יום ראשון, 26 בינואר 2020

בראונצ' על הגג



שבוע שעבר היה חורפי למדי, כל שרצינו היה לבלות מתחת לשמיכה במקום חמים ונעים, עם כוס משקה חם ומהביל אך יחד עם זאת כידוע לא ניתן לסיים את השבוע ללא ארוחת פינוק בזמן איכות זוגי, הפעם בחרנו בבראנצ' על הגג של מלון הפוליהאוס בתל אביב.

בילדותי ביקרתי בתדירות גבוהה מאוד בשוק הכרמל, בנחלת בנימין וברחובות הסמוכים על כן למקום הנ"ל יש נוסטלגיה וחיבה יתרה בליבי, כאשר הציעו לי להגיע ולבקר בבראנצ החדש על גג מלון הפוליהאוס מיד קפצתי על ההצעה, מי שלא מכיר המלון ממוקם בפינת נחלת בנימין/ אלנבי . מלון הפוליהאוס הוא פנינה ארכיטקטונית המתנשאת מעל ככר מגן דוד בלב תל אביב. הוא ידוע בארץ וברחבי העולם בשל שחזור המבנה הבאוהאוסי האייקוני והעיצוב הפופי והצבעוני של המעצב הבינלאומי קארים ראשיד. הרופטופ המעוצב שלו, בו שוכנים בריכת האינפיניטי המחוממת, דק השיזוף, מתחם הספא ובר הקוקטיילים כבר הפך לשם דבר וסוקר במגזיני עיצוב בינלאומיים נחשבים. בימי שישי מוגשת במקום ארוחת בראנצ' טעימה ומפנקת במיוחד עם נוף קסום של תל אביב , אווירה כיפית ונעימה, שירות מוקפד ואיכותי ואוכל טעים במיוחד. במקום ישנן פינות זולה מדליקות ו/או אופציה לישיבה על הבר .

ארוחת הבראנצ' מוגשת מידי יום שישי בין השעות  10:00-16:00, עם תפריט המאזן בין הבריא למושחת במיוחד ממטבחו של השף הצעיר דימה שרייבמן המלווה בקוקטיילים יצירתיים של המיקסולוג אסף אטז.


את הבראונצ' בפוליהאוס פותחים עם קוקטייל בוקר (יש תפריט רחב ומדליק במיוחד) או משקה קל וקפה/תה לבחירתכם.



כמנה ראשונה מגיעה לשולחן סלסלת לחמים חמימים, פריכים וטעימים מאוד בשלושה סוגים עם מבחר ממרחים צבעוניים (ממרח פלפלים, איקרא, גבינת לבנה, ממרח זיתי קלמטה, חמאה) וריבה מדהימה בעבודת יד, לצד כל אלו מגיעה קערת סלט עם ירקות פריכים וטריים במיוחד, בתיבול לימוני טעים, בהחלט התחלה מנצחת לארוחה נפלאה.




במנה העיקרית כל סועד בוחר לעצמו את אשר חשקה נפשו, התפריט יחסית מצומצם אולם יחד עם זאת כל אחד ימצא כאן את מבוקשו, אלה הבאים לארוחה קלילה ומפנקת, אלה החפצים בארוחה דשנה או אלו השומרים על תזונה נכונה.

תפריט המנות העיקריות:

סלט פילה בקר- פילה בקר צרוב, מבחר עגבניות שרי, ארוגולה, בצל סגול, צ'ילי, פרמז'ן, ויניגרט הדרים- סלט מדהים ומיוחד, זו המנה שהזוגי בחר ופשוט התמוגג על כל ביס וביס, גם כאן הירקות מאוד רעננים וטריים, מנה נדיבה מאוד של רצועות פילה בקר צרוב בדיוק באופן בו הוא צריך להיות , את כל אלו עטף רוטב חלומי וקטיפתי של וינגרט הדרים- בהחלט מנה מנצחת:





נסיכת הבית חיילת בשירות קרבי אשר יצאה לשבת הצטרפה גם היא אלינו לסעודה והתמוגגה על מנת פורל מעושן בקרואסון חמאה, תרד טורקי, ביצה חצי קשה, ממרח אגוזים והולנדייז- טוב, תקשיבו!! מנה מושחתת וטעימה במיוחד, כל ביס מהמנה מהווה ממש לונה  פארק של טעמים, בהחלט מנה מומלצת בחום:






אני בחרתי בצלחת גבינות ישראלית מבחר גבינות משק, פרי העונה, אגוזים- צלחת עמוסה כל טוב עם גבינות משובחות במיוחד, מנה נפלאה אשר היוותה בהחלט ארוחת נשנוש קליל וטעים, מפנק ומיוחד עם המון טעמים איכותיים, זה לצד קוקטייל הבית בהחלט היווה פתיחה מרעננת וכיפית לסופ"ש:





עוד נמצא בתפריט:

קלאב קרואסון חזה עוף בסו-וויד, מיונז ביתי, חרדל, עגבנייה, בצל סגול, ארוגולה, גבינת אמנטל, תפוצ'יפס ירקות שורש.
פרנץ' טוסט עם פירות העונה, קרם אנגלז וסירופ מייפל.

קינחנו בעוגת גבינה קטיפתית, נימוחה וטעימה במיוחד, בהחלט סיום כיפי ומפנק לארוחה מושלמת:





זוגות המבקשים להעצים את החוויה מוזמנים לחבילה זוגית של ספא הכוללת בראונצ', עיסוי, שימוש בכל מתקני הספא ובבריכה המחוממת.

מחיר לסועד: 95 ₪.

מחיר חבילת ספא זוגית: 750 ₪ לזוג (במקום 350 ₪ ליחיד ללא ארוחה)

Polihouse by Brown Hotels, נחלת בנימין 1, תל אביב.

טלפון להזמנות: 03-7105000 שלוחה 0

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה