יום שבת, 6 באפריל 2019

מתנה לחג- ספר מתכונים מעוצב

"מי כותב היום ספר מתכונים?" זו הייתה שאלתה של חברתי כאשר היא ראתה את ספר המתכונים מונח אצלי על הסיפריה הביתית, "אני" מיד עניתי, כן, אני עדיין מהדור הישן שאוגר מתכונים שיעברו ביום מן הימים מדור לדור, אני אוהבת לאגור את המתכונים הטובים בספר מאוגד שלי , מתכונים שעברו את מבחן ההצלחה אצלינו וחייבים להשאר שמא נשכח מהם.

אז נכון שהיום בעידן שבו יש הכל מהכל ברשת כבר בקושי שומרים ומדפיסים מתכונים, אולם אני כאחת שמבשלת המון, מתנסה ומנסה אין ספור מתכונים יודעת כי ישנם מתכונים שחייבים לשמור, כך גם עם עוגת התפוזים המדהימה שלי, הקניידלך שאין שניים להם , הקובות החלומיות שלי ועוד ועוד.

את רוב המתכונים שלי תמצאו כאן בבלוג אולם מי יודע מה יוביל יום? מי יודע מה יקרה מחר? על כן אני אוגדת בחיבה יתרה את המתכונים המעולים שלי לשם יישמרו לבנותיי ביום מן הימים, הן בטוח לא תצטרכנה לחקור ולחקור עד שתגענה למתכון המדוייק שאהבו בילדותן.

ולמה בעצם אני חופרת לכם כאן? אז ככה, השבוע כאמור הגיע לביתי משלוח חגיגי מבית פלפוט אשר מפתיעה במתנה מיוחדת וקסומה לחג הפסח- ספר מתכונים מעוצב בסגנון אביבי, בו תוכלו לכתוב את כל המתכונים למטעמים שתאכלו הן בשולחן החג והן בחיי היומיום.



חברת פלפוט מציעה לחג מבחר רחב של מתנות יפות למארחים ולמתארחים במחירים שווים לכל כיס, בין המתנות כאמור ספרי מתכונים ספירלה של המעצבות גל בן אהרון ומני טאננה. הספרים מגיעים בעיצובים יפיפיים המאופיינים באביביות צבעוניות ופרחוניות. הספרים, בהם ניתן לרשום את כל המתכונים של הבישולים הטעימים שתאכלו בסדר, מחולקים לקטגוריות השונות- מנות ראשונות, מנות עיקריות, מרקים, תוספות, קינוחים ושונות וכל זאת במחיר מצחיק של 35 שקלים בלבד.








את ספר המתכונים ושאר מוצרי "פלפוט" ניתן להשיג בחנויות פרטיות וברשתות הצעצועים והספרים, חנויות כלי כתיבה ומתנות וכן באתר החדש של פלפוט אונליין.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה