יום שני, 26 במרץ 2018

חגיגה בבורגרים פתח תקווה


הזוגי שלי קרניבור לא קטן, חובב המבורגרים מושבע ועל כן בכל הזדמנות אפשרית תמצאו אותו סועד את נפשו במסעדת בשרים איכותית, מאחר ואני לאחרונה שומרת על תזונה מאוזנת ונכונה בחרנו לסעוד במסעדת בורגרים השוכנת בפתח תקווה- המסעדה מציעה תפריט מגוון במיוחד ועל כן מותאמת לכולם- לשומרי תזונה נטולת גלוטן (לחמניות ללא גלוטן מדהימות), לשומרים על תזונה נכונה (מבחר סלטים עשיר) לצמחונים שבחבורה ועוד.

רשת Burgerim נרכשה לפני כארבע שנים על ידי רשת BBB (בשנת 2014) עם 39 סניפים ברחבי הארץ. רשת בורגרים מתמחה במיני בורגרים קטנים, במבחר טעמים שונים וכך הסועד נחשף למגוון רחב ביותר של טעמים, כשביכולתו להזמין את הבורגרים בזוגות, שלישיות, שמינייה ו-16. הבורגרים עשויים מנתחים מובחרים של בשר עסיסי ואיכותי ומוגשים כשלצדם מגוון תוספות עשירות מעל ולצד הבורגרים. 



את הבורגרים ניתן להזמין עם תוספות מעל של בצל מטוגן רוטב צ'ימיצ'ורי, פטריות צרובות, רצועות פלפלים חריפים, ריבת בצל, רצועות פלפלים קלויים, סלסת עגבניות ופלפלים חריפים, אננס וצ'ילי בגריל, פלפלים חריפים, קולסלואו ועוד. 

אז כאמור כפי שציינתי מעלה כתושבי פתח תקווה בחרנו לסעוד בסניף השוכן בא.ת סגולה שם נמצא גם חנייה בשפע.



בהמלצתה של המלצרית המקסימה שלנו בחרנו בדיל משפחתי- דיל המתאים למשפחות וכולל:  שניצלים, כנפיים, סלט גדול, 3 המבורגרים לבחירה, 2 תוספות וכל זאת רק ב-139 ש"ח - מחיר פצצה עם מגוון רחב במיוחד מהתפריט.


הסלט הגדול שאנו בחרנו הוא סלט קיסר עם רצועות עוף- רצועות עוף צרובות בגריל במרינדת שמן זית ועשבי תיבול, קרעי חסה, בצל ירוק, מלפפון, עגבניה, בצל סגול, קרוטונים בטעם צ'דר בתיבול רוטב קיסר- סלט עשיר וגדול עשוי מירקות טריים ופריכים , רצועות העוף מוגשות בנדיבות יתרה:




כנפי עוף ברוטב חריף טעים - כנפיים קריספיות וטעימות במיוחד:




שניצלוני עוף בציפוי פריך- טעימים, חמימים , קריספיים ובטעם של בית:




בגזרת ההמבורגרים בחרנו באנטריקוט (מנתחי בקר ואנטריקוט מובחרים)- בחירה מוצלחת במיוחד!! ההמבורגר עשוי בדיוק במידה הנכונה, הבשר טעים במיוחד, הלחמניה עוטפת ברכות את המנה ויוצרת מסגרת מושלמת!!

עוד בחרנו במרגז פיקנטי- מנתחי בקר ותערובת תבלינים פיקנטית - גם מנה זו כקודמתה מצויינת ומומלצת בחום.





התוספות שבחרנו הינן: ציפס' בטטה, ציפס' תפוחי אדמה וטבעות בצל:




שימו לב להגשה האסתטית של כל המנות, כל המנות היו טריות וטעימות מאוד- ממליצה בחום!!



התפריט של רשת בורגרים מופיע באתר צבעוני, חדש וידידותי, בו ניתן לראות את התפריטים, להזמין משלוחים, להצטרף למועדון החברים של הרשת ולהתעדכן על פעילויות הקורות בו, לראות את רשימת הסניפים ברחבי הארץ, להזמין כיבוד בורגרים לאירועים ועוד... האתר מופיע גם באפליקציה בכתובת: www.iburgerim.co.il

למרות שבשלב זה כבר די התמלאנו בחרנו לקנח בסופלה שוקולד חמים, נימוח, מתקתק וטעים:





רשת בורגרים – COME TOGETHER – 4999* / www.iburgerim.co.il


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה