יום שני, 27 בינואר 2020

גוואקמולי אמיתי וטעים במיוחד

אני לא יודעת איך זה אצלכם אבל כשאני רואה את התוכנית משחקי השף אני מיד נעשית רעבה, הם מוציאים שם מנות כאלו מדהימות שגורמות לי לרעב תמידי, אמש בתזמון די מושלם רגע לפני התוכנית הגיע משלוח של אבוקדו מוכנים לאכילה באריזה חדשה, ישר התחלתי לחשוב מה להכין נשנוש לצפייה בתוכנית, מצד אחד לא התחשק לי לעמוד ולהשקיע ומצד שני התחשק לי משהו טעים- גוואקמולי מיד נפלה ההחלטה.

זהו מתכון שרץ ברשת ואני מכינה אותו כבר המון זמן, תמיד אבל תמיד נוחל הצלחה מרובה.

מצרכים :
2 אבוקדו בשלים
1 עגבנייה טרייה
1/2 כפית מלח
1 כף מיץ מלימון טרי (אני שמה אף יותר)
1/4 בצל סגול קצוץ דק
1/2פלפל ירוק או אדום חריף


אופן ההכנה:
קולפים את האבוקדו ושומרים חצי אבוקדו בצד, את האבוקדו הנותר מועכים בעזרת מזלג, מעבירים לקערה בינונית. את חצי האבוקדו ששמרנו, קוצצים לקוביות ומוסיפים לקערה גם כן.
קולפים את העגבנייה וחותכים לקוביות קטנות, מוסיפים לקערת האבוקדו.
קוצצים את הבצל הסגול ומוסיפים לקערה.
מוסיפים לקערת הסלט תיבול: מלח ומיץ לימון.
קוצצים בזהירות פלפל חריף ומוסיפים לקערה, שוטפים ידיים היטב.
מערבבים, טועמים ומגישים. ניתן להוסיף פלפל חריף עד לרמת החריפות הרצויה.

הפעם הוספתי קוביות של סלט פלפלים קלויים שהכנתי מה שהקפיץ את המנה ותרם לתוספת מרעננת וכיפית בחיך.

מגישים עם נאצוס/דוריטוס או לחמית של אסם.




אז כאמור כפי שציינתי מעלה קיבלתי להתנסות מוצר חדשני נוסף מבית צמח שיווק תוצרת חקלאית, אבוקדו מוכן לאכילה באריזה חדשה.

האריזה מכילה זוג אבוקדו בשלים ומוכנים לאכילה, "לקנות ולאכול", במשקל של 470 גרם לכל הפחות. מתאים לכל מי שמחפש פתרון זמין ומהיר לצריכת אבוקדו.


אופיר שוורץ מנכ"ל צמח שיווק תוצרת חקלאית: "אנו משקיעים מאמצים רבים לחדש ולהוציא לשוק מוצרים חדשים שיתכתבו עם צרכי השוק, על מנת שהחקלאים שלנו יקבלו את המיטב מהתוצרת שלהם. אבוקדו רך ומוכן לאכילה הוא מוצר מבוקש, שהפך כבר לטרנד גלובלי וכעת ניתן להשיגו גם בישראל."

ניתן לרכוש את המוצר בכל רשתות השיווק ובחנויות המובחרות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה