יום חמישי, 8 במרץ 2018

פסטה בהפתעה

השעה 22.00, אני עייפה לאחר יום עבודה מסיבי שהתחיל בשבע בבוקר והסתיים לו בשעה 20.30 שכלל המון ריצות, לחצים, הסעות, ילדים, ארוחות, קניות ומה לא? מקלחת חמימה והופ אני כבר על הספה עם הרגליים למעלה, לא להרבה זמן!! הנסיך בן ה-11 הגיע :אמא אני ממש רעב", רעב הוא אמר ואני שוב על הרגליים, אלוהים מתי אני ינוח? פותחת את המקרר ואובדת עצות, מה עכשיו אכין לו? בשרי? חלבי? לא בא לי ריח טיגונים חריף בשעה כזו ומצד שני בא לי להכין ארוחה מפנקת, אוףףף, מתלבטת, הזוגי מצידו מפציר בי: "תכיני לו כריך, אל תעבדי קשה בשעה כזו", אך כאחד שבקושי אוכל כשהוא כבר אומר לי את המשפט "אני רעב" אני עומדת דום!

סקירה מהירה במקרר ועיני מצאו חבילת קבנוס יתומה, כמה עגבניות ועוד מרכיבים איכותיים והחלטתי - פסטה מפנקת עם הפתעות טעימות, אז הצטרפו גם אתם אלי לחגיגה.

המצרכים:
3 עגבניות קצוצות דק
בצל קצוץ דק
4 שיני שום כתושות
רסק עגבניות קטן
בזיליקום טרי (לי היו הפעם רק קוביות של דורות אז הוספתי לרוטב קוביות וקישטתי בעלי בייבי)
תבלינים: מלח, פלפל, אבקת מרק עוף, מעט פפריקה מתוקה


אופן ההכנה:
לטגן בשמן זית את הבצל עד להזהבה, להוסיף שום כתוש, לערבב היטב ולהוסיף את פרוסות הקבנוס, לטגן מעט עד שהופך למעט קריספי.
להוסיף את קוביות העגבניות, תבלינים, רסק עגבניות, חצי כוס מים ולערבב היטב.

לבשל על אש קטנה כחצי שעה.

לבשל פסטה לפי הוראות היצרן, לערבב היטב ולהגיש חם- הנאה מרובה מובטחת לכם.




"קבנוס דק דק" – 
סדרת חטיפי קבנוס דקים במיוחד ובארבעה טעמים: קלאסי, פפרוני, הרץ ומקסיקני 




הסדרה החדשה הנה פיתוח חדשני וראשוני בתחום הקבנוסים והנקניקים בשוק הישראלי ועתידה להפוך את הקבנוס לחטיף מזין ונפלא, המתאים כמנת חלבון ואנרגיה ולאכילה מחוץ לבית 

חברת "מעדני יחיעם", יצרנית הנקניקים והפסטרמות מקיבוץ יחיעם, ממשיכה את הצלחת סדרת הנקניקים "דק-דק" ומשיקה סדרת קבנוסים חדשה המהווה סגמנט חדש בתחום מוצרי הקבנוס: סדרת "קבנוס דק דק" – נקניקי קבנוס דקים במיוחד, המוצעים לצרכן בארבעה טעמים: קבנוס דק-דק קלאסי, קבנוס פפרוני, קבנוס מקסיקני וקבנוס הרץ (מותסס). 

הסדרה החדשה הנה פיתוח חדשני וראשוני בתחום הקבנוסים והנקניקים בשוק הישראלי ועתידה להפוך את הקבנוס לחטיף מזין ונפלא, המתאים כמנת חלבון ואנרגיה ולאכילה מחוץ לבית. הקבנוסים ארוזים באריזה ייחודית השומרת על טריות המוצרים ומעוצבת ויוצגו בחנויות בקרטונית יעודית המונה 4 תאים נפרדים לכל מוצר בסדרה. 




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה