יום שבת, 6 באפריל 2019

מהיום עושים סוף לגירויים- Flexitol Kids

ארבעת ילדי בגילאים השונים (21,18,13,7) סובלים מאטופיק דרמטיטיס (אסתמה של העור), לצערי אומנם עם השנים התופעה שוככת ולו במעט אולם עדיין סובלים מרגישויות בעור כגון: אדמומיות, יובש, גירודים וקשקשים.

הידעתם כי 20% מהילדים סובלים עד גיל 6 מהתופעה, 3% מהמבוגרים סובלים מהתופעה וכאשר הילדים סובלים מהתקף כל איכות חיי המשפחה נפגעת וכולם סובלים יחדיו.

בפלקסיטול (מבית אלטמן) הבינו את האתגרים והצרכים היומיומיים של הילדים הסובלים מהתופעה וכי הטיפול הנכון הינו שמירה על עורו של ילדינו וטיפולו ביומיום ובמהלך ההתקפים ומשיקים בימים אלו את סדרת מוצרי Flexitol Kids לטיפול בעור מגורה יבש ואדמומי.



אז מה זה האטופיק דרמטיטיס בעצם? האטופיק הינו סוג של אקזמה, המכונה גם אסתמה של העור, זוהי למעשה מחלת עור דלקתית בהם הלחיים והקרקפת הינם הראשונים להתכסות בפריחה ולאורך המחלה גם לחלקים אחרים של הגוף כדוגמת אחורי הברכיים והמרפקים, בטן והגב.

המחלה אומנם לא מסכנת חיים, לא מבדקת, לרוב חולפת לבד אולם כאשר הילד בהתקף קשה זה פשוט סיוט, העור מציק, מגורה, מגרד ומרתיע.

אז אחרי שהסברתי על התופעה איך בעצם מטפלים בה? אז כיום מניסיון של שני אנחנו מאוד שומרים על מספר דברים מאוד ברורים:
1. לא מתנגבים במגבת- סופגים את המים.
2. לא משתמשים בסבונים שלא מתאימים לאלו הסובלים מהתופעה.
3. לא נחשפים לשמש ללא מקדם הגנה.
4. דואגים לשימוש יומיומי במוצרים הטובים ביותר , לא רק בעת התקפה אלא משמרים את העור.
5. בעת התקפה דואגים לקרר את העור ולמרוח אותו במשחות הייעודיות להתקפות.
6. דואגים לשימון והרגעת העור באופן קבוע.

אין תרופה עבור אטופיק דרמטיטיס, לכן המפתח לחיים נכונים עם האקזמה הינו טיפול יעיל במחלה וניהול נכון בעוד שכאשר מדובר בהתפרצות חמורה לעיתים קרובות יש להשתמש בסטרואידים, כאשר ההתפרצות הינה קלה עד בינונית אפשר ורצוי להימנע משימוש בטיפול סטרואידי ולהתנהל במשטר טיפול מתמשך ונכון, שעיקרו שמירה על העור, הזנה נכונה שלו ושימוש בקרמים הנכונים כפי שציינתי מעלה.

השבוע הוזמנתי להכיר מקרוב את סדרת המוצרים - Flexitol Kids מבית פלקסיטול:




הסדרה מכילה : 



קרם טיפולי להקלה והרגעה של עור יבש ומגורה בזמן התקפי יובש וגרד.



תחליב לחות טיפולי להקלה והרגעה על עור יבש ומגורה לשימוש יומיומי ולאחר מקלחת.



שמפו ותרחיץ טיפולי להקלה והרגעה לעור יבש ומגורה, 2 ב-1 משמש תרחיץ גוף וגם שמפו לראש.



והמוצר הוותיק - פלקסיטול קרם פנים לילדים - לטיפול בעור יבש, אדמומי ומתקלף.


אז אנחנו יוצאים לדרך חדשה , דרך בה נשמור על שגרה טיפולית אחידה ואיכותית, אז אם גם אתם ו/או ילדיכם סובלים מהתופעה ממליצה בחום על שגרת טיפולים במוצרי Flexitol Kids.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה