יום שבת, 13 באפריל 2019

כשרוצים להתפנק- ביסטרו 3

רגע לפני שהגיע סופ"ש החלטנו אני והזוגי לקחת פסק זמן מהכל- מהעבודה, מהילדים, מהבית ומהשגרה ויצאנו לחופשה קצרה בת 24 שעות .

מי שמכיר אותי יודע שאין אצלי יותר מידי  פעמים בהם ימי שישי לא מנוצלים לבישולים , אין אצלי כמעט מצב שאין לי אורחים בערב שבת- לקידוש וזמן איכות משפחתי, אוהבת לבשל ולפנק את בני הבית.

רגע אחרי שסגרנו את החופשה שאלתי את הזוגי : "אבל, היי, רגע, מה עושים? איך נכין את ארוחת השבת?" תשובתו לא איחרה להגיע והייתה "בואי נקנה אוכל מוכן והפעם תנוחי".

על ביסטרו 3 כבר שמעתי לא אחת, הן מחברות שביקרו ואהבו והן מהרשת בה שמעתי הילולים וצהלולים אודות המקום, אז רגע לפני שחזרנו הביתה מהחופשה הקסומה שלנו עשינו עצירה בביסטרו 3, העמסנו את העגלה עם כל טוב וחזרנו הביתה, הייתה ארוחת שבת טעימה במיוחד (באופן די מפתיע) ואני הגעתי רעננה, מלאת אנרגיות ושמחה שהשישי הזה לא עבדתי קשה אלא מישהו אחר עשה את העבודה בשבילי, בני הבית הבררנים משהו הכריזו שמדובר באוכל טעים.



אז מה זה ביסטרו 3 בעצם? מדובר במסעדה קטנה ומפנקת הפועלת מידי יום במהלך השבוע וביום שישי הופכת לקרנבל של טעמים- לשוק אוכל ענקי עתיר טעמים, מטעמים, ניחוחות וצבעים, המחירים נוחים ובאמת המגוון שם הוא עצום, תמצאו במקום: מבחר תוספות (אורז בשלל טעמים וניחוחות), מבחר רחב של בשרים ועופות, מבחר מטוגנים, מוקפצים, בשרים על האש, סלטים טריים וטעימים, עוגות ביתיות ועוד ועוד.

אתן לכם הצצה קטנה להיצע הענקי שיש במקום:

















יש גם תפריט עשיר ומפנק במיוחד לפסח:




אז אם גם אתם רוצים להתפנק עם ארוחה טעימה, עתירת טעמים וניחוחות קפצו לביקור בביסטרו 3, הנאה מרובה מובטחת לכם.


כתובת:
הבונים 3, רמת גן (יש שפע חניה במקום)
טלפון להזמנות: 
050-228-0500
שעות פתיחה:
8:00 בבוקר ועד 16:00 (אנחנו הגענו בשעות הצהריים אך ממליצה להגיע בשעות הבוקר המוקדמות).
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה