יום שלישי, 2 באפריל 2019

אפרים- היציאה החדשה של צפון תל אביב


בספטמבר 1992 זה קרה, הכרתי את הזוגי שלי במסיבה, מאז הכל היסטוריה. ולמה אני בעצם מספרת לכם את זה? מאחר ושבוע שעבר עשינו מעין סגירת מעגל ויצאנו לדייט זוגי ממש בקרבת מקום של הדייט הראשון שלנו, דאז גבעת ריץ וכיום צומת הפיל.

כאמור שבוע שעבר יצאנו לדייט זוגי קסום ומיוחד באפרים - בר אוכל שמח ותוסס שנפתח ממש לאחרונה (לפני כחצי שנה אם נדייק) השוכן בבניין העגול ממש בצומת הפיל (בני אפריים 280), המקום נפתח עקב זיהוי צורך אמיתי באופציית בילוי שפויה לתושבי האיזור בגילאים 40-60 שמחפשים לצאת ולבלות במקום עם מוזיקה איכותית , חניה חופשית ,אוכל טעים בקו ים תיכוני שמח ותפריט משקאות מגוון ואיכותי הכולל קוקטיילים שנבנו במיוחד למקום לצד מגוון אלכוהול מרשים, יינות איכותיים ובירות בוטיק מובילות. 



על המקום שמעתי מזוג חברים שהגיעו די במקרה אך התאהבו במקום ולא בכדי , גם לנו זה קרה, מדובר באחד הברים הקסומים שהכרנו, הן מבחינת האווירה במקום (המוזיקה איכותית ולא רועשת כלל, ניתן בהחלט לנהל שיחת חולין עם שותפיכם לשולחן), הן מבחינת השירות המוקפד, המדוקדק והאיכותי, הן מבחינת האלכוהול המובחר (אנחנו יוצאים לברים/מסעדות לפחות אחת לשבוע וחייבת לציין את איכות הקוקטיילים ששתינו) וכמובן הן מבחינת האוכל הטעים והאיכותי במיוחד (מחומרי הגלם הטובים ביותר, טריים ומקוריים מאוד).




עוד דבר שאני חייבת לשתף, אנחנו שונאים (בלשון המעטה) סיגריות וברים אפופי עשן, כאן אסור! לעשן! תענוג אמיתי! 

נראה לי שכבר דיברתי יותר מידי, שנתחיל? הצטרפו אלי לחגיגה, מבטיחה לכם הנאה מרובה.

כאמור כפי שסיפרתי מעלה התחלנו את הערב עם קוקטיילים מעולים- אני בחרתי בקוקטייל מוסקו מיול שכלל: וודקה, נענ, מיץ לימון וגינגר והזוגי חובב האניס בחר בקוקטייל שכלל אוזו איכותי ולימונדה:



אט אט הגיעו המנות הנפלאות לשולחננו, כל המנות הינן מנות מקוריות מאוד, בעלות שילובים מובחרים ואיכותיים, טעימים ומפתיעים, כאלו שיגרמו לכם לרצות לטעום את כל התפריט.

החציל של אפי- לבבות חציל על גחלים, סילאן, טחינה גולמית, יוגורט שחור, שערות חלווה וזעתר טרי- טוב, תקשיבו! כל ביס חגיגת טעמים מדהימים לחיך, שילוב מדוייק מאוד של טעמים, מעט מתקתקות, מעט מליחות והזעתר הטרי- טוב, אתם חייבים להזמין:




עושים שוק-  סלנובה, ארוגולה, שרי מיקס, בייבי מלפפון, בצל סגול, בצל ירוק, נענע, פיטרוזליה, פטה צאן ווינגרט חמוציות- מי שעוקב אחרי הבלוג שלי יודע שאני שומרת על אורח חיים בריא ועל כן אוכלת המון ירקות- כאן כל כך נהנתי מהסלט האיכותי, כל הירקות קראנציים וטריים מאוד, גם כאן שילוב מדוייק ואיכותי של טעמים- חלום:




שווארמה מהים- דג ים, בצל מקורמל, סלט דודו, טחינה יוגורט, בצל קריספי ווינגרט עמבה- מנה מפתיעה, קלילה וטעימה - חגיגה לחובבי הדגים:





הפולנטה של מאמאליגה- ניוקי תירס, חמאה, מרווה, כמהין, אספרגוס, פורטובולו, ארטישוק ופרמזן- טוב, תקשיבו טוב, אם אתם לא מזמינים את המנה הזו אתם פשוט פראיירים- חלום של מנה, אני לא מפסיקה לחשוב עליה, עננים של אושר - או מאמא:





הסופלקי של עמרני- שיפוד פרגית, שומן טלה, לחוח, טחינעמבה, צאנקים, קרם חציל, בצל סומק, אורוגולה, כוסברה ומלפפון כבוש- הקרניבור שלי היה חייב מנת בשר בהמלצתה של המלצרית המקסימה שלנו הזמנו את המנה הזו, שיפוד ענוג של איכות מוגש על מצע של לחוח שספג וספח לתוכו את שילוב הטעמים המדהים - איכות זה כאן גם בגזרת הבשר:




שיפוד אנטריקוט וירקות מדורה- גם מנה זו כקודמתה איכותית מאוד, טעימה ומומלצת בחום:




קינחנו בקינוח בורלה ובננות- בורלה קפוא בשילוב בננות ואגוזי פקאן מסוכרים, מתקתק במתינות וטעים במיוחד- אליפות:




אנחנו כבר קבענו עוד ביקור עם חברים במקום ואתם? עוד פה? הזמינו כבר היום מקום, מבטיחה לכם שאתם תודו לי.

להזמנות 03-7743030


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה