יום רביעי, 21 במרץ 2018

רנואר משיקה את חנות הקונספט החדשה בפתח תקווה


כבוד גדול בפתח תקווה!! 

ביום חמישי האחרון חברת האופנה המובילה רנואר השיקה  את החנות המחודשת בקניון "עופר הגדול" בפתח תקווה ששופצה ועוצבה בקונספט חנויות הענק של הרשת בהשקעה של כ- 8 מיליון ₪ ואנחנו יצאנו לבדוק מקרוב מה התחדש ומי הגיע לברך. 



החנות המחודשת שנפתחה ממשיכה את הקו הברור של חנויות הענק של הרשת במקומות מרכזיים ואסטרטגיים כמו זה ומציעה ללקוחותיה מגוון רחב יותר בארבע מחלקות אופנה עיקריות: נשים, גברים, אביזרי אופנה ונעליים- החנות מעוצבת בעיצוב מוקפד ויפיפיה. 



במהלך האירוע אמר סרג' דרעי מנכ"ל קבוצת רנואר שהקבוצה שמחה להביא לצרכן הישראלי חווית קנייה עכשווית, ידידותית ועוצמתית תחת קונספט חנויות הענק של המותג. דור החנויות החדש מאפשר לרשת להרחיב את ההיצע האופנתי ולהשיק קבוצות מוצר נוספות אשר ישלימו את המענה לצרכי הלקוחות. 



הגיעו להרמת כוסית ולגזירת הסרט: יוסי ברוש ואלי ברקוביץ מבעלי קבוצת רנואר, סרג' דרעי מנכ"ל קבוצת רנואר, מישל תמיר סמנכ"ל שיווק קבוצת רנואר,אריה שיבר סמנכ"ל פיתוח עסקי קב' רנואר והזכיין של רנואר פתח תקוה- ניר ברנובסקי. 



שלושת הפרזנטורים של הקבוצה: ניבר מדר, גפן ברקאי ויעל שלבייה, אבי לוי מנכ"ל מליסרון, משה רוזנבלום מנכ"ל קניוני עופר והמשנה למנכ"ל מליסרון, רוני אירני מבעלי רשת פקטורי 54 , ונעמי סימן טוב מנכ"לית הקניון,הכדורגלן אבי סטרול ורעייתו נועה שריר, ואחרים. 










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה