יום שבת, 27 באפריל 2019

יריית פתיחה



ספר ראשון בטרילוגיית לוטוס שחור של סופרת רבי המכר אי.קיי. בלייר:
יריית פתיחה 



את הסופרת אי.קיי.בלייר לא הכרתי עד כה, אולם בקריאת הרומן החדש - יריית פתיחה הבנתי שאני חייבת להמשיך ולקרוא עוד מתוצריה. מדובר ברומן מותח ומעניין מאוד עם סוף מפתיע וקסום, כתיבתה שנונה ומעניינת מאוד.

בימים אלה יוצאת לאור טרילוגיית "לוטוס שחור" בעברית בהוצאת אדל. יריית פתיחה הוא רומן אפל, מותח ומעניין, שהגיבורים בו מסקרנים, ומחזיקים את הקורא במתח לאורך כל העלילה עד הסוף המפתיע. 

"אומרים שכשאתה נוקם במישהו אתה מאבד את התמימות. 
אבל אני לא תמימה. 
כבר הרבה מאוד זמן. 
תמימותי נגנבה ממני. 
החיים שהייתי אמורה לחיות נלקחו ממני, ואיתם הנשמה שאיתה נולדתי וליבי שהיה גדוש בחיים מלאי תקוות וחלומות. 
הם אינם. 
נעלמו. 
אפילו בחירה לא הייתה לי. 
אני מתאבלת על החיים ההם. מתאבלת על כל מה שיכל להיות לי. 
עד עכשיו. 
אני מוכנה לקחת בחזרה את מה שתמיד היה אמור להיות שלי. אני משתוקקת לתבוע נקמה על מה שנתלש ממני באכזריות. 
אך בכל תוכנית ישנו פגם גורלי. לפעמים זה הלב".


הוצאת אדל 


להשיג ברשתות הספרים ובאתר: https://bbooks.co.il/?ref=si

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה