יום שבת, 31 במרץ 2018

התחדשתי לחג עם אינדימאג'


מניחה שאין אשה שלא אוהבת להתחדש בתכשיט , אני נמנית על אלו שמאוד אוהבות להתחדש ולחדש תכשיטים מיוחדים, מודה ומתוודה בררנית עד מאוד אולם תמיד מוצאת את מבוקשי - לעיתים אף דברים כאלו שלא תמצאו על אחרות (את זה אני הכי אוהבת).

לאחרונה בדרך מקרית מצאתי את אינדימאג' אינדימאג'/ Indimaj / اندماج בתרגום מערבית- משמעותו שילוב.

מדובר למעשה במיזם המשלב תרבויות ודתות שונות שבמרכזו דגש על היצירה שהיא לב המציאות- כל תכשיט עשוי בעבודת יד וניכר כי כל יוצרי התכשיטים מקצועיים אשר מיצרים כל תכשיט באהבה מרובה.

אינדימאג' ממוקם בנצרת והינה חלק מחזונו ומפעלו של סטף ורטהיימר הכולל פיתוח בפריפריה, דגש על חינוך למקצוע, וכן מינוף מחדש של התעשייה והייצור הישראלים בכלל, ובענף התכשיטים בפרט.

הקו המוביל בחזונו של ורטהיימר הינו סינרגיה בין אנשים אשר יוצרים ביחד ומתפרנסים ביחד ולכן לא ירצו להילחם זה בזה.המיזם הינו תוצאה של תעשייה ענפה והתפתחות לייצוא מתוך הרצון לייצב עצמאות כלכלית שבה משלבים את כל האוכלוסיות המשתייכות לפסיפס הישראלי. מיזם אשר בעצם פועלו חוצה תרבויות ודתות, מגשר על פערים, מגלם בחובו את הרב תרבותיות הקיימת במרחב הישראלי ומפתח את התעשייה.

למותג קולקציה עשירה, מרהיבה, ססגונית ויצירתית, כל התכשיטים  עשויים מכסף 925, זהב 14 קראט, אבני חן ופנינים, במהלך הרכישה כל לקוח מקבל אחריות למוצרים לתקופה של שנה.



ניתן להזמין דרך האתר ולקבל את התכשיט/ים במשלוח עד הבית בקופסת מתנה ארוזה היטב- להפתיע את יקירותיכן, להתחדש עם תכשיט חדש ולהתפנק .



אני בחרתי בשרשרת המהממת הזו:



הכנסו לדף הפייסבוק של המותג והתרשמו מקולקציית התכשיטים המרהיבה. 
הכנסו לדף האינסטגרם של המותג והתרשמו מקולקציית התכשיטים המרהיבה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה