יום שלישי, 14 בינואר 2020

ספר ילדים חדש על המדפים "לחפש ולמצוא עולם ומלואו"


אחד הדברים הקפדתי ועדיין מקפידה עם ארבעת ילדי זה קריאת סיפור לפני השינה, לא מוותרת להם, גם כשלפעמים הם מאוד חסרי סבלנות וקצרים בזמן , הם יודעים- יש כלל שלפני השינה עליו פשוט לא עוברים!

הפעם אני רוצה לשתף בספר ילדים מקסים שהגיע לעיוננו, אז מה בעצם  לאמא הצעירה באמצע חופשה משפחתית להחליט שהיא רוצה להוציא ספר ילדים "לחפש ולמצוא עולם ומלואו"? אליה כהן שילה (33, נשואה +2, מהיישוב הקהילתי לפיד) רקדנית מגיל צעיר, מורה מקצועית לריקוד וכעת גם סופרת ילדים מתחילה. נולדה בירושלים, החלה לרקוד בגיל 8 ותמיד חלמה שיום אחד יהיה לה סטודיו לריקוד משלה - כיום היא בעלת סטודיו 'אינסטרומנטל' לריקוד באזורי חן בת"א ויש לה מאות תלמידים ותלמידות מידי שנה שאותם היא מעצימה ומחזקת – דרך הריקוד.



הכל התחיל למעשה בשנה האחרונה בעקבות חוויה אישית שחוותה אליה כהן שילה במהלך חופשה משפחתית  בבית מלון בירדן, שם גילתה במשחקיה של המלון, ספר ילדים לגיל הרך, שתפס חזק את הילדים הקטנים שלה וכלל מספר נושאים שרגשו את ילדיה. "אני זוכרת שבכל כמה עמודים הייתה הפתעה אחרת שחיכתה לילדים, כאלו שריתקו וסקרנו אותם. מיד חשבתי לבדוק אם יש ספר ילדים שכזה בארץ וכשלא מצאתי החלטתי להתגייס וליצור בעצמי, לטובת העשרת עולמם של הילדים. הדור היום מתנהל אחרת וזו אחריות שלנו לפתח אותם מגיל צעיר", היא מספרת ואכן גם היא יצרה ספר שכולו טוב.



הספר החדש שיצא זה עתה לחנויות, מותאם לילדים בגילאי 6-1.5 (גיל הרך) והוא מלמד נושאים חשובים כגון: מספרים, צבעים, משפחה, גוף האדם, צורות, חיות, אותיות א'-ב', אותיות A-B-C, פרצופים במטרה להניע את הילד/ה לדבר על רגשות, פירות וירקות- בעזרת בריאפלצת שהוא מפלצת ידידותית המלמדת על שיניים בריאות ומעודדת לאכול פירות וירקות ואוכל בריא. כשהמטרה של אליה היתה שכל הורה אפילו הקרייריסטים שביניהם, ישקיעו 10 דקות ביום של קריאה חוויתית עם הילד/ה.

"בעיני חשוב להתחיל ללמוד שפות מגיל צעיר ולאפשר לילדים להרחיב את עולמם ולרכוש כלים ללימוד נושאים רבים ומגוונים. כאם צעירה לשני בנים, גם אני חשתי מחסור של ספרים בתחום ולכן החלטתי לקבץ 10 נושאים חשובים בספר אחד. כך הספר מאפשר העשרה בזמן קצר, פתרון אידיאלי להורים שמשלבים בין עולמות ההורות והקריירה ורוצים להעניק לילדיהם למידה חווייתית, וגם לילדים שלא יכולים לשבת רגועים יותר מ-10 דקות ברצף".

ספר "לחפש ולמצוא עולם ומלואו" כובש בימים אלו את מדף הספרים של הילדים במטרה ללמד אותם את השיעורים החשובים לחיים, בשילוב מלל כובש ואיורים מרהיבים וצבעוניים, ההופכים לשעת הסיפור המומלצת בכל בית. הספר לחפש ולמצוא עולם ומלואו - מאת אליה כהן שילה, כולל 10 נושאים שחשוב לדבר איתם עם הילדים ומבוסס על מחקר מעמיק שערכה הסופרת, במטרה להעשיר את עולמם של ילדיה ולאפשר להורים ליהנות מספר אחד שמדבר על כל הנושאים החשובים ומייצר דיאלוג בין ההורה לילד.

הספר מיועד לילדים בגילאי 6-1.5 שנים, יוצא בהוצאת מדיה 10 ומשווק בצומת ספרים ובסטימצקי וכן באתר הבית של הסופרת https://www.elya.dance/



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה