יום שבת, 27 באפריל 2019

הסודות שלי להכנת דגים מוצלחים יותר ממסעדה

מי שעוקב באדיקות אחר הבלוג שלי יודע שיש לי מספר שריטות, כאלו שלא מצליחה להעבירן אפילו שבגרתי והן: ניקיונות (חולת ניקיון מושבעת), לא מתפשרת על איכות, רוכשת מוצרי גלם באיכות גבוהה (ללא פשרות), ישנן עוד כמה אך זה כבר לפוסט אחר.

כמו כן חדוות הבישול והאפייה חזקה אצלי - שילוב כל הפרמטרים הללו הובילו אותי כבר לא אחת לאשת הדייג- ציינתי מעלה כי אינני מתפשרת על איכות ועל רכישת מוצרי גלם באיכות גבוהה, בחנות הקסומה והמיוחדת השוכנת בהוד השרון ניתן למצוא מידי יום דגים באיכות הגבוהה ביותר, בהיצע הרחב ביותר , בניקיון ללא פשרות ובהגשמת כל החלומות.

אני זוכרת את היותי ילדה קטנה בטיולי בשווקים השונים עם סבי עליו השלום, הייתי צופה בו רוכש את הדגים הטריים פעמיים בשבוע , מגיע הביתה, מנקה, מצחצח, חותך ופורס, לא אחת שאלתי אותו אם הוא לא נגעל, תשובתו לא איחרה להגיע: "כשתהי נשואה גם את תכיני לבעלך את כל המטעמים הללו ללא תחושת גועל", כמובן כילדה לא הסכמתי עימו אך בשנות נישואי כבר הבנתי כי המשפט הנ"ל אכן נכון. יחד עם זאת בגזרת הדגים עדיין יש מספר דברים שאני לא מצליחה או שמא לא יודעת לעשות וחלקם הינם לפלט את הדג, להוריד את האדרה ואת כל הנלווים- אז בשביל נשים כמוני החנות אשת הדייג מצויינת, כאן נוכל למצוא דגים מפולטים, חתוכים, פרוסים, טחונים ועוד ועוד- כל אשר תרצו כאן תקבלו! הכל לצד איכות , טריות ושירות שלא תמצאו במקום אחר.

לקראת חג הפסח במקום עבדו מסביב לשעון, ממש 24/7 וכל זאת על מנת להגשים לנו הלקוחות את כל הבקשות והצרכים- אני לא מכירה שירות כזה ובטח ובטח לא בגזרת חנות דגים.

עוד דבר שאני מאוד אוהבת זה את המקצועיות הבלתי מתפשרת, אם ללקוח מתחשק להכין מנה כזו או אחרת אך לא ממש מצליח להנעל על מתכון ו/או רעיון סופי מיטל המדהימה ישר עוזרת, תורמת, מציעה מתכון, רעיון ו/או דרך הגשה, היש מקצועי וכיפי מזה?





הפעם בוחרת לשתף אתכם ב-2 מתכונים פשוטים אך מוצלחים במיוחד :

דג סלמון צרוב על הגריל בליווי ירקות


המצרכים:
נתחי דג סלמון פרוסים וללא עור
ירקות לבחירה: אני בחרתי בעגבניות שרי, פיטריות, בצל ואספרגוס חלוט
תבלינים: מלח גרוס, פלפל גרוס, טימין וזעתר מיובשים
שמן זית בנדיבות

אופן ההכנה:
לשטוף את נתחי הסלמון היטב, לייבשם.
להניח על תבנית אפיה מרופדת בנייר אפייה.
לפזר את התבלינים באופן שווה, למרוח בשמן זית בנדיבות ולהשרות כ-24 שעות במקרר.

לאפות בחום בינוני כ-15 דקות.

לחלוט את האספרגוס.

בחמשת הדקות האחרונים של האפייה להוסיף את הירקות ולתת להם צריבה קלה.

להגיש בליווי סלט ולהתענג.

דג לברק בתנור



המצרכים:
דגי לברק טריים לפי מספר הסועדים
ראש שום מפורק לשיניים קלופות ופרוסות
זעתר טרי 
כוסברה
פרוסות לימון

אופן ההכנה:
לפרוס את השום, את הלימון ולקצוץ את עלי הזעתר והכוסברה.
להניח בבטן הלברק את עשבי התיבול, השום והלימון, לעטוף היטב בנייר אפייה.

להכניס לתנור בחום גבוהה כעשרים דקות.

לפתוח את נייר האפייה ולתת לצריבה נוספת כחמש דקות.

להגיש עם לימון, תפוחי אדמה וכוס יין לבן.

בתאבון!!!


צוות ״אשת הדייג״ מחכים לכם בחנות וישמחו להציע לכם מתכונים נפלאים וטעימים (אגב, יש 2 חוברות מתכונים מעולים במקום) ויתאימו עבורכם את הדג המתאים ויסבירו לכם כל מה שתרצו לדעת על סוגי הדגים הקיימים עם ים אהבה וסבלנות.


ניתן לבצע הזמנה מראש ורק לבוא לאסוף כמו כן משלוחים.




שעות פעילות: 
יום א׳ - סגור -
יום ב׳ 8:00-19:00
יום ג׳ 8:00-14:00
יום ד׳ 8:00-19:00
יום ה׳ 7:00-20:30
יום ו׳ 8:00-15:00


כתובת:
דרך מגדיאל 62, הוד השרון

טלפון:
09.9555355


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה