיתנו התלהב יותר אני או הילדים).


אני אוהב.. אני אוהבת.. הינו משחק מבית נתת קיבלת עליו סיפרתי לא אחת- חברת "נתת קבלת!" הוקמה בשנת 2011, על ידי מיכל לאופר-רם, בעלת תואר ראשון (BA) בסוציולוגיה ותואר שני (MC) בתקשורת. בחברה מפתחים משחקים וסדנאות לילדים,הורים ולאנשי מקצועות החינוך, הטיפול וההדרכה.

עוב בחברה מפתחים ויוצרים משחקי קופסא וסדנאות בנושאי ערכים, חשיבה חיובית, כלים לביטוי רגשות, כישורים חברתיים ועוד. את המשחקים, פיתחו מתוך תשוקה פנימית לאפשר לילדים ולהורים של ימינו, כלים נפלאים של תקשורת מקרבת, רגישה, מכילה ואוהבת. משחקי "נתת קבלת!" הם קלפים לתקשורת במשפחה, בבית הספר, בגן ולמסגרת טיפולית.

המשחקים מאפשרים שיח רגשי וערכי, ומחזקים את הקשר בין ההורים לילדים, בין האחים, בין חברים וגם בין ילדי הגן ו/או הכיתה.


אז כפי שציינתי מעלה הפעם אעסוק במשחק המקסים- אני אוהב... אני אוהבת....


משחק קסום ומלא באהבה אשר יצר שעות של זמן איכות כיפי משותף ומלא באהבה, שמחה, צחוקים ורגשות.

איך נביע אהבה? איך נעשה דברים מתוך אהבה?

המשחק מכיל 4 לוחות ו 72 כרטיסים עם צילומים מקוריים ומקסימים אשר מעודד לאהוב ולהביע אהבה, מפתח את יכולת הביטוי, מעודד חשיבה חיובית, מטפח שיח על רגשות.

​מתאים לגילאי 3 ומעלה.

בשלב הראשון של המשחק הילדים בוחרים את התמונות שהם אוהבים ומרכיבים לעצמם לוח אישי של הדברים שהם אוהבים.
בכל פעם שמשתתף בוחר כרטיס עליו לנמק את בחירתו במענה על אחת משתי השאלות: למה אתה אוהב את הכרטיס שהרמת? מה אתה אוהב בכרטיס שהרמת?
בשלב השני של המשחק על המשתתף לבחור את הזוג, הכרטיס הזהה, לכרטיסים שבחר ולהניח כל כרטיס על הכרטיס הזהה לו.
בסיום המשחק מומלץ לשוב לשיחה ולדיון על הבחירות שנעשו -מה אנחנו אוהבים? איך אנחנו מביעים את האהבה שלנו? אילו בחירות עשינו ובאילו העדפות אנחנו שונים זה מזה.

הנסיך בן השש חוגג שבוע הבא יום הולדת ולאחר חופשת הפסח חגיגת  יום הולדת בגן, ביקש ממני להביא את המשחק לגן ביום החגיגה על מנת שילמד את כל הילדים לאהוב ולפרגן ואני כמובן נמסתי.


 .

אז חברים הזמינו גם אתם, שחקו עם ילדיכם והשקיעו ברגשותיהם החיוביים.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה