יום שני, 22 באפריל 2019

GAMERZ 2019 פסטיבל הגיימינג של המדינה חוזר ובגדול!



"בואו לשחק "

GAMERZ 2019

פסטיבל הגיימינג של המדינה חוזר ובגדול!

יותר משחקים, יותר כוכבים, יותר טכנולוגיה ויותר מהכל

חול המועד פסח 21-24/4/2019

האנגר 11 מורחב, נמל תל אביב


הבנים שלי בני ה-13 ו-7 גיימינגים רציניים, יכולים אם אני לא מגבילה אותם להעביר שעות על גבי שעות במשחקי מחשב ו/או טלויזיה, הם מכורים!

כבר כאשר יצאו הפרסומים על הפסטיבל היה ברור להם (ובעיקר לי) שהם יבלו שם את ימי החופשה וכך מצאנו עצמנו הבוקר מתעוררים השכם (הלוואי והיו ככה קמים לבית הספר) וכבר בשמונה וחצי ממתינים בשערי הפסטיבל.

לפני שאמשיך אני חייבת לציין את הסדר השורר במקום, ישנן ה-מ-ו-ן פינות ומחשבים כך שלא מצאנו את עצמנו ממתינים בתורים ארוכים (התור הכי ארוך שעמדנו היה במשך 20 דקות),מאחר ויש שני סבבים אין עומס רב! המקום נקי מאוד (כנ"ל השירותים), במקום 2 מתחמי אוכל (אחד רק של שתייה במחיר נוח - 10 שקלים לשתיה חמה וקרה והשני מתחם אוכל בו נמצא פופקורן, נאצוס, נקניקיה בלחמניה ושתיה - גם כאן המחירים נוחים מאוד).



פסטיבל מציעלקהל הרחב 4 ימים מלאים בחוויות והרפתקאות מעולם הטכנולוגיה ויפנה למגוון רחב של קהלים - צעירים ומבוגרים נשים וגברים, גיימרים מקצוענים וחובבי טכנולוגיה.



המבקרים זוכים להתנסות במשחקים החדשים ביותר בשוק וגם בכאלה שטרם יצאו לשוק, להטיס רחפנים מתקדמים, להיכנס לעולמות הייחודים שמציעה טכנולוגית ה VRולהיפגש עם כוכבי הרשת האהובים עליהם- גם לאחר כשש שעות שהייה במקום הם סירבו להתפנות בתואנה כי לא שיחקו עדיין בכל המשחקים.



השנה, מתארחים כמה מהגופים החשובים והמעניינים בתחום כדוגמת סוני פליסטיישן, אקס-בוקס ; חברת HPעם מכולת גיימינג עתידנית, DELL ועוד חברות מובילות כמו RAZER חברת הציוד ההיקפי המובילה בעולם,LOGITECH והמון המון יוטיוברים וגיימרים שכולכם אוהבים, כל אלה יספקו לחובבי המשחקים וההרפקאות את החוויה האולטימטיבית.



במשך ארבעה ימים (21-24 באפריל), יכנסו המבקרים לעולם מקביל, הכולל, טכנולוגיות ייחודיות, מכולת גיימינג עתידנית; מאות עמדות משחקי קונסולה ו PC; יוטיוברים וגיימרים מוכרים; טכנולוגיות VR מתקדמות, רחפנים משוכללים; משחקי רטרו וכן זירות ESPORT נושאות פרסים שיתמקדו בספורט אלקטרוני.



פסטיבל GAMERZ מופק ומשווק על ידי קבוצת בלוסטון, בבעלותם של גיא בסר ושי מור יוסף. קבוצת בלוסטון נחשבת לאחת מחברות ההפקה הגדולות בישראל ומספקת שירות מקיף של 360 מעלות הכוללים: מופעים בינלאומיים, הפקת אירועים עסקיים/פרטיים, קריאייטיב, מיתוג, שירותי תוכן, עיצוב, פרסום, גיוס חסויות, שירותי ניו מדיה, סטודנטים, ופעילויות קידום מכירות.



תאריך ומחיר: 
פסטיבל GAMERZ 21-24/4/2019 
חול המועד פסח
האנגר 11 נמל תל אביב. 
סבב בוקר מ-9:30 עד 13:30 וסבב צהריים מ-14:00 עד 18:00. 
מחיר כרטיס כניסה לסבב - 99 ש"ח . 
מחיר כרטיס VIP הכולל מפגשי מעריצים עם כוכבי רשת – 139 ₪ 
 כרטיסים ניתן להשיג https://gamerz.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה