יום שישי, 16 במרץ 2018

חגיגה אמיתית עם Si café והפעם סניף קיבוץ עינת


שנים חשבתי לעצמי שמסעדה השוכנת בתוך תחנת דלק לא יכולה להיות איכותית, לא יכולה להיות טובה ובטוח שלא כיף לשבת בה, בשנים האחרונות ניכר כי בעלי המסעדות ו/או הרשתות הבינו את הצורך והדרישה שלנו והפכו את המסעדות למשהו אחר- משהו כיפי , כזה שתרצו להיכנס גם כשאתם לא ממש רעבים.

אחת שכזו הינה רשת בתי הקפה Si café אשר מאגדת תחתיה כ-11 סניפים הפרוסים ברחבי הארץ (מדרום לצפון) ובימים אלו משיקה קונספט חדש ומיוחד המשלב קפה ומטבח איטלקי איכותי עם מיתוג ועיצוב אדריכלי חדשני ומיוחד , שירות מוקפד ואיכותי, אוכל טעים במיוחד וקפה סופני- כזה שכאשר תכנסו פנימה תרצו להישאר.

בתי הקפה מציעים חוויית טעמים ייחודית המשלבת מטבח וקפה איטלקי המותאם לחך הישראלי. בלב ליבו של כל סניף נמצא מטבח פתוח אשר מאפשר ללקוח להיות חלק מהעשייה הקולינארית, להתרשם מטריות ואיכות חומרי הגלם של הרשת. מנעד התפריט מותאם לכל סניף בהתאם לגודלו ולסביבה בו הוא מצוי, החל ממנות ראשונות, מנות פסטה רבות, מגוון פיצות רחב, מנות עיקריות בשריות, דגים וטבעוניות, קינוחים איכותיים וקינוחי גלידה חדשניים, קוקטיילים, יינות, ואפילו חנות מכירה של חומרי הגלם שנמצאים במטבח. 

אז ביום ראשון האחרון יצאנו לחגוג את יום הנישואין שלנו בסניף קיבוץ עינת השוכן ממש בסמיכות לביתנו ואין לי כלל ספק כי הוא הופך להיות חלק מהנוף עבורנו, אז הצטרפו אלינו לחגיגה קולינרית טעימה ומיוחדת במינה.



את הארוחה פתחנו עם מספר מנות ראשונות מצויינות לצד סלטים ומאפים נפלאים:

פוקצ'ה טאבון- פוקצ'ה בטאבון מוגשת עם סלסת עגבניות ושמן זית עם חומץ בלסמי- פוקצ'ה חמימה, קריספית מבחוץ ונימוחה בפנים בדיוק כמו שאני אוהבת:




ברוסקטת רוסטביף- 3 ברוסקטות רוסטיף חם, עלי רוקט, בצל מקורמל, עגבניות שרי, מלפפון חמוץ ומיונז חרדל שום- מנת פתיחה נפלאה בטעמים נהדרים:



סלט סלמון קיסר- תערובת חסות, קרוטונים, עגבניות שרי, בצל סגול, פרמז'ן, סלמון בעישון חם ורוטב קיסר- אחד הסלטים שאני הכי אוהבת הינו סלט קיסר, שילוב דג הסלמון במנה יצר טוויסט מעניין והקפיץ את המנה פלאים.
מי שאוהב כמוני סלט קיסר יודע שטיבו נמדד על פי הרוטב- כאן זכה ממני לחמישה כוכבים מאחר והיה קטיפתי ומענג:



סאלוטה עדשים- תערובת חסות, עדשים שחורות ואדומות, עגבניות שרי, בצל סגול, גזר, סלק, פיטרוזליה, חמוציות, אגוזי מלך ורוטב לימון שמן זית- אני לא נמנית עם חובבי העדשים אולם טעמתי מן הסלט וממש אהבתי, שילוב מדוייק בין המרכיבים יצרו לונה פארק של טעמים נפלאים:



כמובן אין מסעדה איטלקית ללא פיצה ופסטות ועל כן דגמנו גם מן המנות הבאות- פיצה רוסטיק ארטישוק- רוטב עגבניות, מוצרלה,ארטישוק צלוי, כרישה, זיתי קלמטה ותרד- פיצה מדהימה, דקיקה וקריספית, עם רוטב חלומי ומדוייק לצד תוספות מרהיבות וטעימות, פיצה כזו שתרצו לסיים לבד ובלי שותפים:




ניוקי ערמונים- ניוקי תפוחי אדמה ברוטב שמנת, תערובת פיטריות, מחית כמהין, ערמונים וגבינת פרמז'ן- המנה הפייבוריטית שלי, אני מאוד אוהבת את המנה הזו אך לא תמיד זוכה להנאה מרובה, כאן קיבלנו עננים קטנים של עונג צרוף לצד רוטב מתובל, קטיפתי ומדויק עם תוספות בנדיבות רבה, ערמונים חצויים ואף שלמים עם פרוסות רחבות של פיטריות טריות- עונג צרוף ומשולם:




פסטה בולונז- פסטה עם תבשיל בשר, עגבניות ופיטרוזליה בבישול ממושך- אני קצת פחות מתחברת למנה הזו אך יכולה להעיד כי שותפי לשולחן התמוגגו:



פולו סיציליאנו- חזה עוף צרוב עם עגבניות שרי, זיתי קלמטה, זוקיני וירקות שורש- מנה מדהימה, חזה העוף נימוח, מלא בעסיסיות וטעמים נפלאים, רוטב עדין עטף אותו ושילוב הירקות המוגשים יצרו טוויסט כיפי:




קינחנו את הארוחה הנפלאה עם מבחר קינוחי גלידה : פופ איטלקי- פופקורן, קרמל ורוטב טופי. פאבלובה רומנה-דובדבנים, שברי מרנג, קצפת ורוטב פטל. טירמיסו טוסקנה- עוגת אספרסו, רוטב קפה, קראנץ' פרלין- כולם ככולם היו נפלאים, מפנקים וכיפים- קינוח מושלם לארוחה מושלמת.






אין לי כלל ספק כי זהו הולך להיות להיט וכי נבקר כאן עוד רבות, אז אם גם אתם מחפשים מקום איכותי, מפנק שמגיש אוכל איכותי וטעים במיוחד לצד שירות ואווירה נפלאים זה המקום עבורכם.

סניפי הרשת ממוקמים במקומות אסטרטגיים בתחנות הדלק של דור אלון בצירים מרכזיים, כבישים מהירים ובפריפריה ומקנים יתרון יחסי בכל הקשור לשוק ה - OTG ולהיצע ללקוח הן מבחינת איכות המוצרים, התאמת הסניפים מבחינת מבנה עמדות המכירה והישיבה, תמהיל המוצרים תוך שמירה על איכות וטריות גבוהים לקהל הלקוחות הרחב שנוסע בדרכים. 







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה