יום שבת, 6 באפריל 2019

מוכנים לעונת הטיולים עם תכשיר להקלה על תסמינים רגישים בעור של קמדיס

תקופת האביב בפתח ועימה תקופת הטיולים, הרביצה בגני השעשועים ובגינה הביתית. תקופה של פריחה, התחדשות וצמיחה הן מבחינת התחזית הן מבחינה דרמטולוגית, המעבר בין החורף לקיץ אידיאלי לטיולים וזו סיבה מספיק טובה להצטיידות בתכשירים שיעזרו לנו לצלוח בשלום את תנאי מזג האוויר והשלכותיו על עורנו.

חברת קמדיס הינה מהחברות המובילות בעולם המערבי לפיתוח ושיווק מוצרי דרמו קוסמטיקה המבוססים על תרכובות צמחים מהרפואה הסינית המסורתית, אשר הוכחו קלינית ואף עוגנו בפטנטים וכיום משיקה את Calming Lotion- תחליב להרגעת העור מעקיצות וגירווי עור שונים מסדרת RELIEF.- מאחר וילדי רגישים לעקיצות אני תמיד תרה בחיפושים אחר המוצר הטוב ביותר, זה שיקל על העקיצות וימנע את התפשוטן והתפתחותן.



התחליב ג'ל נועד להקלה והרגעה מיידית של עור מגורה בעקבות עקיצות יתושים וגירויים אחרים. הפורמולה פועלת באמצעות הרכב צמחים מרוכז ובלעדי לקמדיס המעניק לו גם את הגוון הטבעי הייחודי לו. התחליב מפחית ביעילות אדמומיות וגרד הנלווים לעקיצות וגירווי עור שונים ומסייע במניעת התפתחות דלקת. מתאים למבוגרים, ילדים ותינוקות מגיל ששה חודשים, אינו מכיל סטאוראידים או פראבנים ונטול בושם.

המוצר נמכר באריזה של 30 מ"ל במחיר של 31.20 ש"ח בלבד (באתר).

חברת קמדיס הוקמה בשנת 2003 על ידי רוני קרמר וצוות מומחים לרפואה סינית בעלי ידע נרחב ברפואת עור, במטרה לפתח פתרונות יעילים לבעיות עור כרוניות, המבוססים על טהרת צמחים ואינם גורמים לתופעות לוואי ועל כן נרקחו המוצרים בהתאמה לעבוד בטבעיות עם העור במטרה להקל על תסמינים הנובעים מאטופיק דרמטיסיס, סבוריאה דרמטיטיס, פסוריאזיס, אקנה ועור יבש ומגורה.

יעילות המוצרים הוכחה בניסויים קליניים. החברה נמצאת בתנופת צמיחה בינלאומית ולאחרונה השיקה פעילות בארה"ב, סין, פיליפינים וסינגפור, זאת בנוסף לטאיוון ולמספר מדינות באירופה.

בבעלות החברה מפעל לייצור תמציות צמחים בסין, הפועל בסטנדרטים מחמירים של אבטחת איכות, כולל מספר תקני ISO.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה