יום שבת, 6 באפריל 2019

רגיעה לגוף ולנפש עם איריס בר


החיים שלי נמצאים במרתון די תמידי - כאמא לארבעה ילדים, רעיה, מנהלת שיווק במשרה מלאה, מנהלת בלוג צרכנים מוביל, חברה במספר וועדי כיתות ועוד ועוד משימות העומדות לפני בחיי היומיום אני מוצאת את עצמי דוחקת את הטיפולים בגופי יותר ויותר, די שוכחת לטעון מחדש את הגוף והנפש.

השבוע בטרפת השבועית שהייתה לי בין פגישה לתכנון מסיבת יום הולדתו של בני עשיתי פסק זמן בן שעה וחצי והגעתי לקליניקה הקסומה של איריס בר- קוסמטיקאית פרא-רפואית P.ME, בעלת קליניקה מקצועית לטיפולים דרמטולוגיים השוכנת בפתח תקווה, כבר בהיכנסי לקליניקה חשתי באנרגיות המטורפות שיש במקום, מוזיקת ספא שקטה וענוגה התנגנה לה ברקע, הכל נקי, מצוחצח, מדוגם ומסודר בדיוק כפי שאני אוהבת. 




מי שמכיר אותי יודע שאני מאוד מפחדת מטיפולי פנים וזאת בעיקר בשל העובדה שנחלתי מספר אכזבות מקוסמטיקאיות שלא ידעו לאבחן את עור פני ברמה מקצועית ועל כן יצרו לי לא אחת נזקים שנמשכו לאורך זמן רב, שיתפתי את איריס בחששותי שחיש מהר פגו להם וזאת בעיקר בשל העובדה שהבקיאה מקצועיות רבה מאוד (אגב, איריס למדה, לומדת וממשיכה להתפתח - ראו תעודות שקיימות במקום), כמו כן איריס משתמשת במוצרים באיכות גבוהה מאוד (אגב, ישנה מכירת מוצרים במקום למעוניינות).








בקליניקה ניתן לקבל מגוון רחב של טיפולים ברמה מקצועית גבוהה, יחס אישי ומקצועיות בלתי מתפשרת, במגוון של תחומים; טיפולי אקנה (קשה), אנטיאייג'ינג, פיגמנטציה, טיפולי זוהר, טיפולי צוואר ייחודיים (דקולטה) וטיפולים נוספים בהתאמה אישית, לפי סוג העור והצורך הספציפי. 



במהלך השנים, פיתחה איריס בר שיטת טיפול ייחודית המותאמת לכל מטופל\ת, הכוללת אבחון דרמטולוגי טרם הטיפול, והתאמה אישית של הטיפול לכל צורך או בעיה עורית, כולל בניית תכנית טיפולים ומתן תמיכה מקצועית ואישית לאורך כל הדרך. 

הטיפול מתחיל במילוי שאלון אודות מצבה הרפואי של המטופלת, אבחון סוג העור (חלק מהאבחון מתבצע באמצעות גלגל העיניים) ויציאה לדרך לעבר הטיפול הנכסף והענוג.

איריס במקצועיות רבה איבחנה כי עורי עדין מאוד וכי קיימת רגישות ואודם באיזור הלחיים והסנטר, בעוד שבכל חלקי הפנים העור הצריך טיפול מנע להזדקנות העור , פגמנטציה והחדרת לחויות על כן בחרה להשתמש במוצרים עדינים ולא אגרסיביים כך גם בפילינגים השונים שעשתה לעורי.

אז כאמור התחלנו עם פילינג עדין מיוחד לעור רגיש וזאת על מנת שיוכל להתחדש, לאחר מכן שמה על פני מסיכות הרגעה בשילוב נוזל מיוחד לעור , לאחר מכן ביצעה במכשיר אלקטרופורציה - ידית קור בטמפרטורה של כ-20 מעלות וזאת על לשם קירור המקומות שהעור עדין , רגיש ואדמומי.

לאחר כל זאת העניקה לפני טיפול עם אנטי אוקסידן, ויטמין C, ויטמין E ומסיכת לחות מרגיעה.

תוך כדי ה טיפול ביצעה מסג' עדין לפנים, לקרקפת ולכתפיים וכל זאת לשם הרגעת הגוף והנפש כפי שציינתי מעלה.

יצאתי מהטיפול נינוחה, זוהרת ובעיקר רגועה- ממליצה בחום, אין לי ספק כי אחזור שוב בקרוב.

לפגישת ייעוץ ואבחון ללא התחייבות, ניתן לתאם טלפונית.





טל' להתקשרות: 054-4919792

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה