יום ראשון, 7 באפריל 2019

מוכנים עם מתנות לאפיקומן? והפעם ספר לבני הנוער

מי שמכיר אותי ואת הבלוג שלי יודע כבר שכל מתנה אצלי מושקעת, כל מתנה עוברת חשיבה רבה , לא יקרה מצב שאני אעבור סתם בחנות וארכוש מתנה, על כן גם לפני החגים אני מבצעת חשיבה מחודשת וארוכה לקראת מתנות למתארחים, למארחים וכמובן לילדים ולבני הבית.

אז השנה לשמחתי אני מתארחת (אחרי שנים רבות של אירוחים) ועל כן לקחתי על עצמי את משימת מתנות האפיקומן לילדים , מתנה למארחת ושי קטן לכל אחד מהאורחים.

למארחת רכשתי כבר את המתנה שהיא ממש מצפה לה, שי קטן לאורחים עדיין בתהליך החשיבה אבל מתנות לאפיקומן כבר יש! ספרים איכותיים, חדשים ומעשירים.

הראשון שאני רוצה לספר לכם עליו הינו :


"הוק&פן" מאת מ.א. ג'וניור



ספר נוער חדש לסיפור הקלאסי- פיטר פן.
"לאחר שלא נראה אף סימן חיים מקפטן הוק, הבינו הפיראטים שהנורא מכול קרה: פיטר פן הרג את הקפטן האהוב שלהם. "ילד עלוב, רוצח שכמותך!" קרא אחד הפיראטים לעבר פיטר פן. "כן, רוצח יתום! מכיוון שאין לו הורים הוא רוצה שלכולם לא יהיו, ולכן הרג את הוק", אמר פיראט אחר.

"טינק, רצחתי את הוק! מה עשיתי טינק?" אמר פן ההמום לטינקרבל.

"הוק&פן" מאת מ.א. ג'וניור, בהוצאת ספרי ניב, הוא ספר פנטזיה לבני נוער, לילדים וגם למבוגרים, המשלב בתוכו דרמה, מתח וצחוק.

הספר הוק & פן ייקח אתכם למחוזות שמעולם לא דמיינתם שתהיו בהם, ואם אתם חושבים לנסות לנחש מה המשך הספר – שכחו מהכול, ופשוט התחילו לקרוא.

הוק&פן הוא ספרו הראשון של מ.א. ג'וניור, סופר, כותב ותסריטאי. כל שאנו יודעים עליו הוא גילו, 24. כל השאר נשמר בסוד, בחשאיות מוחלטת.

הנסיך שלי בן ה-13 ישב אמש וקרא בשקיקה מבלי לשים לב יותר מחצי ספר, פשוט נשבה בקסמו והכריז שהוא ספר מהמם, ממליצים בחום!




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה