יום שבת, 27 באפריל 2019

רומן חדש: מר 365 מאת רות קלמפט



רומן חדש: מר 365 מאת רות קלמפט 



מי שמכיר אותי יודע שאני מאוד אוהבת לקרוא, לרוב תמצאו אותי קוראת רומנים ו/או ספרי מתח, כאלו שיגרמו לי לרצות להמשיך ולקרוא בשקיקה ולא לפסוח על אף שורה.

הפעם אני רוצה להמליץ על ספר מקסים רומנטי, מצחיק ומרגש מאוד  המראה לנו שמאחורי חזותו של האדם תמיד נחבאים רבדים עמוקים יותר ששווה להילחם כדי לחשוף אותם. הספר כיכב ברשימות רבי המכר בעולם, תורגם לשפות רבות ואף הופק לסרט ב- PASSIONFLIX ולא בכדי. 

העלילה מביאה את סיפורה של סופיה, מפיקת תוכניות ריאליטי, שמקבלת משימה להפיק תוכנית מיוחדת לכבוד החגים הקרבים, ומי מתאים יותר להתארח בה מאשר ויל, הידוע היטב בכל רחבי העיר כחובב נלהב של כל הקשור בחג המולד? 

כשסופיה נוסעת לפגוש את ויל, היא מדמיינת לעצמה שתפגוש ילד טוב של אימא שלובש סוודרים מצועצעים עליהם סרוגים איילי הצפון של סנטה. היא בהחלט לא מצפה לפגוש גבר נאה ומסתורי שיגנוב ממנה את תשומת ליבה ויאיים לגנוב ממנה גם את נשימתה. 

המשיכה ביניהם מיידית ובעוד סופיה המקסימה משכנעת את ויל לעבוד איתה, היא יודעת שהרבה דברים באישיותו הכובשת של ויל נסתרים מעיניה ושמה לעצמה למטרה לגלות את כל סודותיו, בייחוד אלה הגורמים לו לרצות לחוות את חוויות החג יום אחר יום, במשך 365 ימים בשנה. 

כאשר סיימתי לקרוא אותו (די מהר יש לציין) בכורתי בת ה-21 ביקשה אף היא לקרוא אותו וגם היא נהנתה מתוכנו מאוד בדיוק כמוני, כל כן ממליצה בחום ! לכל גיל!

הוצאת אדל 


להשיג ברשתות הספרים ובאתר: https://bbooks.co.il/?ref=si

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה