יום שבת, 6 באפריל 2019

קפה אספרסו בר - מוסד קולינרי וותיק



קפה אספרסו בר הוא מוסד קולינרי מוכר בראשון לציון. המקום נפתח עוד בשנת 2002 ואפילו נבחר כבר פעמיים כבית הקפה הטוב ביותר בראשון לציון. מיקומו המרכזי בצמוד לבית העיריה וגן העיר וסמוך לבית העם ההיסטורי של ראשון לציון, הופכים את המיקום לאולטימטיבי. 

לפני כחודשיים רכש יוסי גלוש את בית הקפה ועם רעייתו מתכוונים לשדרג את המקום. יוסי הגיע עם ניסיון רב שנים מתחום המסעדנות (קפה ברנש, פריקסה, ג'בטה בר, קפה גימל ועוד) ויחד עימו הגיע הסו שף של מסעדת קלמטה ביפו, מחמוד זועבי, והשניים רקחו והרכיבו תפריט ייחודי ושונה מהרגיל והמוכר.

את המקום אנו מכירים ,מאוד אוהבים ואף סעדנו מספר לא מבוטל של פעמים הן עם הילדים והן כארוחה רומנטית זוגית ומאוד אהבנו על כן כאשר שמענו שיש שדרוג וחידוש קפצנו לבקר.

אז בשבוע שעבר רגע לפני שהסתיים לו השבוע יצאנו לדייט זוגי רומנטי ומפנק , דגמנו מהתפריט החדש שמאוד אהבנו ויכולים רק להעיד כי השירות המוקפד והאיכותי נשמר, האוכל טעים, איכותי וטרי והאווירה נפלאה, ממליצים לבוא לבקר, אז שנתחיל?

למנה ראשונה הגיעו לשולחחנו המנות הבאות:

חציל קלוי- חציל שלם קלוי על הגריל עם גבינת פטה מגורדת, פיטרוזליה ,גמבה ושמן זית, מוגש עם טוסטונים- מנה קלילה, פתיחה כיפית ומפנקת- החציל חמים, עשוי בדיוק כפי שצריך להיות, עם טעם עדין של גריל וניחוח מושלם:




סלט יווני- עגבניות שרי, מלפפונים, תערובת חסה, גזר, כרוב, טבעות בצל סגול, זיתי קלמטה וגבינת פטה מגורדת ברוטב וינגרט קטיפתי ותערובת פיצוחים- סלט טרי, רענן, פריך :



למנה עיקרית הזוגי הקרניבור התענג על סטייק אנטריקוט אשר מוגש עם תפו"א בתנור, צ'ימיצ'ורי ועשבי תיבול -נתח עסיסי, משויש במעט, עשוי במידת הצלייה המתבקשת- חיש מהר חוסל עד תום:




מי שמכיר אותי ידוע שאני שומרת על אורח חיים בריא , על כן מנתי כללה דג לברק טרי וטעים במיוחד, הוגש עם שעועית ירוקה ועגבניות שרי- מנת הדג כפי שציינתי הייתה טרייה מאוד, מתובלת בעדינות ובמתינות, עסיסית וטעימה:



קינחנו בקרמבל תפוחים - פירורי בצק חמאה, תפוחי עץ - קינוח מושלם! מתקתק במתינות, מוגש חמים עם גלידת וניל - שילוב  טעמים מדוייק וטעים במיוחד:


 

אז קדימה, רוצו ותבקרו, הנאה מרובה מובטחת לכם.

אספרסו בר
זד"ל 5 ראשון לציון
להזמנת מקומות התקשרו: 
 050-5505517. 
פייסבוק: espresso park 
אינסטגרם: אספרסו בר ראשון לציון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה