יום שבת, 6 באפריל 2019

חגיגת יום הולדת הישרדות עם ענת מתתי Party אירועים



ביום חמישי האחרון חגגנו יום הולדת 7 לנסיך הבית, השנה יותר מתמיד הכריז כבר לפני מספר חודשים שהוא רוצה לחגוג את המאורע, הוא גברבר אמיתי ויודע בדיוק מה הוא רוצה ועומד על שלו, אז קיבלתי על עצמי את המשימה, שינסתי מותנים, גייסתי המון משאבים וכוחות ויצאתי לדרך.




התחלתי לחפש ברשת את המפעילה שתעביר את הפעילות, בכל זאת להפעיל כ-40 ילדי כיתה א' זו משימה לא קלה ובטח ובטח לא בשבילי, אז בחיפושים  ברשת מצאתי די במקרה את ענת המקסימה והמיוחדת מתתי Party אירועים אשר מעבירה מספר סוגי הפעלה - לאחר שיחתנו הטלפונית בה פשוט התאהבתי בענק (ולא בכדי) הבנתי כי אני רוצה אותה לפעילות, דיסקסנו בסוגי ההפעלות המתאימות לגיל זה וחיש מהר נפלה ההכרעה ובחרנו בפעילות "הישרדות" מה שהתברר כהחלטה נבונה מאוד.



אז כאמור שוחחנו פעמים , ענת קיבלה את כל הפרטים הדרושים אודות הילד, גילו, מיקום מדוייק של המסיבה, כמות הילדים, גילם ועוד ויצאנו לדרך..

ביום המיועד ענת הגיעה עם ציוד רב בנושא (הישרדות כאמור), הפעילה והתחבבה על הילדים מהשניה הראשונה, כל זאת עם מוזיקה נעימה (ולא צעקנית ) ברקע, במשך כשעה וחצי (עם זמן הפסקת אוכל של כעשר דקות) ענת ריתקה את הילדים (ואת המבוגרים), כולם רקדו, קפצו, השתוללו, השתתפו ונהנו בטירוף מהמסיבה.

הילד שיתף פעולה מהרגע הראשון בהנאה מרובה ואף בסיום המסיבה הכריז כי זו הייתה המסיבה הכי כיפית שהייתה לו עד היום (לדעתי זה כרטיס הביקור הטוב ביותר למפעילה).



מעבר לכך כמובן ההורים שהיו במקום לא הפסיקו להלל ולשבח את ההפעלה הן במקום והן בקבוצת הווטסאפ הכיתתית, כיף גדול!




ענת מפעילה ימי הולדת בנושאים שונים: ספא, הישרדות, מסיבת פולמון, דוגמניות, נסיכות, הפקות בר/בת מצווה ועוד ועוד.

אז כמי שעשתה כבר מספיק ימי הולדת והפקות שונות יכולה להגיד שאיכות המפעילה ויכולתה להחזיק את הילדים חשובה ביותר, ענת עלתה על כל הציפיות והעבירה הפעלה ברמה גבוהה שריתקה את הילדים, הקפיצה ואיתגרה עם משימות מקוריות, ריקודים והנאה.

אז אם גם אתם חוגגים יום הולדת הישרדות ובא לכם לקבל רעיון לשולחן מתוק קבלו הצצה קטנה למה שהיה אצלינו:








אנחנו התאהבנו ואתם? חוגגים בקרוב? הזמינו את ענת עוד היום מבטיחה לכם הנאה מרובה.

053-9542644‏

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה